Infographic: Κίνηση Skroutz Ιούνιος 2013

10/07/2013 τύπος infographic

Μέσα στον Ιούνιο, στην υπηρεσία Αγγελίες Χρηστών του www.skroutz.gr ενσωματώθηκαν νέα χαρακτηριστικά, με σκοπό την πιο άμεση ενημέρωση των χρηστών και την καλύτερη αξιοποίηση των αγγελιών για τις online αγορές τους. Συγκεκριμένα, η ομάδα του Skroutz εξέλιξε το σύστημα ειδοποιήσεων για τα αγαπημένα προϊόντα, ώστε να περιλαμβάνει πλέον και ειδοποιήσεις δημοσίευσης Αγγελιών Χρηστών σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, δημιουργήθηκε η σελίδα www.skroutz.gr/ads, όπου αναρτώνται συγκεντρωτικά όλες οι ενεργές αγγελίες χρηστών, ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Επιπλέον, τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία του Ιουνίου είναι τα εξής:

  • 2.137.000 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα πραγματοποιώντας 5,8 εκατομμύρια αναζητήσεις και 55.000.000 προβολές σελίδων
  • οι επισκέψεις από φορητές συσκευές έφτασαν τους 827.000 χρήστες, σκιαγραφώντας την ανοδική τάση της συμπεριφοράς των χρηστών
  • το Skroutz.gr στήριξε ως μεγάλος χορηγός το κορυφαίο πανευρωπαϊκό συνέδριο EuRuKo 2013 (European Ruby Conference), το οποίο παρακολούθησαν 600 προγραμματιστές από όλο τον κόσμο με τις καλύτερες εντυπώσεις για το υψηλό επίπεδο και την άριστη διοργάνωσή από την ελληνική ομάδα, μέλη της οποίας ήταν κι αρκετοί προγραμματιστές του Skroutz

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στο σχετικό Infographic:

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.