Αξιολόγηση προϊόντος στο Skroutz - Σημασία & Βήματα

Οι παραπάνω ερωτήσεις, είναι ορισμένες από αυτές που αναπόφευκτα περνούν από το μυαλό μας, προτού προχωρήσουμε στην online παραγγελία ενός προϊόντος. Ο προβληματισμός μας γίνεται πιο έντονος, ειδικά όταν το προϊόν ανήκει σε κάποια κατηγορία με την οποία δεν είμαστε εξοικειωμένοι ή όταν η επιλογή βασίζεται σε μεγαλύτερο βαθμό στη χρήση του παρά στα χαρακτηριστικά του.

Τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα δίνουν με τον καλύτερο τρόπο οι αξιολογήσεις των προϊόντων από τα μέλη του Skroutz. Μία από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες της ιστοσελίδας, είναι ότι έχουμε τη δυνατότητα να καταχωρήσουμε την άποψη μας για το προϊόν που αποκτήσαμε, όπως προκύπτει μέσα από τη χρήση του, αναφέροντας τόσο τα σημεία που μας ικανοποίησαν όσο και αυτά που μας δυσαρέστησαν. Με αυτόν τον τρόπο, βοηθάμε σημαντικά τους υπόλοιπους επισκέπτες του Skroutz στη διαδικασία της έρευνας και της σύγκρισης πριν την αγορά. Παράλληλα, μπορούμε να ενημερωθούμε με σφαιρικό και αντικειμενικό τρόπο για τις απόψεις στις οποίες κατέληξαν άλλοι καταναλωτές και να καταλάβουμε εάν θεώρησαν την επιλογή τους επιτυχημένη, σύμφωνα με τις ανάγκες που ήθελαν να καλύψουν με το εκάστοτε προϊόν.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω τη δική μου αξιολόγηση;

1. Εγγραφή / Σύνδεση στο Skroutz

Το πρώτο βήμα για να καταχωρήσουμε την αξιολόγηση, είναι η εγγραφή μας στo Skroutz μέσω της επιλογής “Γίνε μέλος” (αν δεν είμαστε ήδη εγγεγραμμένο μέλος) ή η σύνδεση μας σε αυτή μέσω της αντίστοιχης επιλογής “Σύνδεση” (εάν έχουμε ολοκληρώσει παλαιότερα την εγγραφή).

H εγγραφή είναι γρήγορη και απλή και μπορεί να ολοκληρωθεί με:

  • To e-mail μας
  • Με Google λογαριασμό
  • Με Facebook λογαριασμό

2. Αναζήτηση Προϊόντος

Ο εντοπισμός του προϊόντος που μας ενδιαφέρει να αξιολογήσουμε, μπορεί να γίνει:

  • Χρησιμοποιώντας το πεδίο της αναζήτησης και πληκτρολογώντας την ονομασία του προϊόντος.
  • Με πλοήγηση (browsing) στις κατηγορίες προϊόντων.

3. Φόρμα Καταχώρησης Αξιολόγησης

Έχοντας εντοπίσει το προϊόν για το οποίο θέλουμε να γράψουμε τη γνώμη μας (π.χ. την ηλεκτρική σκούπα Hoover Telios Plus) και ενώ βρισκόμαστε στη σελίδα που προβάλει τα καταστήματα που το διαθέτουν, μεταφερόμαστε στη σελίδα καταχώρησης της αξιολόγησης, κάνοντας κλικ πάνω στην επιλογή “Αξιολόγησε το προϊόν”, που βρίσκεται πάνω από τη λίστα των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

4. Καταχώρηση Αξιολόγησης Προϊόντος

Η αξιολόγηση του προϊόντος χωρίζεται σε 2 τμήματα:

  • Στην επιλογή της βαθμολογίας του με κλίμακα από 1 έως 5 αστέρια, όπου το 5 αντιπροσωπεύει την καλύτερη δυνατή άποψη για το προϊόν, ενώ αντίθετα το 1 τη χειρότερη δυνατή.
  • Στη συγγραφή του κειμένου της αξιολόγησης, το οποίο περιγράφει λεπτομερώς την εμπειρία μας από τη χρήση του προϊόντος.

Τόσο η επιλογή βαθμολογίας, όσο και η συγγραφή κειμένου, αποτελούν προ-απαιτούμενα για τη δημοσίευση οποιασδήποτε αξιολόγησης.

Περιεχόμενο κειμένου και δημοσίευση

Το αρχικά κενό πεδίο καταχώρησης κειμένου δημιουργεί ορισμένες φορές ερωτηματικά ή/και άγχος, ως προς το τι πρέπει να γράψουμε. Οι δύο αυτοί παράγοντες μπορούν λανθασμένα να δράσουν αποτρεπτικά στην καταχώρηση αξιολογήσεων. 

Για αυτό θα πρέπει να τονιστεί ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη φόρμα ή ύφος που πρέπει απαραίτητα να ακολουθήσουμε. Ο καλύτερος οδηγός είναι η αίσθηση ότι συμβουλεύουμε ένα φίλο μας, όπως όταν μας ρωτούν να πούμε τη γνώμη μας για κάτι που χρησιμοποιούμε οι ίδιοι. Ακολουθώντας μία τέτοια προσέγγιση θα χρησιμοποιήσουμε απλή και κατανοητή γλώσσα, θα αναφέρουμε γιατί επιλέξαμε το συγκεκριμένο προϊόν και για ποια χρήση το προορίζαμε. Θα επισημάνουμε τα θετικά και τα αρνητικά σημεία στις επιδόσεις του από τη δική μας οπτική γωνία, τα οποία θα ήταν καλό να γνωρίζει το προσφιλές μας πρόσωπο προτού κάνει την επιλογή του. 

Τέλος, μπορούμε να συμπεριλάβουμε τη γενικότερη αίσθηση δικαίωσης ή απογοήτευσης από την επιλογή μας. Όταν ολοκληρώσουμε τη σύνταξη του κειμένου και έχοντας ήδη επιλέξει τη βαθμολογία που επιθυμούμε να δώσουμε στο προϊόν, δημοσιεύουμε την αξιολόγηση στο Skroutz από το σχετικό πεδίο “Δημοσίευση”.

Συχνές ερωτήσεις

Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στις πιο συχνές ερωτήσεις που αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση reviews@skroutz.gr και σχετίζονται με τις αξιολογήσεις προϊόντων:

  • Γιατί δεν μπορώ να καταχωρήσω αξιολόγηση στο προϊόν που επιθυμώ, ενώ είμαι συνδεδεμένος και το προϊόν εμφανίζεται στο Skroutz;

Η καταχώρηση αξιολόγησης είναι δυνατή στις περιπτώσεις όπου τα όμοια προϊόντα των καταστημάτων είναι ομαδοποιημένα σε μία σελίδα, ενώ ταυτόχρονα η ομάδα περιεχομένου του Skroutz έχει επιλέξει να υπάρχει η συγκεκριμένη δυνατότητα.

  • Πώς μπορώ να αλλάξω το κείμενο ή τη βαθμολογία της αξιολόγησής μου;

Η επεξεργασία της αξιολόγησης σου είναι δυνατή μέσω του λογαριασμού στο Skroutz. Κάνοντας login και πατώντας το nickname στη πάνω δεξιά γωνία, μπορείς να πλοηγηθείς στις αξιολογήσεις των προϊόντων του λογαριασμού σου από το αντίστοιχο πεδίο. Στη συνέχεια, πατώντας επεξεργασία, μπορείς να τροποποιήσεις τόσο το κείμενο της αξιολόγησης, όσο και τη βαθμολογία που έχεις επιλέξει.

  • Με ποιόν τρόπο υποβάλλονται ερωτήσεις στους συντάκτες των αξιολογήσεων;

Στις αξιολογήσεις προϊόντων του Skroutz, δε φιλοξενούνται ερωτήσεις προς τα μέλη της σελίδας, αφού κάτι τέτοιο δε θα εξυπηρετούσε το σκοπό ύπαρξής τους. Εφόσον θέλεις να απευθυνθείς σε κάποιο μέλος ή να κάνεις μία ερώτηση σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν, μπορείς να καταχωρήσεις την ερώτηση σου στη συζήτηση για το προϊόν, συμπεριλαμβάνοντας το @username. Με τον τρόπο αυτό, το μέλος με το αντίστοιχο username θα ειδοποιηθεί για το σχόλιο σου όταν συνδεθεί (login) εκ νέου στο Skroutz.

  • Γιατί δεν προβάλλεται πλέον η αξιολόγησή μου;

Η προβολή μπορεί να ανασταλεί (προσωρινά ή οριστικά) εάν το κείμενο δεν είναι σύμφωνο προς τους όρους χρήσης της σελίδας ή εάν είναι ιδιαίτερα λιτό σε βαθμό που δε βοηθά τα υπόλοιπα μέλη της σελίδας.

  • Ειδοποιείται ο συντάκτης της αξιολόγησης εάν σταματήσει η προβολή της;

Η παύση της προβολής οποιασδήποτε αξιολόγησης συνοδεύεται υποχρεωτικά από την αποστολή σχετικού ενημερωτικού ηλεκτρονικού μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχεις δηλώσει. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι έχεις καταχωρήσει στο Skroutz τη σωστή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην οποία επιθυμείς να λαμβάνεις σχετικές ενημερώσεις.

Οι αξιολογήσεις των προϊόντων αποτελούν το πιο χρήσιμο και αξιόπιστο εργαλείο στην έρευνα αγοράς. Ακολουθώντας τη σύντομη διαδικασία καταχώρησης, μπορούμε να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας με την κοινότητα του Skroutz και να βοηθήσουμε άλλους καταναλωτές. Η σελίδα του Skroutz είναι έτοιμη να φιλοξενήσει τα σχόλια μας!

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.

Author

Υπεύθυνος της ομάδας ποιοτικού ελέγχου. Θιασώτης της ιδέας "Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά".