Infographic: Κίνηση Skroutz Οκτώβριος 2014

24/11/2014 τύπος infographic

Ακόμη ένα σημαντικό ορόσημο κατέκτησε το www.skroutz.gr, καθώς τον Οκτώβριο η κίνηση της δημοφιλούς ιστοσελίδας σύγκρισης προϊόντων και τιμών ξεπέρασε τους 4 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, οι οποίοι αναζήτησαν περισσότερα από 12 εκατομμύρια προϊόντα. Όσον αφορά το είδος των προϊόντων που ελκύουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, τα θερμαντικά μέσα και τα Χριστουγεννιάτικα εποχικά είδη συμπεριλαμβάνονται στις ανερχόμενες κατηγορίες του μήνα.

Πιο συγκεκριμένα, οι 5 κατηγορίες με τη σημαντικότερη αύξηση σε clicks τον τελευταίο μήνα είναι οι εξής:

  1. Ξυλόσομπες
  2. Ηλεκτρικές Κουβέρτες & Υποστρώματα
  3. Χριστουγεννιάτικα Δέντρα
  4. Πέδιλα Σκι
  5. Θερμοστάτες

Επιπλέον, τα πλέον αξιοσημείωτα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για τον Οκτώβριο είναι τα ακόλουθα:

  • 4.120.481 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 65,8% YoY), σημειώνοντας 113,7 εκ. pageviews
  • Η ιστοσελίδα κατέγραψε πάνω από 3,6 εκατομμύρια επισκέψεις από φορητές συσκευές, αύξηση της τάξης του 140% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι
  • Το Moulinex Masterchef QA405 ήταν το πιο "Αγαπημένο" προϊόν του μήνα
  • Οι επισκέπτες του Skroutz πραγματοποίησαν 12,4 εκατομμύρια αναζητήσεις (+29,1% YoY)

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.