Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου (3 Δεκεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου 2013)

29/11/2013 e-commerce
0

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) οργανώνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου έως την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013. Κατά το διάστημα αυτό, θα υπάρξει μία σειρά ενεργειών επικοινωνίας και δημοσιότητας και ένα ανοικτό κάλεσμα προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα να παρέχουν δυνατές προσφορές στο καταναλωτικό κοινό.

Ο θεσμός αυτός, που ο GRECA θα επιδιώξει να καθιερωθεί σε ετήσια βάση, γίνεται στα πρότυπα του Αμερικανικού Cyber Monday, ενώ πολλές ακόμη χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Αυστραλία κ.α. οργανώνουν αντίστοιχες ημέρες. Τα στοιχεία έχουν καταδείξει πως στην περίοδο αυτή, αυξάνει σημαντικά ο online B2C τζίρος, ενώ σηματοδοτείται και η έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών.

Ο νέος αυτός θεσμός αναμένεται να έχει θετική αποδοχή από τους Έλληνες online καταναλωτές και ο GRECA έκρινε ότι ο εορτασμός θα αποδώσει καλύτερα για τους καταναλωτές και τα ηλεκτρονικά καταστήματα, εάν διαρκέσει μία εβδομάδα αντί για μία ημέρα.

Για τη στήριξη της δράσης και την εγκαθίδρυσή της στην ελληνική αγορά, μπορούμε να συνεισφέρουμε παρέχοντας δυνατές προσφορές στους καταναλωτές και επικοινωνώντας με τους πελάτες των καταστημάτων σας.

Ενδεικτικές δράσεις που μπορεί να αξιοποιήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την επικοινωνία της δράσης στους πελάες του, είναι οι εξής:

  • Newsletter ή direct mail
  • Ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του καταστήματός
  • «Προσφορές» σε επιλεγμένα προϊόντα σας

Περισσότερες πληροφορίες για την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου μπορείτε να βρείτε εδώ.

E-commerce Journal

Το E-commerce Journal είναι η 'γωνιά' όπου μοιραζόμαστε μαζί νέα και απόψεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Κορυφαίοι επαγγελματίες του e-commerce, του λιανικού εμπορίου, του marketing και της επικοινωνίας, αρθρογραφούν για τις εμπειρίες, τις γνώσεις και τις βέλτιστες πρακτικές που έχουν μελετήσει μέσα από τη διαδρομή στον κλάδο της ειδίκευσής τους.

Author

Communications & Marketing Director στο Skroutz.gr. Επικοινωνιολόγος μέχρι το κόκκαλο, παθιασμένος με την τεχνολογία κι οτιδήποτε ψηφιακό.