Infographic: Κίνηση Skroutz Ιούνιος 2014

18/07/2014 τύπος infographic

Τα είδη θαλάσσης και τα αξεσουάρ ταξιδιού κρατούν και τον Ιούνιο την πρωτοκαθεδρία στις αναζητήσεις των επισκεπτών του www.skroutz.gr, καθώς 3,1 εκατομμύρια χρήστες σύγκριναν τιμές εποχιακών ειδών εν όψει των καλοκαιρινών διακοπών. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι εκτός των κλιματιστικών, που παραδοσιακά αποτελεί περιζήτητο προϊόν τους «θερμούς» μήνες του έτους, οι καταναλωτές δε διστάζουν πλέον να αγοράσουν online και είδη όπως πισίνες, φουσκωτές βάρκες και φορητά ψυγεία.

Πιο συγκεκριμένα, οι 7 κατηγορίες με τη σημαντικότερη αύξηση σε clicks από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τον τελευταίο μήνα είναι οι εξής:

Όσον αφορά τα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για τον Ιούνιο είναι τα ακόλουθα:

  • 3.127.853 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 46,3% YoY), σημειώνοντας 81,6 εκατομμύρια pageviews
  • Το LG G3 (16GB) διατήρησε τη θέση του ως πιο "Αγαπημένο" προϊόν του μήνα
  • Οι επισκέπτες του Skroutz.gr πραγματοποίησαν 9 εκατομμύρια αναζητήσεις (+55,1% YoY)
  • Πάνω από 2,2 εκατομμύρια χρήστες επισκέφτηκαν το Skroutz.gr από το smartphone και το tablet τους.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα δείτε στο σχετικό Infographic:

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.