Σελίδα συζήτησης προϊόντος

Τις περισσότερες φορές που αγοράζουμε ένα προϊόν, δεν είναι μόνο η απόκτησή του που μας ικανοποιεί, αλλά και η διαδικασία που προηγείται: η κουβέντα και οι ερωτήσεις σε φίλους, η έρευνα αγοράς στο Internet, ο σχολιασμός και η ανταλλαγή απόψεων με άλλα άτομα που έχουν ήδη αποκτήσει το εν λόγω προϊόν. Επίσης, μας βολεύει όταν αυτές οι πληροφορίες και τα σχόλια γύρω από το προϊόν είναι κάπου συγκεντρωμένα όλα μαζί.

Έτσι, λοιπόν, όλα τα προϊόντα στο Skroutz έχουν πλέον το δικό τους χώρο συζήτησης.

Πώς βλέπω τη συζήτηση για ένα προϊόν;

Κάθε προϊόν στο www.skroutz.gr έχει πλέον τη δική του σελίδα συζήτησης. Αφού αναζητήσεις ένα προϊόν, στη σελίδα του μπορείς να βρεις το σύνδεσμο "Ρώτησε για το προϊόν" που θα σε μεταφέρει στη σελίδα συζήτησης του προϊόντος. Εκεί, μπορείς να δεις όλα τα σχόλια που αφορούν το προϊόν ή να συμμετέχεις κι εσύ στη συζήτηση.

Πώς θα συμμετέχω σε μία συζήτηση;

Μπορείς να συμμετέχεις σε μία συζήτηση για ένα προϊόν, δημιουργώντας ένα νέο σχόλιο ή ένα ερώτημα μέσω της φόρμας που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας συζήτησης ή απαντώντας σε υπάρχον σχόλιο άλλου χρήστη. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να επιλέξεις το πεδίο "Απάντηση" και να γράψεις την απάντησή σου.

Αφού δημοσιεύσεις το σχόλιο ή την απάντηση σου, έχεις τη δυνατότητα να επεξεργαστείς το κείμενό σου, για να διορθώσεις πιθανά λάθη, μέσα στις επόμενες 24 ώρες. Επίσης, έχεις στη διάθεσή σου αρκετές επιλογές μορφοποίησης για το κείμενό σου (π.χ. έντονα γράμματα, λίστες κ.λ.π.).

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για νέα σχόλια σε ένα προϊόν;

Σε κάθε σελίδα συζήτησης για ένα προϊόν, θα βρεις πάνω δεξιά το κουμπί "Παρακολούθηση της συζήτησης", το οποίο όταν το ενεργοποιήσεις σου δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνεις ειδοποιήσεις για κάθε νέο σχόλιο που αφορά το συγκεκριμένο προϊόν.

Εάν θέλεις να λαμβάνεις ειδοποιήσεις μόνο για τις απαντήσεις στα δικά σου σχόλια, τότε δεν είναι αναγκαίο να παρακολουθήσεις τη συζήτηση. Από τη στιγμή που δημιουργείς ένα σχόλιο, λαμβάνεις αυτόματα ειδοποιήσεις όταν κάποιος χρήστης σου απαντήσει. 

Όταν προσθέτω ένα προϊόν στα Αγαπημένα μου, ενημερώνομαι για νέα σχόλια;

Όχι. Για να ενημερώνεσαι για νέα σχόλια στη συζήτηση ενός Αγαπημένου σου προϊόντος, πρέπει να ενεργοποιήσεις την επιλογή "Παρακολούθηση της συζήτησης", πατώντας το σχετικό κουμπί από τη σελίδα συζήτησης του προϊόντος.

Πώς διαχειρίζομαι τις συζητήσεις που παρακολουθώ;

Μπορείς να δεις όλες τις συζητήσεις προϊόντων που παρακολουθείς από το μενού του λογαριασμού σου πάνω δεξιά, επιλέγοντας "Συζητήσεις για Προϊόντα". Από εκεί, μπορείς επίσης να διακόψεις την παρακολούθηση για συζητήσεις που δε σε ενδιαφέρουν πλέον.

Τώρα, λοιπόν, μπορείς να κάνεις την έρευνά σου, να ρωτήσεις τα άλλα μέλη της κοινότητας του Skroutz για ό,τι απορίες έχεις και στη συνέχεια να κάνεις τις αγορές σου χωρίς δισταγμό!

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.

Author

Communications & Marketing Director στο Skroutz.gr. Επικοινωνιολόγος μέχρι το κόκκαλο, παθιασμένος με την τεχνολογία κι οτιδήποτε ψηφιακό.