Η ομάδα του Skroutz - Γνώρισε το Content Team

Η έννοια του περιεχομένου στο Skroutz είναι διαφορετική από αυτήν σε οποιαδήποτε άλλη ιστοσελίδα. Ως περιεχόμενο (content) προσδιορίζουμε όλα τα προϊόντα και τις σχετικές με αυτά πληροφορίες που μας στέλνουν τα καταστήματα, ώστε να προβληθούν στο Skroutz.

Κάθε προϊόν στο Skroutz έχει τη δική του σελίδα, όπου ο επισκέπτης μπορεί να δει τα καταστήματα που το πωλούν, τις φωτογραφίες και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, αλλά και τις αξιολογήσεις από άλλους χρήστες που έχουν ήδη αυτό το προϊόν. Αυτή η σελίδα, διαμορφώνεται κατά κύριο λόγο από την ομάδα του Content!

Πως χωρίζεται η ομάδα του Content

Η ομάδα του Content αποτελείται από μικρότερα groups, με το καθένα από αυτά να εξειδικεύεται ανάλογα με τη φύση των προϊόντων με τα οποία ασχολούνται, έχοντας ως σημείο αναφοράς τις 7 μεγάλες κατηγορίες του Skroutz (Τεχνολογία, Μόδα, Υγεία – Ομορφιά, Σπίτι - Κήπος, Παιδικά - Βρεφικά, Hobby - Αθλητισμός, Auto - Moto). Ο διαχωρισμός αυτός σε υποομάδες γίνεται ώστε να υπάρχει η καλύτερη δυνατή εξειδίκευση στον τύπο των προϊόντων και έτσι η ταξινόμηση τους να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική.

Έτσι, τα μέλη της ομάδας αναγνωρίζουν πιο εύκολα τα προϊόντα, η ταξινόμηση γίνεται ταχύτερα, ενώ κάνουν και προτάσεις βελτίωσης των κατηγοριών του Skroutz.

Ποιες οι αρμοδιότητες της ομάδας

H ποιότητα των πληροφοριών των προϊόντων, αποτελεί προτεραιότητα στο Skroutz. Για αυτό, η ομάδα του Content είναι επιφορτισμένη με το δύσκολο έργο του ελέγχου της ακρίβειας και της ποιότητας των πληροφοριών που στέλνουν τα e-shops στην πλατφόρμα του Skroutz. Τίτλοι και περιγραφές προϊόντων, τεχνικά χαρακτηριστικά, φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, σωστή διαθεσιμότητα των προϊόντων, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που ελέγχουν τα μέλη της ομάδας.

Ο κύριος όγκος, όμως, της δουλειάς της ομάδας του Content είναι η ταξινόμηση και η ομαδοποίηση των προϊόντων στη βάση του Skroutz, και τα νούμερα είναι εντυπωσιακά.

5.000 - 20.000 νέα, μοναδικά προϊόντα εισάγονται καθημερινά στη βάση του Skroutz. Για όλα αυτά τα προϊόντα πρέπει να γίνουν όλα τα παραπάνω. Να ελέγχεται η ποιότητα της πληροφορίας που αποστέλεται από τα καταστήματα-συνεργάτες του Skroutz, να ταξινομούνται στις σωστές κατηγορίες, να δημιουργούνται τα απαραίτητα φίλτρα, να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις και πολλά άλλα.

  • 35 και πλέον άτομα
  • 7 ομάδες
  • Πάνω από 12.000.000 προϊόντα

Η δύναμη τους....οι αριθμοί!

Αυτή είναι η ομάδα Content του Skroutz.

Φυσικά, αν θέλεις να μάθεις ακόμα περισσότερα, μη διστάσεις να μας ρωτήσεις στα σχόλια.

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.