Σήμανση "Επίσημος Μεταπωλητής" στο Skroutz

Το Skroutz εγκαινιάζει τη σήμανση "Επίσημος Μεταπωλητής", μία χρήσιμη προσθήκη για τις online αγορές και την πιο έγκυρη πληροφόρηση των χρηστών της ιστοσελίδας. Η σήμανση "Επίσημος Μεταπωλητής" αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τους χρήστες του www.skroutz.gr και για τους συνεργαζόμενους με το Skroutz κατασκευαστές/αντιπροσώπους, η οποία βρίσκεται ήδη σε δοκιμαστική λειτουργία, για να είναι σύντομα διαθέσιμη σε όλους.

Τι είναι ο "Επίσημος Μεταπωλητής";

Ο "Επίσημος Μεταπωλητής" ενός κατασκευαστή/αντιπροσώπου στην Ελληνική αγορά, είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα του Skroutz, το οποίο αναγνωρίζεται από τον ίδιο τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο μέσω της ειδικής πλατφόρμας. Με αυτόν τον τρόπο ο κατασκευαστής/αντιπρόσωπος δίνει στους καταναλωτές μία επιπλέον πληροφόρηση για το ποια καταστήματα που εμπορεύονται το προϊόν που ενδιαφέρει το χρήστη, είναι επίσημοι μεταπωλητές του (δηλαδή προμηθεύονται το προϊόν από τον ίδιο τον κατασκευαστή /αντιπρόσωπο).

Οι κατασκευαστές/αντιπρόσωποι που συνεργάζονται με το Skroutz, αποκτούν πρόσβαση στην ειδική πλατφόρμα, όπου έχουν τη δυνατότητα να καταχωρούν το επίσημο δίκτυο διανομής των προϊόντων τους.

Επιπλέον, η διάθεση του προϊόντος από έναν "Επίσημο Μεταπωλητή", ενδέχεται να συνοδεύεται από επιπλέον παροχές προς τον καταναλωτή, οι οποίες μέχρι τώρα δεν προβάλλονταν στο www.skroutz.gr.

Πώς ξεχωρίζω τον "Επίσημο Μεταπωλητή";

Όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα του Skroutz που θα καταχωρούνται από τους κατασκευαστές/αντιπροσώπους ως επίσημοι μεταπωλητές στο δίκτυο διανομής και πώλησης, θα φέρουν την ειδική σήμανση "Επίσημος Μεταπωλητής", κάτω από το λογότυπο του καταστήματος.

Κάθε κατασκευαστής/αντιπρόσωπος ορίζει τους όρους και τις προδιαγραφές τις οποίες πρέπει να πληροί ένα κατάστημα, για να είναι “Επίσημος Μεταπωλητής” των προϊόντων του. Οι πληροφορίες αυτές θα προβάλλονται σε ειδικό πεδίο όταν ο χρήστης κάνει click στη σήμανση “Επίσημος Μεταπωλητής” κάτω από το λογότυπο του καταστήματος, όπως επίσης και σε ειδική σελίδα στον δικτυακό τόπο του κατασκευαστή/αντιπροσώπου ή του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Πλέον, όταν θα κάνετε μία αναζήτηση ενός προϊόντος στο Skroutz, θα είναι εμφανές στη λίστα των αποτελεσμάτων ποια καταστήματα έχουν επιλεχθεί από τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο ως “Επίσημοι Μεταπωλητές”.

Ποια είναι τα οφέλη για το χρήστη να γνωρίζει τον «Επίσημο Μεταπωλητή»;

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται εντός της Ευρωπαϊκής αγοράς, άρα και στην Ελλάδα, όσον αφορά θέματα εγγύησης και υποστήριξης, καλύπτονται από τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο σύμφωνα με όσα προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία, αναλόγως του είδους ή/και της κατηγορίας του εκάστοτε προϊόντος.

Σε αρκετές περιπτώσεις, ο κατασκευαστής/αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες ή παροχές προστιθέμενης αξίας για τον Έλληνα καταναλωτή. Απαραίτητη προϋπόθεση για να απολαμβάνει ο καταναλωτής αυτές τις υπηρεσίες ή παροχές, είναι το προϊόν να έχει αγοραστεί από το επίσημο κανάλι πώλησης και διανομής.

Για παράδειγμα, η ελληνική αντιπροσωπεία της εταιρείας "Κατασκευάστρια Κλιματιστικών", συμπληρωματικά της 2ετούς εγγύησης για όλα τα προϊόντα της, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, παρέχει στους Έλληνες καταναλωτές 3 επιπλέον έτη εγγύησης ή δωρεάν επίδειξη και εγκατάσταση ή δωρεάν βοηθητικά προϊόντα κ.λ.π.

Μέχρι πρότινος, η πληροφορία αυτή δεν ήταν διαθέσιμη στους καταναλωτές. Πλέον, επιλέγοντας τη σχετική σήμανση ανά κατάστημα που έχει αναγνωριστεί από τον εκάστοτε κατασκευαστή/αντιπρόσωπο ως "Επίσημος Μεταπωλητής" για κάθε προϊόν, ο επισκέπτης του Skroutz βλέπει τις όποιες επιπλέον παροχές ή υπηρεσίες συνοδεύουν το συγκεκριμένο προϊόν.

Ποιος αναλαμβάνει τη σήμανση ενός καταστήματος ως "Επίσημος Μεταπωλητής";

Το Skroutz δημιούργησε τη σήμανση "Επίσημος Μεταπωλητής" με γνώμονα την πιο έγκυρη πληροφόρηση, τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Η δυνατότητα αξιοποίησης της πλατφόρμας για τη σήμανση των ηλεκτρονικών καταστημάτων, είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε κατασκευαστή/αντιπροσώπου, ο οποίος εφόσον το επιθυμεί μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση.

Το Skroutz δεν εμπλέκεται στη διαδικασία επιλογής και σήμανσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων ως "Επίσημος Μεταπωλητής". Ολόκληρη τη διαδικασία τη διαχειρίζεται απευθείας ο κατασκευαστής/αντιπρόσωπος, που έχει ζητήσει από το Skroutz πρόσβαση στην πλατφόρμα, μέσα από την οποία καταχωρεί το δίκτυο πωλήσεων και διανομής των προϊόντων του στην Ελληνική αγορά.

Όσα ηλεκτρονικά καταστήματα δε φέρουν τη σήμανση "Επίσημος Μεταπωλητής", ενδέχεται να μην προσφέρουν τις όποιες έξτρα παροχές ή υπηρεσίες διαθέτει ο κατασκευαστής/αντιπρόσωπος στο επίσημο κανάλι διανομής των προϊόντων του.

Πότε θα είναι διαθέσιμη η ειδική σήμανση "Επίσημος Μεταπωλητής";

Η ειδική σήμανση "Επίσημος Μεταπωλητής" θα εμφανίζεται μέσα στις επόμενες ημέρες στις σελίδες του www.skroutz.gr, για όσα προϊόντα έχει πραγματοποιηθεί η καταχώρηση από τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο.

Ωστόσο, η διαδικασία καταχώρησης και σήμανσης των καταστημάτων γίνεται σταδιακά και εξαρτάται από τον εκάστοτε κατασκευαστή/αντιπρόσωπο, άρα ενδέχεται να μην υπάρχει σχετική σήμανση για όλη τη βάση των προϊόντων του Skroutz. Στόχος είναι να συμμετέχουν ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές/αντιπρόσωποι και η σήμανση να ενεργοποιηθεί για την πλειοψηφία των προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα.

Επιπλέον Πληροφορίες

Μέσω της πλατφόρμας "Επίσημος Μεταπωλητής", σύντομα οι κατασκευαστές/αντιπρόσωποι θα μπορούν να προβάλλουν στους χρήστες του www.skroutz.gr περαιτέρω πληροφορίες, όπως στοιχεία επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών, τηλέφωνα εξουσιοδοτημένου service, καθώς και επιπλέον παροχές που μπορεί να προσφέρονται για τα προϊόντα τους.

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.

Author

Communications & Marketing Director στο Skroutz.gr. Επικοινωνιολόγος μέχρι το κόκκαλο, παθιασμένος με την τεχνολογία κι οτιδήποτε ψηφιακό.