Το sporty side of fashion της BODYTALK στο www.skroutz.gr

18/02/2013 τύπος

Το www.skroutz.gr ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με την BODYTALK, μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες ένδυσης, η οποία αποτελεί συνώνυμο της έννοιας «SPORTY SIDE OF FASHION». Από τις αρχές Φεβρουαρίου, πάνω από 150 κωδικοί προϊόντων της BODYTALK είναι διαθέσιμοι στις κατηγορίες «Hobby- Αθλητισμός», «Μόδα – Ομορφιά» και «Παιδικά - Βρεφικά».

H BODYTALK είναι ένα δυναμικό ελληνικό brandπου παρουσιάζει ραγδαίο ρυθμό ανάπτυξης, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Η ευρεία γκάμα των προϊόντων της εταιρείας περιλαμβάνει αθλητικά και casualρούχα για τον άνδρα, τη γυναίκα και το παιδί, καθώς επίσης και πλήθος άλλων αξεσουάρ, που ξεχωρίζουν για την άνεση και την κομψή τους σχεδίαση. Στο www.skroutz.gr οι καταναλωτές θα βρουν αθλητικές φόρμες, ζακέτες, παιδικά ρούχα, μπουφάν, μπλούζες, παντελόνια και πολλά άλλα προϊόντα της BODYTALK, σε εξαιρετική ποιότητα και σε αποκλειστικά BODYTALK χρώματα.

Η κατηγορία των ειδών ένδυσης και αθλητικών αξεσουάρ κερδίζει ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των χρηστών, ενώ παρατηρείται αυξητική τάση στις onlineαγορές των εν λόγω προϊόντων. Η συνεργασία με την BODYTALK διευρύνει τις ποιοτικές επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους οι χρήστες του www.skroutz.gr, προσφέροντας προτάσεις ένδυσης για όλη την οικογένεια.


Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.