Infographic: Κίνηση Skroutz Μάιος 2014

17/06/2014 τύπος

Το www.skroutz.gr παραμένει σταθερά στην 1η θέση του ελληνικού Web και για τον Μάιο με 3,2 εκατομμύρια επισκέπτες να συγκρίνουν σχεδόν 10 εκατομμύρια προϊόντα, αύξηση κατά 67,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι περισσότερες αναζητήσεις επικεντρώνονται σε καλοκαιρινή μόδα, προϊόντα φροντίδας & περιποίησης και εποχιακά αξεσουάρ, που επανέρχονται στο προσκήνιο λόγω εποχικότητας.

Πιο συγκεκριμένα οι 7 κατηγορίες που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση σε clicks από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τον τελευταίο μήνα είναι οι εξής:

  1. Κλιματιστικά - Air Condition (127%)
  2. Αντιηλιακή Προστασία & Μαύρισμα (108%)
  3. Ανεμιστήρες (335%)
  4. Ανδρικά Μαγιό (189%)
  5. Σίτες (183%)
  6. Εντομοαπωθητικά & Παγίδες (115%)
  7. Σκηνές Camping (129%)

Όσον αφορά τα πλέον αξιοσημείωτα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για το Μάιο είναι τα ακόλουθα:

  • 3.256.754 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 51,6% YoY), σημειώνοντας 88,3 εκατομμύρια pageviews
  • Το LG G3 (16GB) συνεχίζει την επιτυχία του προκατόχου του και με το λανσάρισμά του έγινε το πιο "Αγαπημένο" προϊόν του μήνα
  • Οι επισκέπτες του Skroutz πραγματοποίησαν 9,9 εκατομμύρια αναζητήσεις (+67,7% YoY)

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.