Αξιολόγηση καταστημάτων στο Skroutz - Πώς και γιατί;

Πόσο σημαντικές είναι οι αξιολογήσεις των καταστημάτων από τους επισκέπτες του Skroutz; Πολύ! Σκέψου μόνο πόσες φορές έχεις ρίξει μία ματιά στις απόψεις άλλων μελών του Skroutz για ένα κατάστημα, πριν προχωρήσεις στην αγορά ενός προϊόντος. Έτσι, λοιπόν, μοιράζοντας την εμπειρία σου, βοηθάς τους υπόλοιπους υποψήφιους αγοράστες στην επιλογή του καταστήματος.

Επιπλέον, μην ξεχνάς ότι γράφοντας μια αξιολόγηση για ένα κατάστημα, του δίνεις την ευκαιρία να μάθει τη γνώμη σου, να βελτιώσει τυχόν αδυναμίες και γιατί όχι, να λάβεις μία απάντηση στην αξιολόγησή σου εάν αυτό είναι αναγκαίο.

Ας δούμε πως θα αξιολογήσεις ένα κατάστημα στο Skroutz:

Βήμα 1ο – Κάνε login ή εγγραφή στο λογαριασμό σου

Το πρώτο βήμα για να καταχωρήσεις μία αξιολόγηση είναι να κάνεις εγγραφή στο Skroutz μέσω της επιλογής “Γίνε μέλος”. Αν είσαι ήδη εγγεγραμένο μέλος, τότε απλά συνδέσου μέσω της επιλογής “Σύνδεση”.

Στην περίπτωση που δεν έχεις κάνει εγγραφή και πατήσεις πάνω στο κουμπί της Αξιολόγησης,  θα σου ζητηθεί να εγγραφείς ή να κάνεις σύνδεση, με το e-mail σου, το Google ή το Facebook. 

Επιπλέον, σημείωσε ότι για να αξιολογήσεις το κατάστημα, θα χρειαστεί να επιβεβαιώσεις το λογαριασμό σου, δηλαδή το e-mail και το τηλέφωνό σου.

Βήμα 2ο – Βρες το κατάστημα που θέλεις να αξιολογήσεις

Για να βρεις το κατάστημα το οποίο θέλεις να αξιολογήσεις, μπορείς:

  1. Να το αναζητήσεις από τη σελίδα καταστημάτων του Skroutz.

  2. Να το αναζητήσεις απευθείας στη γραμμή αναζήτησης του Skroutz, πληκτρολογώντας την επωνυμία του καταστήματος.
  3. Να πας στη σελίδα του προϊόντος που αγόρασες, να κάνεις κλικ στο λογότυπο ή την ονομασία του καταστήματος από το οποίο έκανες την αγορά σου και να πατήσεις την επιλογή “Αξιολόγησε το κατάστημα”. Εναλλακτικά, μπορείς να επιλέξεις το "Δες τη σελίδα καταστήματος" και να κάνεις από εκεί την αξιολόγηση.

    Υπάρχει περίπτωση το προϊόν που έχεις αγοράσει να μην έχει τη δική του σελίδα, όπως για παράδειγμα τα ανδρικά sneakers. Σε αυτές τις κατηγορίες, μπορείς να κάνεις κλικ στην ονομασία του καταστήματος ακριβώς κάτω από την τιμή.


    Βήμα 3ο – Καταχώρησε την αξιολόγηση σου

    Στη σελίδα της αξιολόγησης του καταστήματος θα χρειαστεί να συμπληρώσεις τα εξής πεδία:

    • Τον αριθμό παραστατικού ή παραγγελίας. Αυτός συνήθως αναγράφεται στο έντυπο που έλαβες κατά την παραλαβή του δέματος ή στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
    • Αν έχεις παραλάβει το προϊόν ή όχι.
    • Αν είναι ακόμα ενεργή η παραγγελία σου, εφόσον προηγουμένως έχεις επιλέξει ότι δεν το έχεις παραλάβει.
    • Να χαρακτηρίσεις την εμπειρία σου. Εδώ είναι και το πιο σημαντικό σημείο.

    Εφόσον όλα έχουν πάει καλά με την παραγγελία σου και έχεις μείνει ευχαριστημένος, μπορείς να αξιολογήσεις την εμπειρία σου ως θετική, επιλέγοντας τα συγκεκριμένα σημεία που σου άρεσαν, αφήνοντας ένα “✓” στο αντίστοιχο κουτάκι.

    Σε περίπτωση όμως, που για κάποιο λόγο αντιμετώπισες δυσκολία με την παραγγελία σου και τελικά δεν έμεινες ικανοποιημένος, μπορείς να χαρακτηρίσεις την εμπειρία σου ως αρνητική, επιλέγοντας αντίστοιχα τα συγκεκριμένα σημεία στα κουτάκια.

    Και στις δύο περιπτώσεις της θετικής ή αρνητικής εμπειρίας σου, αυτό που θα κάνει διαφορά στην αξιολόγησή σου είναι τα επιπλέον σχόλια που μπορείς να συμπληρώσεις. Στο πεδίο για τα επιπλέον σχόλια έχεις τη δυνατότητα να περιγράψεις με περισσότερες λεπτομέρειες την εμπειρία σου, τονίζοντας τα στοιχεία που επηρέασαν τη βαθμολογία των παραπάνω παραμέτρων.

    Μην ξεχνάς ότι μία ολοκληρωμένη περιγραφή βοηθάει καλύτερα τόσο τους υπόλοιπους επισκέπτες του Skroutz, όσο και το ίδιο το κατάστημα.

    Βήμα 4ο - Τι συμβαίνει όταν καταχωρήσεις την αξιολόγησή σου

    Μόλις πατήσεις το κουμπί “Καταχώρηση”, θα δεις ένα μήνυμα επιβεβαίωσης για την αξιολόγησή σου.

    Προσοχή: Η αξιολόγησή σου περνάει από την ομάδα Ποιοτικού Ελέγχου του Skroutz, η οποία ελέγχει την ορθότητα των επιχειρημάτων σου εάν το ύφος γραφής συμβαδίζει με τους όρους της ιστοσελίδας, προτού δημοσιευτεί.

    • Εάν η αξιολόγηση είναι θετική και πληροί τους όρους, τότε εγκρίνεται από την ομάδα και δημοσιεύεται άμεσα.
    • Εάν η αξιολόγηση είναι αρνητική και πληροί τους όρους, τότε κοινοποιείται στο κατάστημα, το οποίο έχει το δικαίωμα εφόσον το επιθυμεί να τοποθετηθεί εντός 10 ημερών, έτσι ώστε τα υπόλοιπα μέλη και οι επισκέπτες της σελίδας να μπορούν να διαβάσουν την άποψη και των δύο πλευρών. Η αξιολόγησή σου θα δημοσιευτεί μετά την πάροδο των 10 ημερών, ανεξάρτητα με το εάν απάντησε ή όχι το κατάστημα. Εφόσον το κατάστημα απαντήσει στην αρνητική αξιολόγησή σου, έχεις τη δυνατότητα να βαθμολογήσεις και την ανταπόκριση του καταστήματος επί της αξιολόγησής σου ολοκληρώνοντας τη διαδικασία.

    Τέλος, να θυμάσαι ότι η αξιολόγησή σου θα πρέπει να είναι σύμφωνη με τους όρους χρήσης της σελίδας του Skroutz, ώστε να ολοκληρώνεται πιο γρήγορα η διαδικασία έγκρισής της.

    Αν χρειάζεσαι κάποια διευκρίνιση ή έχεις κάποιο ερώτημα σχετικά με τη διαδικασία της αξιολόγησης, μπορείς να στείλεις ένα e-mail στο reviews [at] skroutz.gr και η ομάδα μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σου.

    Ποιοι είμαστε

    Offices

    Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

    Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.

    Author

    Content Marketing Specialist στο Skroutz. Λατρεύει τα ταξίδια, το online shopping και ανθρώπους με χαμόγελο της crest.