11α γενέθλια Skroutz - we don't grow old, we level up!

Σε 2 ημέρες κλείνουμε ως Skroutz τα 11 χρόνια ύπαρξης και λειτουργίας. Το 11 σα νούμερο, εκτός του ότι είναι πρώτος αριθμός, δεν έχεις κανένα λόγο να το θυμάσαι. Δεν είναι 10, ούτε 15, ούτε 20. Είναι απλώς το 11, στην καλύτερη περίπτωση να είναι ο επόμενος χρόνος μετά τα 10α γενέθλια.

Όμως, τo δικό μας 11, θα έχουμε πολλούς λόγους να το θυμόμαστε.

Από τις πρώτες μέρες του Skroutz, ακόμα και τότε που οι τεχνολογίες και οι τεχνικές λεπτομέρειες μας ενθουσίαζαν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ο στόχος ήταν να προσφέρουμε την απόλυτη εμπειρία στον καταναλωτή. Θεωρούσαμε και θεωρούμε ότι αν ο καταναλωτής είναι ευχαριστημένος, δεν μπορεί παρά να είναι ευχαριστημένοι και όσοι συμβάλλουν στη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Bandito's mindmap

Από τότε έχουν αλλάξει πολλά, το Internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και την καθημερινότητά μας, με αποτέλεσμα να μη μιλάμε πια για "internet penetration", αφού σχεδόν όλοι μας διαθέτουμε τουλάχιστον μια συσκευή που μπορεί να συνδεθεί στο Διαδίκτυο.

Μαζί με τα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα ζήσαμε και την επέκταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου από τις κλασικές κατηγορίες τεχνολογίας σε οτιδήποτε μπορεί να αγοραστεί online. Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα στο Skroutz μετράμε πάνω 2.500 κατηγορίες προϊόντων και κάποιος θα βρει ο,τιδήποτε πραγματικά φανταστεί.

Σε αυτό το τοπίο, αυτήν τη χρονιά, θα επιχειρήσουμε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε τις αγορές μας online και να ολοκληρώσουμε πολλές από τις υπηρεσίες που χτίσαμε μεθοδικά τα τελευταία χρόνια. Ο στόχος παραμένει ο ίδιος: ο καταναλωτής -και επισκέπτης του Skroutz- να αγοράζει γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια από οποιαδήποτε συσκευή.

Το δικό μας 11 θα το θυμόμαστε, επίσης, για το ξεκίνημά μας στην αγορά της Αγγλίας με το Scrooge (με την ορθή αναγραφή της ονομασίας!), μόλις 3 χρόνια μετά την επέκταση στη γειτονική Τουρκία με το Alve. Σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η εξαιρετική ομάδα του Skroutz αποδεικνύει καθημερινά ότι δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε σε ανθρώπινο δυναμικό και ταλέντο.

Θα το θυμόμαστε, επίσης, για το πολύ φρέσκο redesign της ιστοσελίδας που έρχεται τις επόμενες ημέρες, για το launch του LEAF by Skroutz, για το Datathon 2015, το jamjar και για πολλά από τα projects που δουλεύουμε, όπως πάντα, με πάθος και αγάπη.

Εγώ θα έχω ένα λόγο ακόμα: πλησιάζοντας τον αριθμό Dunbar των ανθρώπων που εργάζονται στο Skroutz, συνειδητοποιώ ότι χρειάζεται να ανακατεύομαι στα πράγματα ολοένα και λιγότερο. 

Και αυτό ήταν το δικό μου μυστικό σχέδιο: ο οργανισμός αυτός να μεγαλώσει και να λειτουργεί ως μια ομάδα με κοινό στόχο και όραμα, με τις ίδιες ιδέες και αρχές που είχαμε από την πρώτη ημέρα.

Με πολλές και μεγάλες προσδοκίες για το "12"!

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.

Author

Μηχανικός και μπαμπάς. Λατρεύει τη συμμετρία, τις μεγάλες οθόνες, τα καγκουρό και το καλό φαί. Επαγγέλλεται και CEO του Skroutz.