Τι έψαξαν περισσότερο στο Skroutz.gr οι Έλληνες online καταναλωτές το 2013

20/12/2013 τύπος

Το 2013 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, με το ρυθμό ανάπτυξης να φτάνει το 25% σε σχέση με το 2012 και σημαντικές προοπτικές για περαιτέρω αύξηση των μεγεθών στο μέλλον (πηγή: έρευνα ELTRUN). Το www.skroutz.gr, βρίσκεται ψηλά στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών για τη σύγκριση τιμών και την online έρευνα αγοράς, καταγράφοντας τις τάσεις της αγοράς μέσα από μία μεγάλη βάση χρηστών Internet που αγο­ράζουν online.

Μέσα στο έτος, η ιστοσελίδα υποδέχτηκε μηνιαίως κατά μέσο όρο πάνω από 2,6 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες, εξυπηρετώντας συνολικά 87,9 εκατομμύρια αναζητήσεις προϊόντων. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως η κίνηση του www.skroutz.gr αυξήθηκε κατά 50% σε σχέση με πέρυσι, ενώ εκρηκτική αύξηση παρουσιάζουν οι χρήστες που χρησιμοποιούν smartphones και tablets για να επισκεφτούν τη σελίδα. Συγκεκριμένα, η mobile κίνηση έχει εξαπλασιαστεί και οι συσκευές με λειτουργικό Android κατέχουν τη μερίδα του λέοντος με ποσοστό αύξησης 450% σε σχέση με το 2012.

Στο γράφημα των top αναζητήσεων του 2013, το www.skroutz.grκαταγράφει τα προϊόντα ανά κατηγορία που συγκέντρωσαν τα περισσότερα clicks και views των χρηστών μέσα στο έτος.

Εκτός των παραδοσιακά δημοφιλών προϊόντων τεχνολογίας, σημαντική άνοδο σημειώνουν αρκετές κατηγορίες προϊόντων που στο παρελθόν οι Έλληνες καταναλωτές δεν αναζητούσαν online. Η τάση αυτή είναι ενδεικτική για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, καθώς δείχνει ότι ο καταναλωτής ξεπερνάει ορισμένες "προκαταλήψεις" σε σχέση με ποια προϊόντα μπορεί να αγοράσει από ηλεκτρονικά καταστήματα και σταδιακά διευρύνει τη γκάμα των αναζητήσεων του και των αγορών από το Internet.

  • Ενδεικτικά, ορισμένες τέτοιες κατηγορίες είναι οι εξής:
  • Χριστουγεννιάτικα Δέντρα & Στολισμός (111%)
  • Προϊόντα ομορφιάς, κρέμες, καθαρισμός προσώπου & σώματος, make-up (98%)
  • Χαλιά (112%)
  • Εργαλεία και Ρουχισμός Εργασίας (130%)
  • Βρεφική περιποίηση (162%)
  • Λευκά είδη (101%)

Η ολοένα αυξανόμενη προτίμηση των Ελλήνων χρηστών για τις online αγορές οδήγησε και στην αντίστοιχη αύξηση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το 2014 οι επιλογές των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο πληθαίνουν και το www.skroutz.gr συνεχίζει να εμπλουτίζει τις υπηρεσίες του και να προσφέρει μία ευχάριστη εμπειρία online αγορών!

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.