Infographic: Kίνηση Skroutz Απρίλιος - Τάσεις και εποχικότητα

12/05/2014 τύπος

Τον Απρίλιο 3,1 εκατομμύρια επισκέπτες του www.skroutz.gr αναζήτησαν και σύγκριναν πάνω από 9,3 εκατομμύρια προϊόντα, παρέχοντας στην ομάδα ανάλυσης δεδομένων του Skroutz ενδεικτικά στοιχεία των εποχιακών τάσεων της αγοράς και των συνηθειών του Έλληνα καταναλωτή.

Χωρίς ιδιαίτερες διακυμάνσεις στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες του μήνα, τα Κινητά Τηλέφωνα και τα Αθλητικά Παπούτσια διατηρήθηκαν υψηλά στις προτιμήσεις του κοινού, ενώ τα Ποδήλατα κερδίζουν σταδιακά θέσεις στην πρώτη δεκάδα.

Πιο Δημοφιλείς Κατηγορίες Απριλίου:

  1. Κινητά Τηλέφωνα
  2. Αθλητικά Παπούτσια
  3. Tablets
  4. Θήκες Κινητών Τηλεφώνων
  5. Τηλεοράσεις
  6. Επώνυμα Ρολόγια Χειρός
  7. Laptops
  8. Γυαλιά Ηλίου
  9. Ψηφιακές Φωτογραφικές Μηχανές
  10. Ποδήλατα

Ωστόσο, ενδιαφέρον παρουσιάζουν ορισμένες κατηγορίες προϊόντων σχετικών με την εποχικότητα, αντικατοπτρίζοντας τη στροφή των χρηστών του Skroutz στα αντίστοιχα είδη. Χαρακτηριστικά, 5 κατηγορίες με σημαντική αύξηση σε clicks τον τελευταίο μήνα ήταν οι εξής:

  • Καρέκλες Κήπου & Βεράντας (+137%)
  • Τραπέζια Κήπου & Βεράντας (+48%)
  • Γυναικείες Εσπαντρίγιες (+115%)
  • Σαγιονάρες (+66%)
  • Χλοοκοπτικά / Χορτοκοπτικά (+43%)
  • Γυναικεία Μαγιό (+42%)

Όσον αφορά τα πλέον αξιοσημείωτα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για το μήνα Απρίλιο είναι τα ακόλουθα:

  • 3.166.153 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 45,6% YoY)
  • Το Samsung Galaxy S5 (16GB) παρέμενε ως το πιο "Αγαπημένο" προϊόν για τον Απρίλιο, συγκεντρώνοντας εκ νέου τα περισσότερα favorites των επισκεπτών του Skroutz
  • Οι επισκέπτες του Skroutz πραγματοποίησαν πάνω 9,3 εκατομμύρια αναζητήσεις προϊόντων, σημειώνοντας 85,1 εκατομμύρια pageviews

Δείτε όλες τις λεπτομέρειες για την επισκεψιμότητα του Skroutz τον Απρίλιο 2014 στο Infographic που ακολουθεί:

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.