Αξιολογήσεις Προϊόντων & Καταστημάτων - Τι να προσέξω;

img

Η αξιολόγηση ενός προϊόντος όπως και του καταστήματος από το οποίο το αγοράσαμε, αποτελεί σημαντική πληροφορία, τόσο για εμάς τους ίδιους, όσο και για τους άλλους χρήστες της κοινότητας. Αναγνωρίζοντας την αξία αυτής της πληροφορίας για τις μελλοντικές μας αγορές, στο www.skroutz.gr έχεις τη δυνατότητα να μοιραστείς εντυπώσεις κι εμπειρίες, βοηθώντας τους άλλους χρήστες στις online αγορές τους και στη διόρθωση πιθανών προβλημάτων από την πλευρά των e-shops.

Σκεφτήκαμε να μοιραστούμε μαζί σου ορισμένα χρήσιμα tips, ώστε οι δύο σχετικές ενότητες «Αξιολογήσεις Προϊόντων» και «Αξιολογήσεις Καταστημάτων», να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά και το δικό σου feedback να βοηθάει ουσιαστικά τους υπόλοιπους χρήστες στο www.skroutz.gr.

Πάμε λοιπόν:

Πως θα γράψεις μία ποιοτική Αξιολόγηση Προϊόντος:

  • Δημιούργησε το δικό σου μοναδικό κείμενο
  • Περιέγραψε την εμπειρία που αποκόμισες από τη χρήση του προϊόντος αποφεύγοντας την απλή αναφορά στα τεχνικά του χαρακτηριστικά
  • Προσπάθησε να έχεις απλό ύφος, όπως όταν συμβουλεύεις ένα φίλο ή ανέφερε σε ποιον θα πρότεινες αυτό το προϊόν. Για παράδειγμα, «Θα πρότεινα αυτό το κινητό τηλέφωνο σε κάποιον που δεν προσέχει το κινητό του, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συχνές πτώσεις στο πάτωμα…»
  • Απέφυγε τις άμεσες ή έμμεσες αναφορές στο κατάστημα από το οποίο προμηθεύτηκες το προϊόν, όπως επίσης τις αναφορές σε άλλους χρήστες ή σε ήδη δημοσιευμένες αξιολογήσεις προϊόντων
  • Χρησιμοποίησε πεζοκεφαλαία στην ελληνική γλώσσα και όχι greeklish (αγγλικές ορολογίες καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο για την αναφορά σε μοντέλα συσκευών, τεχνικά χαρακτηριστικά ή ειδικές λειτουργίες)

Τι να προσέξεις όταν γράφεις μία Αξιολόγηση Καταστήματος:

  • Η αξιολόγησή σου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφική. Πρόσθεσε όλα τα χρήσιμα στοιχεία που θα έπρεπε να λάβουν υπόψη τους τα υπόλοιπα μέλη προτού επιλέξουν το συγκεκριμένο κατάστημα
  • Να είσαι συγκεκριμένος. Απέφυγε να χρησιμοποιήσεις αόριστους χαρακτηρισμούς, που δεν βοηθούν κανένα. Αναρωτήσου εάν θα προτιμούσες ή θα απέρριπτες ένα κατάστημα λόγω ενός αόριστου χαρακτηρισμού
  • Επικεντρώσου στα γεγονότα που μπορούν να υποστηριχθούν αποφεύγοντας εκτενείς αναφορές σε προφορικές συνομιλίες
  • Απέφυγε τη χρήση απρεπών χαρακτηρισμών και αναφορές σε ονόματα χρηστών ή υπαλλήλων εταιρειών
  • Θυμήσου ότι δεν επιτρέπονται αξιολογήσεις που ανταπαντούν σε απάντηση καταστήματος ή σε προηγούμενη αξιολόγηση. Γι' αυτό φρόντισε να τεκμηριώσεις τη γνώμη σου με την πρώτη προσπάθεια
  • Συμπεριέλαβε τον αριθμό της παραγγελίας ή της απόδειξης αγοράς. Βοηθάς έτσι στη διασφάλιση της διαδικασίας
  • Χρησιμοποίησε πεζοκεφαλαία στην ελληνική γλώσσα και όχι Greeklish
  • Βαθμολόγησε μόνο τους τομείς για τους οποίους έχεις άποψη μετά την εμπειρία σου. Η συμπλήρωση του συνόλου των πεδίων δεν είναι υποχρεωτική

Ακολουθώντας αυτές τις απλές συμβουλές, η άποψή σου αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα και ενισχύει σημαντικά την επίλυση ή την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε στις online αγορές μας.

Ήδη, στη διάθεσή σου βρίσκονται πάνω από 10.655 Αξιολογήσεις Καταστημάτων και 3.670 Αξιολογήσεις Προϊόντων από την κοινότητα του www.skroutz.gr, για να είσαι πιο ενημερωμένος και να κάνεις τις αγορές σου πιο έξυπνα!

Ποιοι είμαστε

Offices

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.

Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφόρμων ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.