Τα προϊόντα που αναζήτησαν στο Skroutz.gr οι Έλληνες καταναλωτές το 2014

23/12/2014 τύπος infographic

Τα στοιχεία καταδεικνύουν πως πλέον ψωνίζουμε online περισσότερο από ποτέ, με την αξία των online πωλήσεων προϊόντων στην Ελλάδα για το 2014 να φτάνει τα €1,6 δις και τον Έλληνα καταναλωτή να δαπανά κατά μέσο όρο €1.345 (πηγή: E-commerce Europe). Το www.skroutz.gr ήταν και για το 2014 σημείο εκκίνησης για την online σύγκριση προϊόντων και τιμών και βρέθηκε υψηλά στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών, καταγράφοντας τάσεις και συμπεριφορές της αγοράς.

Τα πιο εντυπωσιακά στατιστικά του Skroutz για το 2014 είναι τα εξής:

  • η σελίδα υποδέχτηκε κατά μέσο όρο 3,5 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως (αύξηση 41,6% YoY)
  • συνολικά για όλο το έτος καταγράφηκαν 110.251.109 sessions χρηστών
  • η ημέρα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ήταν η Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014 με 492.480 συνδέσεις (sessions) και 370.257 unique visitors 
  • οι χρήστες του Skroutz αναζήτησαν μέσα στη χρονιά περισσότερα από 126,5 εκατομμύρια προϊόντα
  • ρεκόρ 1,1 δις pageviews (+49,46% YoY)
  • όλα τα παραπάνω επιτεύχθηκαν με μείωση του bounce rate κατά 6,45%

Αξίζει να αναφερθεί πως η mobile κίνηση του Skroutz αυξήθηκε σε ποσοστό 176,2%, με τους καταναλωτές να προτιμούν ολοένα και περισσότερο τις φορητές συσκευές τους για να επισκεφτούν τη σελίδα και συγκεκριμένα τις συσκευές phablets και tablets με μεγάλη οθόνη. Μάλιστα, εξίσου σημαντική αύξηση παρατηρείται και στη χρήση των mobile apps του Skroutz, με 17.000 χρήστες ανά ημέρα από συσκευές iOS και Android.

Στο γράφημα των top αναζητήσεων του 2014, καταγράφονται τα προϊόντα ανά κατηγορία που συγκέντρωσαν τα περισσότερα clicks και views των επισκεπτών του Skroutz.

Όσον αφορά το είδος των προϊόντων που αναζητούν στο Internet, οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν φανατικοί της τεχνολογίας και των gadgets, αλλά άνοδο παρουσιάζουν οι κατηγορίες μόδας – ομορφιάς και τα είδη σπιτιού.

Ενδεικτικά, στις παρακάτω κατηγορίες καταγράφεται σημαντική αύξηση σε σχέση με πέρυσι:

  1. Αθλητικά παπούτσια (+41%)
  2. Ανδρικά Μπουφάν (+166%)
  3. Γυναικείες τσάντες (+290%)
  4. Κρέμες (+65,5%)
  5. Συμπληρώματα διατροφής και φαρμακευτικά (469%)

Ο ρυθμός ανάπτυξης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στη χώρα μας είναι σταθερά ανοδικός, με συνέπεια την αντίστοιχη αύξηση των επιχειρήσεων στον κλάδο. Πλέον, το Skroutz φιλοξενεί π πάνω από 1.500 ηλεκτρονικά καταστήματα (αύξηση 25% σε σχέση με το 2013) και 8,2 εκατομμύρια διαθέσιμα προϊόντα σε 1.250 κατηγορίες. 

Για το 2015 το www.skroutz.gr εξελίσσει και εμπλουτίζει τις υπηρεσίες του με ακόμη καλύτερα εργαλεία online σύγκρισης και έρευνας, για να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές εγκυρότερη πληροφόρηση και ευχάριστη εμπειρία online αγορών.

Top Products 2014

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.