4 νέες λειτουργίες του Skroutz που κάνουν την αναζήτησή σου πιο εύκολη!

Εάν δεν το έχεις αντιληφθεί ακόμη, τότε να το υπενθυμίσουμε: όλη η ομάδα του Skroutz δουλεύει νυχθημερόν για να βελτιώνει συνεχώς τη μηχανή σύγκρισης προϊόντων, δημιουργώντας νέες λειτουργίες και πραγματοποιώντας προσθήκες, που σκοπό έχουν να κάνουν τις δικές σου ηλεκτρονικές αγορές πιο εύκολες.

Φυσικά, το feedback και τα σχόλια που λαμβάνουμε από όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας και τα εγγεγραμμένα μέλη μας, είναι πάντα εξαιρετικά χρήσιμα στο να αντιληφθούμε καλύτερα τα εργαλεία που χρειάζεσαι κι εσύ ως υποψήφιος αγοραστής.

Έτσι, λοιπόν, ήρθε η ώρα να δούμε 4 νέες μικρές, αλλά θαυματουργές, προσθήκες στο «οπλοστάσιο» των λειτουργιών του Skroutz, που ίσως σε βοηθήσουν να εντοπίσεις καλύτερα αυτό που τόσο καιρό έψαχνες.

Φίλτρο αποτελεσμάτων «Βαθμολογία»

Η γνώμη άλλων χρηστών που αγόρασαν το προϊόν που ψάχνεις, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό κριτήριο αγοράς. Για αυτό, εκτός από τη λίστα αποτελεσμάτων βάσει της "αύξουσας τιμής" και της "δημοτικότητας" σε μια κατηγορία προϊόντων, η ταξινόμηση μπορεί να γίνει πλέον και με την επιλογή "Βαθμολογία", η οποία φιλτράρει τα αποτελέσματα όπως προκύπτουν από τις αξιολογήσεις των υπόλοιπων χρηστών του Skroutz. Προς το παρόν, θα βρεις το φίλτρο "Βαθμολογία" σε επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων, ενώ σταδιακά θα ενεργοποιηθεί σε περισσότερες.

Ένα μικρό -αλλά εξαιρετικά χρήσιμο- νέο χαρακτηριστικό!

Ψήφος χρησιμότητας στις αξιολογήσεις χρηστών (Vote up / Vote down)

Εκτός από την τιμή, οι αξιολογήσεις άλλων χρηστών για το προϊόν που σε ενδιαφέρει μπορούν να δράσουν καταλυτικά για την τελική σου απόφαση. Για καλή τύχη όλων μας, η κοινότητα του Skroutz απαρτίζεται από χιλιάδες μέλη, που καθημερινά μοιράζονται μαζί σου τις εμπειρίες και τη γνώμη τους για τα προϊόντα που έχουν στην κατοχή τους, βοηθώντας εσένα και τους υπόλοιπους επισκέπτες της σελίδας στην αποτελεσματικότερη έρευνα αγοράς.

Μια μικρή, αλλά σημαντική προσθήκη στο σύστημα των Αξιολογήσεων των προϊόντων στο Skroutz, είναι η δυνατότητα να κάνεις vote up ή vote down σε κάθε αξιολόγηση. Δηλαδή, να δώσεις μία θετική ή αρνητική ψήφο, αναλόγως με το αν η συγκεκριμένη αξιολόγηση σε βοήθησε, αν την κρίνεις χρήσιμη για τους υπόλοιπους υποψήφιους αγοραστές και ανεξαρτήτως με το αν συμφωνείς με τη συνολική άποψη που εκφράζει.

Επισκόπηση προϊόντος (Product card)

Γνωρίζουμε ότι αρκετές φορές επιθυμείς γρήγορα και απλά να δεις περισσότερες λεπτομέρειες για ένα προϊόν, χωρίς να κάνεις κλικ στην αναλυτική σελίδα του προϊόντος ή να κάνεις scroll. Ειδικά σε κατηγορίες όπως στη Μόδα – Ομορφιά, όπου τα διαθέσιμα προϊόντα είναι εκατοντάδες.

Για το λόγο αυτό, η ομάδα πρόσθεσε την καρτέλα επισκόπησης του προϊόντος, όπου με ένα κλικ βλέπεις άμεσα λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο προϊόν, όπως πλήρη περιγραφή, χρώμα, το κατάστημα που το διαθέτει και φυσικά άλλα παρόμοια προϊόντα που είδαν οι υπόλοιποι χρήστες που έψαξαν το ίδιο προϊόν.

Προσωποποιημένη αναζήτηση - Ενότητες «Είδες πρόσφατα» & «Οι χρήστες είδαν επίσης»

Σίγουρα όταν επισκέπτεσαι το Skroutz, από εκεί που αρχικά είχες σκοπό να ψάξεις μόνο ένα συγκεκριμένο προϊόν, καταλήγεις συχνά να χάνεσαι στις ψηφιακές βιτρίνες και να χαζεύεις ανάμεσα στα εκατομμύρια προϊόντα. Φυσικά, ένας τρόπος να βάλεις σε τάξη αυτό το χάος και να μην αναρωτιέσαι ποιο προϊόν είχες δει πριν από λίγο, είναι να κάνεις εγγραφή ως μέλος στο Skroutz και να αξιοποιήσεις τη λειτουργία «Αγαπημένα», ώστε να φτιάξεις τις δικές σου λίστες με όσα προϊόντα θες να παρακολουθείς και να ενημερώνεσαι μέσω ειδοποιήσεων για αυτά.

Βέβαια, η ομάδα του Skroutz έχει φροντίσει και για εσένα που είσαι λίγο «ξεχασιάρης» και δεν έχεις το χρόνο. Στην κεντρική σελίδα του Skroutz και συγκεκριμένα στο κάτω μέρος, βλέπεις τα προϊόντα που «Είδες Πρόσφατα» και τα «Δημοφιλή Προϊόντα» που σχετίζονται με όσα έχεις ψάξει ή δει στην τελευταία σου επίσκεψη. 

Επίσης, μέσα στη σελίδα του προϊόντος θα βρεις πάλι την ενότητα «Είδες Πρόσφατα», αλλά και την ενότητα «Οι χρήστες είδαν επίσης» που σου δίνει μια εικόνα ποια άλλα παρεμφερή ή προτεινόμενα προϊόντα ψάχνουν οι υπόλοιποι επισκέπτες του Skroutz, σε σχέση με αυτό που ψάχνεις κι εσύ.

Όλα τα παραπάνω είναι λίγες μόνο από τις συχνές προσθήκες που προκύπτουν από τα σχόλια των χρηστών μας και την κοινότητα του Skroutz. Η ομάδα λαμβάνει υπόψη τις περισσότερες ιδέες στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας και προσπαθεί να τις ενσωματώνει στο Skroutz για να διευκολύνει ακόμη περισσότερο τις ηλεκτρονικές αγορές σου.

Μην ξεχνάς, στο Skroutz η φωνή σου έχει δύναμη!

Εσύ συνέχισε να μας στέλνεις τα σχόλια και τις ιδέες σου και εμείς θα βελτιώνουμε συνεχώς την αγαπημένη σου μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων. Τόσο απλό!

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.

Author

Communications & Marketing Director στο Skroutz.gr. Επικοινωνιολόγος μέχρι το κόκκαλο, παθιασμένος με την τεχνολογία κι οτιδήποτε ψηφιακό.