Αξιόπιστες και έξυπνες αγορές σε περισσότερα από 750 e-shops στο Skroutz.gr

18/09/2012 τύπος

To ανανεωμένο www.skroutz.gr συμπληρώνει εννέα μήνες με τη νέα του εμφάνιση και πλέον στη βάση του συμπεριλαμβάνονται περισσότερα από 750 ηλεκτρονικά καταστήματα, στα οποία οι χρήστες μπορούν να βρουν περίπου 3.200.000 προϊόντα σε πάνω από 1.000 διαφορετικές κατηγορίες, όπως τεχνολογία, σπίτι – κήπος, auto-moto, μόδα και ομορφιά, hobby, αθλητισμός, παιδικά – βρεφικά και πολλές ακόμη.

Η ολοκληρωμένη μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών του Skroutz, αποτελεί το πιο αξιόπιστο και ισχυρό εργαλείο έρευνας για ηλεκτρονικές αγορές. Απευθύνεται στους χρήστες που επιθυμούν να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνουν, να συγκρίνουν τιμές, να εντοπίζουν ευκαιρίες και να αγοράζουν έξυπνα online, εξοικονομώντας χρήματα και χρόνο.

Στοχεύοντας στην υψηλή ποιότητα και την ασφάλεια των υπηρεσιών του, το Skroutz εφαρμόζει αυστηρά κριτήρια στην καταχώρηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων και τη διασφάλιση της αξιοπιστίας τους από την ομάδα περιεχομένου. Ενδεικτικά, όλα τα συνεργαζόμενα με το Skroutz ηλεκτρονικά καταστήματα απαιτείται να πληρούν σημαντικές προϋποθέσεις, όπως: η αναγραφή των μεταφορικών και των τρόπων πληρωμής, η ύπαρξη όρων χρήσης, η χρήση πρωτοκόλλων ασφάλειας (SSL), η διαθεσιμότητα των στοιχείων επικοινωνίας και απαραίτητα αναγραφή της φυσικής διεύθυνσης. Επιπλέον, το τμήμα υποστήριξης και ποιοτικού ελέγχου, μεριμνά για τη διασταύρωση όλων των ανωτέρω στοιχείων σε καθημερινή βάση, ώστε οι χρήστες του Skroutz να απολαμβάνουν μία αξιόπιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών.

Παράλληλα, η ομάδα περιεχομένου του Skroutz, φροντίζει ημερησίως για την ποιότητα των πληροφοριών που παρέχονται στους χρήστες. Ειδικότερα, πέραν της πρωτογενούς πληροφορίας που λαμβάνεται από τα συνεργαζόμενα καταστήματα με αυτόματο τρόπο (XML), πραγματοποιείται χειροκίνητη εξακρίβωση και εμπλουτισμός των στοιχείων σε πεδία όπως, οι περιγραφές των προϊόντων, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι τιμές και οι διαθεσιμότητες των προϊόντων. Ειδική βαρύτητα δίνεται, επίσης, στις φωτογραφίες των προϊόντων, ώστε οι χρήστες να έχουν στη διάθεσή τους όσο το δυνατόν καλύτερη απεικόνιση για τα προϊόντα που αναζητούν.

Τέλος, η ολοκληρωμένη εμπειρία που παρέχει το Skroutz εξασφαλίζεται μέσω δύο ακόμη λειτουργιών. Η υποβολή αξιολογήσεων καταστημάτων,επιτρέπει στους ίδιους τους χρήστες που έχουν πραγματοποιήσει κάποια συναλλαγή, να υποβάλλουν μία αξιολόγηση για το κατάστημα και να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους με την κοινότητα. Επίσης, με τη λειτουργία υποβολής σχολίων που εντοπίζεται σε κάθε σελίδα του Skroutz, οι χρήστες μπορούν εύκολα και γρήγορα να στέλνουν τα σχόλιά τους σε πραγματικό χρόνο, εάν αντιμετωπίσουν πρόβλημα με κάποιο κατάστημα. Ήδη από τον Ιούλιο που εγκαινιάστηκε η λειτουργία υποβολής σχολίων, έχουν υποβληθεί πάνω από 1.800 ενημερώσεις, ενισχύοντας τον ποιοτικότερο έλεγχο από την ομάδα περιεχομένου του Skroutz.

Συνδυάζοντας την εξελιγμένη αναζήτηση και σύγκριση τιμών σε περισσότερα από 800 e-shops με τα πιο αυστηρά κριτήρια διασφάλισης ποιότητας και περιεχομένου, το Skroutz παρέχει στους χρήστες τους έξυπνες, γρήγορες και αξιόπιστες ηλεκτρονικές αγορές!

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.