Ρεκόρ επισκεψιμότητας και mobile χρηστών για το www.skroutz.gr το Σεπτέμβριο

09/10/2012 τύπος infographic

Η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών www.skroutz.gr σημείωσε ρεκόρ επισκεψιμότητας και mobile χρηστών τον προηγούμενο μήνα, καταδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών για πιο έξυπνη έρευνα αγοράς στις ηλεκτρονικές τους αγορές. Μέσα στο Σεπτέμβριο, το Skroutz κατέγραψε 4.487.658 επισκέψεις και περίπου 1,9 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, με τους χρήστες του να πραγματοποιούν ημερησίως κατά μέσο όρο 150.000 αναζητήσεις, ξεπερνώντας συνολικά τις 4,6 εκατομμύρια αναζητήσεις μέσα στο μήνα.

Ειδικότερα, στο σύνολο των χρηστών, οι 396.482 επισκέπτονται την ιστοσελίδα από τη φορητή τους συσκευή, εκμεταλλευόμενοι το HTML5 και το responsive design που διαθέτει το Skroutz για την πρόσβαση από smartphones και tablets. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί στο 9% της συνολικής κίνησης της σελίδας και αποτελεί μέγεθος ρεκόρ στην ιστορία του Skroutz με τους mobileχρήστες να αυξάνονται με τριπλάσιο ρυθμό. Επιπλέον, ο μέσος χρόνος της επίσκεψης ανά χρήστη κυμαίνεται στα 6,3 λεπτά, διάστημα στο οποίο προβάλλονται περίπου 10 σελίδες. Ο χρόνος αυτός είναι μειωμένος σε σχέση με πέρυσι (μέσος χρόνος για το 2011 τα 7,5 λεπτά) και οφείλεται στο γεγονός ότι ο χρήστης πλέον βρίσκει πιο γρήγορα αυτό που ψάχνει στο Skroutz. Σε αυτό συμβάλλει η αύξηση της ταχύτητας του Skroutz στη νέα HTML5 έκδοση, ενώ ενδεχομένως σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν και η βελτίωση των ταχυτήτων των δικτύων, οι καλύτερες συσκευές και οι πιο γρήγορες εκδόσεις των νέων browsers.

Όσον αφορά τα προϊόντα που αναζητούν οι χρήστες του Skroutz, για το Σεπτέμβριο υψηλή δημοτικότητα είχαν το iPhone 5, το Samsung Galaxy SIII, το Playstation Super Slim, οι αποκωδικοποιητές MPEG-4 και το Fifa 2013. Όπως είναι φανερό, οι προτιμήσεις των χρηστών συμβαδίζουν με τις σημαντικές παρουσιάσεις των νέων τεχνολογικών συσκευών στις αρχές του μήνα και την υιοθέτηση του ψηφιακού σήματος, καθώς πολλοί καταναλωτές αναζήτησαν σχετικές συσκευές μετά την ανάπαυλα των καλοκαιρινών διακοπών.

Τέλος, αρκετές προσθήκες υπήρξαν και στο περιεχόμενο του Skroutz, όπου η ομάδα περιεχομένου ανταποκρίθηκε στην εποχικότητα με την προσθήκη των κατηγοριών «Σχολικά Είδη» και «Ξυλόσομπες και Σόμπες Pellet», με τους αντίστοιχους οδηγούς αγοράς για την καλύτερη πληροφόρηση των χρηστών κατά την έρευνα αγοράς. Επιπλέον τρεις νέες λειτουργίες, το autocomplete, τα διαγράμματα δημοτικότητας – διαθεσιμότητας των προϊόντων και ο εντοπισμός των καταστημάτων στο χάρτη, υπόσχονται να βελτιώσουν περαιτέρω τις αναζητήσεις, παρέχοντας σημαντικά δεδομένα για τις αποφάσεις των καταναλωτών. 

Η κοινότητα του Skroutz συνεχίζει να συνεισφέρει σταθερά στην αύξηση του ποιοτικού περιεχομένου στην ιστοσελίδα καθιστώντας το www.skroutz.gr ένα ισχυρό εργαλείο έρευνας αγοράς για έξυπνες αγορές, προσθέτοντας το Σεπτέμβριο περισσότερες από 175 αξιολογήσεις προϊόντων, 190 αξιολογήσεις καταστημάτων, καθώς επίσης και περίπου 240 ερωτήσεις και απαντήσεις σε συγκεκριμένα θέματα.

Skroutz Infographic Sep 2012



Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.