Επισκέπτες στο "Skroutz Awesome Factory" [Media Event]

Τα καλά νέα πρέπει να τα μοιράζεσαι. Αυτό είχαμε και εμείς στο μυαλό μας, όταν καλούσαμε πρωτίστως φίλους-εκπροσώπους του Τύπου στο νέο μας "κρησφύγετο". Δεν είχε τύχει ποτέ στο παρελθόν να κάνουμε αυτό που λένε press conference. Είμαστε ήδη εδώ και μερικούς μήνες στα καινούργια μας γραφεία, έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα νέα, έχουμε και ωραίους ανθρώπους να μιλήσουν, οπότε ήταν το τέλειο timing για την πρώτη εφ’όλης της ύλης κουβέντα.

Skroutzing around

Ως καλοί οικοδεσπότες οι «Three musketeers» ή απλά οι Γιώργος, Γιώργος και Βασίλης της ιδρυτικής ομάδας του Skroutz, καλωσόρισαν τους καλεσμένους μας και ξεκίνησαν με μία μικρή ξενάγηση στο “Skroutz Awesome Factory”, που τόσο όμορφα έχει διαμορφώσει το αρχιτεκτονικό γραφείο Dip. Πρόκειται για έναν υπερσύγχρονο χώρο με έντονο και "παιχνιδιάρικο" χαρακτήρα, που δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες της μεγάλης ομάδας μας και συμβαδίζει με την καινοτόμο ταυτότητα της εταιρείας. Τα σχόλια που ακούστηκαν από τους καλεσμένους για τα γραφεία μας, μας γέμισαν χαμόγελα και ικανοποίηση για την προσπάθεια που έγινε να δημιουργηθεί ένας χώρος εργασίας που να μην έχει να ζηλέψει σε τίποτα από χώρους αντίστοιχων εταιρειών στο εξωτερικό.

Πως η μαγεία γίνεται δημιουργία...The Skroutz case

Μόλις ολοκληρώθηκε η ξενάγηση, οι καλεσμένοι μας οδηγήθηκαν στο classroom. Ναι, έχουμε μια μικρή αίθουσα διδασκαλίας, όπου κι εμείς κάθε Παρασκευή κάνουμε τις εσωτερικές μας παρουσιάσεις. Εκεί, οι τρεις της ιδρυτικής ομάδας του Skroutz μίλησαν για το hobby τους, το οποίο έγινε μία garage start-up όταν οι start-ups δεν υπήρχαν ούτε ως ιδέα στην Ελλάδα και οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές. Ένα hobby που πλέον είναι μία ελληνική εταιρεία τεχνολογίας και ηλεκτρονικού εμπορίου με διεθνή προσανατολισμό και προσωπικό που ξεπερνά τα 50 άτομα. Αναφέρθηκαν, επίσης, στις νέες υπηρεσίες και στις νέες λειτουργίες του Skroutz, οι οποίες δημιουργήθηκαν το 2012 με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών που εμπιστεύονται το www.skroutz.gr σε καθημερινή βάση για την έρευνας και τις ηλεκτρονικές τους αγορές (βλ. νέα σύγκριση προϊόντων, αγγελίες χρηστών, μελλοντικές κυκλοφορίες, ειδοποιήσεις πτώσης τιμών, νέα αγαπημένα, feedback χρηστών κ.ά.).

Δεν περιορίστηκαν όμως σε αυτά. Μεγάλο βάρος δόθηκε στον κύριο τομέα επένδυσης της εταιρείας, δηλαδή στο ανθρώπινο δυναμικό. Θετική αντίδραση υπήρξε στη διαπίστωση του ότι ο αριθμός των υπάλληλων της εταιρείας διπλασιάστηκε το τελευταίο έτος, καθώς και από το ότι η αύξηση των μελών της ομάδας του Skroutz ξεκίνησε μαζί με το ξέσπασμα της κρίσης στην Ελλάδα, κάτι που δεν αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα στην ανοδική πορείας της εταιρείας.

Την παράσταση, πάντως, έκλεψε ο Σαράντης, o ξενιτεμένος μας Country Manager του Alve, ο οποίος μίλησε μέσω Skype call στους καλεσμένους για τη μέχρι τώρα εμπειρία του στην Τουρκία και στο ηλεκτρονικό αλισβερίσι (λέξη από την οποία προήλθε και το Alve).

Η ευχαρίστηση του οικοδεσπότη

Η μεγαλύτερη ικανοποίηση, όταν έχεις καλεσμένους, είναι να φεύγουν ευχαριστημένοι και να έχουν μόνο θετικά σχόλια για τη φιλοξενία. Διαβάζοντας τις λίγες γραμμές που γράφτηκαν για την εκδήλωση από τους συνεργάτες, μπορούμε να πούμε ότι η "αποστολή εξετελέσθη"...

Skroutz.gr: μια ιστορία σαν…παραμύθι via deasy.gr

Με το βλέμμα στο εξωτερικό, η Skroutz Α.Ε. χτίζει το σπίτι των χάκερ via in.gr

Επέκταση στην Ιταλία εντός του 2013 ετοιμάζει η Skroutz via kathimerini.gr

Ταχύτατη ανάπτυξη για τη Skroutz via imerisia.gr

Νέες επενδύσεις και επέκταση στο εξωτερικό για την Skroutz via emea.gr

Ο Θείος...Skroutz Σε Καινούρια Γραφεία Με Πλούσιες Υπηρεσίες via away.gr

υ.γ. Ευχαριστούμε όλους όσους ανταποκριθήκαν στο κάλεσμά μας.

Καλό καλοκαίρι!

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.

Author

Communications & Marketing Director στο Skroutz.gr. Επικοινωνιολόγος μέχρι το κόκκαλο, παθιασμένος με την τεχνολογία κι οτιδήποτε ψηφιακό.