Infoworld

4.26923 110 Aξιολογήσεις 110 | Προστέθηκε στο Skroutz στις 01/01/2007
Cd1c8089-938f-47b3-9fd2-bf9b84f794e0

Στοιχεία καταστήματος

Web:

Τηλ: 2102136815 2102136816

Έδρα: Λεωφ. Βεΐκου 62 & Φαρρών 4, Τ.Κ. 11147, Γαλάτσι, Γαλάτσι, Αττική

Συνολική εικόνα

  1. Επικοινωνία / Εξυπηρέτηση 4.34615
  2. Διαδικασία παραγγελιας / Περιήγηση στο site 4.34615
  3. Παράδοση / Παραλαβή 4.29167
  4. Υποστήριξη μετά την πώληση / RMA 4.71429
  5. Ανταπόκριση στις αξιολογήσεις 1.0
Αξιολογήσεις χρηστών

Τρόποι πληρωμής / παράδοσης

  • Μέχρι 36 δόσεις
  • Λεωφ. Βεΐκου 62 & Φαρρών 4, Τ.Κ. 11147, Γαλάτσι, Γαλάτσι, Αττική Τηλ.: 210 2136815-6 , 210 2138228

Συνδέσου και γράψε μια αξιολόγηση για το κατάστημα Infoworld

Γράψε την αξιολόγησή σου Τι να προσέξω όταν γράφω μια αξιολόγηση;

Αξιολογήσεις καταστήματος

  1. Βαθμολογία: 5 1
    tparlos

    tparlos

    Αγόρασα ένα laptop acer i5 στην καλύτερη τιμή της αγοράς.
    Ήταν άμεσα διαθέσιμο και παρελήφθη αυθημερόν από το κατάστημα.
    Το προσωπικό είναι ενημερωμένο και εξυπηρετικό.
    Προτείνεται ανεπιφύλακτα.

  2. Βαθμολογία: 5 1
    gvmotors

    gvmotors

    Γεια!
    Εκανα μια παραγγελια ενος ψηφιακου δεκτη στις 17/3/2014,αφου με ενημερωσαν αμεσα οτι το συγκεκριμενο προιον δεν το εχουν,αλλα το πιο καινουριο του στα ιδια χρηματα περιπου,το παρηγγειλα μεσημερακι και την επομενη μερα πρωι πρωι το ειχα στα χερια μου.Στα χρηματα που αναγραφοταν,ολα κομπλε.Αναφερω οτι το παραγγειλα μεσημερι γιατι πολλα καταστηματα εχουν μια συγκεκριμενη ωρα που δεχονται παραγγελιες,αλλιως τις ετοιμαζουν την επομενη.Ευχαριστω

  3. Βαθμολογία: 5 1
    mijalis

    mijalis

    Υποδειγματική εξυπηρέτηση από τους υπεύθυνους του μαγαζιού.
    Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από όλα τα στάδια της παραγγελίας.
    Το tablet που παρέλαβα είχε ένα θέμα στην οθόνη και δέχτηκαν κατευθείαν να το αντικαταστήσουν με καινούριο. Ακόμα και η επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα με courier έγινε με δικά τους έξοδα.
    Προτείνεται ανεπιφύλακτα.
    Μακάρι όλα τα ελληνικά καταστήματα να είχαν το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης.

  4. Βαθμολογία: 5 1
    athanasios.dermetzopoulos

    athanasios.dermetzopoulos

    Γεια σας! Παρήγγειλα το Panasonic KX-PRX110 το Σάββατο και το παρέλαβα στη Θεσσαλονίκη την Τρίτη το πρωί με courier. Δωρεάν αντικαταβολή και μόνο 4,90 τα έξοδα αποστολής. Κανένα πρόβλημα με την παραγγελία, κανένα πρόβλημα με την παράδοση.
    Το αυτόματα σύστημα e-mail του καταστήματος είναι λίγο "αργό" (για παράδειγμα μου ήρθε e-mail ότι η παραγγελία μου θα αποσταλεί άμεσα με courier ενώ την είχα ήδη παραλάβει) αλλά δεν έγινε και τίποτα - το ανάποδο θα ήταν πρόβλημα!
    Η συγκεκριμένη έκδοση μάλλον δεν προορίζεται για την ελληνική αγορά, καθώς δεν υπάρχει ελληνικό βιβλιαράκι, αλλά ούτε κι ελληνικό πληκτρολόγιο στη συσκευή. Ακόμη, και σύμφωνα με το site του καταστήματος, το προϊόν έχει 1 έτος εγγύηση, ενώ το αντίστοιχο site του αντιπροσώπου στην Ελλάδα μιλάει για δύο έτη εγγύηση. Μπράβο τους πάντως που σου το λένε με τεράστια γράμματα. Ελληνικό εγχειρίδιο μπορείτε να βρείτε ηλεκτρονικά στο site της Panasonic στην Ελλάδα. Ελληνικό πληκτρολόγιο μπορείτε να κατεβάσετε από το Google Store, εγώ κατέβασα το Greek Keyboard και δουλεύει μια χαρά. Για την εγγύηση... δεν ξέρω αν θα την χρειαστώ και ελπίζω πως όχι, αλλά από προηγούμενα Panasonic δεν είχα δυσάρεστες εκπλήξεις και ελπίζω να μην έχω ούτε από αυτό.
    Το τηλέφωνο είναι ασύρματο (όχι κινητό - μην μπερδευτείτε), αλλά η πιο ακριβή του έκδοση: KX-PRX 150, παίρνει και SIM για κινητό. Το KX-PRX 110 το έχω εδώ και μία βδομάδα και δουλεύει καλλίτερα από ότι περίμενα. Κατέβασα Gmail, Outloook, eBay, Facebook και Navigon και τα τρέχει πιο γρήγορα από κινητά με αντίστοιχα χαρακτηριστικά. Έχει GPS, δεν κατάλαβα γιατί ένα ασύρματο (δηλαδή "σταθερό") τηλέφωνο θα έπρεπε να έχει GPS, αλλά τέλος πάντων έχει και δουλεύει τέλεια.
    To Handcent δεν υποστηρίζεται, αλλά τρέχει πολύ καλά το Viber (βέβαια θα χρειαστείτε ένα κινητό τηλέφωνο για να "ξεγελάσετε" το σύστημα του Viber και να κάνετε επιβεβαίωση, καθώς δεν είναι δυνατή η αποστολή SMS από το Viber σε γραμμές σταθερού.
    Πέρα από τις παραπάνω εφαρμογές δε θα μπορέσετε να κατεβάσετε και πολλά πράγματα, καθώς η μνήμη του είναι περιορισμένη, αλλά τι άλλο να θέλετε από ένα σταθερό...
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, και το κατάστημα και το προϊόν.

  5. Βαθμολογία: 5 1
    djkostas

    djkostas

    Παράγγειλα στις 06/03/14 απογευματάκι τη Gigabyte GA-Z68AP-D3-B3.
    Την επόμενη μέρα, Παρασκευή, με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν σχετικά με τον υπόλοιπο εξοπλισμό που θα χρησιμοποιούσα και με ενημέρωσαν για τυχόν προβλήματα ασυμβατότητας.
    Βέβαια ήταν κάπως αστείο γιατί πρόκειται για μητρική με Ζ68 και CPU i5-2500k, αλλά η Gigabyte στο site της αναφέρει ότι χρειάζεται να περαστεί το τελευταίο BIOS για να τον υποστηρίξει, οπότε καλά έκαναν και με ενημέρωσαν. Ίσως ο τεχνικός να έπρεπε να γνωρίζει καλύτερα, αλλά δεν με ενόχλησε.
    Η μητρική ήταν σπίτι μου την επόμενη μέρα, Σάββατο χωρίς κάποια έξτρα χρέωση!

  6. Βαθμολογία: 1 1
    grigoris00

    grigoris00

    Παραγγελία ενός android tv stick στις 18/01, που έγραφε 1-3 μέρες. Μετά απο 1 μηνα η παραγγελία λεει ακομη "παραγγελια απο προμηθευτη" και κανεις δεν με εχει παρει τηλ απο το καταστημα!

  7. Βαθμολογία: 5 1
    pissaman59

    pissaman59

    Έκανα μία παραγγελία στις 23 Ιανουαρίου 2014 και αμέσως την κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό. Επικοινώνησα με την εταιρία για επιβεβαίωση και μου απάντησαν ότι θα φύγει το προϊόν άμεσα και ότι την επόμενη ημέρα θα το είχα στα χέρια μου.
    Την επόμενη ημέρα στις 17.30 που επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν ότι το έχει πάρει το κούριερ και ότι θα έπρεπε να μου το είχαν παραδώσει. Ο κύριος που με εξυπηρέτησε, πήρε άμεσα στο κούριερ και του είπαν ότι δεν με βρήκαν στο τηλέφωνο για να μου φέρουν το δέμα.
    Αφού όμως επέμεινα ότι χρειάζομαι το προϊόν, ξαναμίλησαν με το κούριερ και έφυγε άνθρωπος με το ΙΧ του, να μου φέρει το προϊόν μου.
    Παρόλο που το κούριερ που συνεργάζονται δεν έκανε καλά τη δουλειά του, οι άνθρωποι της info-world με εξυπηρέτησαν άψογα. Θα τους ξαναπροτιμήσω.

  8. Βαθμολογία: 4 1
    ieronymous

    ieronymous

    Γνωστό μαγαζί απο τα 90's όταν ακόμα έδρευαι στην περιοχή εξαρχείων. Η εξυπηρέτηση ήταν ως αναμενόμενη άψογη αφού τα παιδιά στέκοντα πίσω από τα προιόντα σαν να τα δικής τους παραγωγής. Συνιστώ ανεπιφύλακτα. Για άλλη μια φόρα το προιόν που αναζητούσα υπήρχε μόνο στο infoworld και στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς. Ο λόγος για ένα κινητό της Huawei P2, στο οποίο υπήρχε πρόβλημα στον φορτιστή (καλό είναι να μην χρησιμοποιούμε τους εν λόγο φορτιστές). Τα παιδιά το άλλαξαν αμέσως την άλλη μέρα και μάλιστα με την δυνατότητα να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

  9. Βαθμολογία: 1 1
    αργοναυτης

    αργοναυτης

    Στις 28/12/2013 παρήγγειλα μέσω του site μία θήκη για tablet.Αμέσως σχεδόν μου ήρθε το email επιβεβαίωσης και μέχρι εδώ όλα καλά.Το προϊόν ήταν διαθέσιμο σε 1-3 μέρες όπως έγραφε οπότε είχα την υπομονή να περιμένω.Μέχρι τις 7/01/14, που τους κάλεσα στο τηλέφωνο για να ρωτήσω μετά από 10 μέρες γιατί δεν είχα παραλάβει τη θήκη.Ευγενέστατος ο υπάλληλος, δε λέω,μου ανακοινώνει ότι θα έχει καθυστέρηση ακόμα 1 εβδομάδα λόγω του προμηθευτή τους.Τον ρωτάω λοιπόν αν όντως θα είναι 1 ακόμα εβδομάδα για να περιμένω και μου λέει ίσως, αλλά μπορεί να καθυστερήσει και περισσότερο.Για μια απλή θήκη χρειάζεται να περιμένω 3 σχεδόν εβδομάδες;Το βρίσκω απαράδεκτο αλλά η αρνητική εντύπωση που μου έκαναν ήταν κυρίως ότι δεν ασχολήθηκε κανείς να πάρει ένα τηλέφωνο να με ενημερώσει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα(για το οποίο πιθανώς να μην έφταιγαν οι ίδιοι).Ακύρωσα λοιπόν την παραγγελία και την ίδια μέρα το παρήγγειλα από άλλο κατάστημα.

  10. Βαθμολογία: 1 1
    sirImpecable

    sirImpecable

    Στις 23/12 έκανα μια παραγγελία για μνήμες ram που η τιμή τους εμφανιζόταν αρκετά χαμηλή σε 2-3 καταστήματα του skroutz. Προτίμησα το infoworld γιατί είχε τις περισσότερες θετικές αξιολογήσεις. Δυστυχώς μετά από λίγη ώρα μου ακύρωσαν την παραγγελία με τη δικαιολογία “το προϊόν έχει εξαντληθεί”.

    Τώρα βλέπω ότι ακόμα και σήμερα οι μνήμες εμφανίζονται κανονικά στο site αλλά με διπλάσια τιμη.

    Η ψεύτικη δικαιολογία για να ακυρώσουν την παραγγελία δείχνει έλλειψη σεβασμού στο πελάτη. Στην επόμενη αγορά μου θα προτιμήσω κάποιο πιο αξιόπιστο κατάστημα με πιο σοβαρή αντιμετώπιση του πελάτη.

  11. Βαθμολογία: 5 1
    dionkats

    dionkats

    Στις 29/12/2013 έκανα παραγγελία για ενα TABLET samsung galaxy tab3 το βρήκα στην καλύτερη τιμή της αγοράς . Την επόμενη πέρασα από το καταστημα και το παρέλαβα .
    Ο κύριος στο ταμείο ηταν ευγενικός η συναλλαγή εγινε γρήγορα αξιόπιστα και με ευγένεια. Σίγουρα το infoworld θα ειναι πρωτο στίς επιλογές μου.

  12. Βαθμολογία: 1 1
    vagtri

    vagtri

    Πρόσφατα (6-12-2013) αγόρασα ένα προϊόν από το info-world με αριθμό παραγγελίας 3093753. Ενώ στη σελίδα φαινόταν διαθέσιμο άμεσα, μετά από 3 εργάσιμες και αφού είδα οτι δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου, πήρα τηλέφωνο το κατάστημα και ο υπεύθυνος, μου είπε απλά οτι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και θα έχει παραλαβή, τέλος εβδομάδας !!! Αν ήταν για τέλος εβδομάδας θα το παράγγελνα από αλλού !!! Αν ήταν τέλος εβδομάδας και δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο, γιατί δε με ειδοποίησαν ; Αυτή είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη; Δυστυχώς όμως μερικές εταιρείες, για να πιάνουν καλύτερα ποσοστά επισκεψιμότητας και διαφήμισης, βγάζουν προϊόντα σε χαμηλές τιμές και ενώ στη σελίδα φαίνονται διαθέσιμα, αυτά δεν είναι !!! Όταν βέβαια πήρα τηλέφωνο εγώ να παραπονεθώ, μου είπαν οτι το προϊόν φαινόταν διαθέσιμο, επειδή είχε δεσμευτεί από άλλο πελάτη! Δε σας ευχαριστώ. Καλές γιορτές.

  13. Βαθμολογία: 5 1
    agem

    agem

    Η παραγγελία έγινε το βράδυ και το πρωί της επόμενης μέρας είχα ειδοποίηση μέσω τηλεφώνου, αλλά και μέσω mail. Η παραλαβή έγινε απ' το κατάστημα, η εξυπηρέτηση ήταν ταχύτατη και όλοι τους ευγενέστατοι. Δεν έχω λόγια, πολλά μπράβο και πολύ περισσότερα από πέντε αστέρια για την αξιολόγηση. Ευχαριστούμε

  14. Βαθμολογία: 5 1
    Kralizec

    Kralizec

    Λόγω επερχόμενου ταξιδιού χρειαζόταν να παραλάβω σε σύντομο χρονικό διάστημα. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με ενημέρωσαν ότι μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Η παραγγελία μου κατατέθηκε το μεσημέρι 14:20 (λίγο πριν κλείσουν) και μου παραδόθηκε (Θεσσαλονίκη) το επόμενο πρωί. Μπράβο στο κατάστημα και το προσωπικό. Πολύ καλή εξυπηρέτηση.

  15. Βαθμολογία: 4 1
    joeblak

    joeblak

    Η εξυπηρέτηση του InfoWorld ήταν εξαιρετική, όπως και ο χρόνος που χρειάστηκε για να παραδωθεί ήταν όπως αναφέρεται στο site. Αυτό που έμενα δεν μου άρεσε αφορά την παράδοση. Είχα ζητήσει παράδοση απογευματινές ώρες, μου το επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει δυνατότητα, όμως ο υπαλληλος του courrier εμφανίστηκε στις 14:00 το μεσημέρι και μου ανέφερε ότι η εταιρία του παραδίδει μέχρι τις 14:30. Τυχαία εντελώς λοιπόν βρισκόταν άνθρωπος στο σημείο παράδοσης και ολοκληρώθηκε η διαδικασία. Ένα άλλο παράξενο, είναι η πολιτική που μου είπε ότι έχει το courrier και είναι ότι δεν ανεβαίνουν σε πολυκατοικίες και πρέπει να κατέβει ο υπεύθυνος παραλαβής. Γίνεται αναφορά για να υπάρχει γνώση σε όσους ενδεχομένως θέλουν να παραγγείλουν ότι υπάρχει περίπτωση να πάει κάτι στραβά αλλά και για τους υπεύθυνους του InfoWorld και πόσο μάλλον όταν τα μεταφορικά που χρεώθηκα ήταν 6,90Ε σε μία παραγγελία των 80Ε.

  16. Βαθμολογία: 5 1
    Andreasxyz

    Andreasxyz

    Παραγγελία TP-LINK powerline με wifi extender AV200 τηλεφωνικά στις 4/9. Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή. Παρότι αναφερόταν διαθεσιμότητα 4-7 ημέρες μου έστειλαν την παραγγελία στις 6/9, αφού πρώτα μου τηλεφώνησαν για να κανονίσουμε την ώρα παράδοσης!!
    Γενικά παρα πολύ καλή εντύπωση. Φιλικότητα, ευκολία παραγγελίας, συνέπεια. Συστήνεται ανεπιφύλακτα.

  17. Βαθμολογία: 5 1
    panoulix

    panoulix

    Παρείγγειλα ηλεκτρονικά ένα φορτιστή Lenovo 90W, ενημερώθηκα για την παραλαβή το την επόμενη κιόλας εργάσιμη.
    Παρέλαβα με πληρωμή στο κατάστημα και είχα μια άψογη και φιλικότατη αντιμετώπιση.
    Εξυπηρετήθηκα με το παραπάνω παρόλο που τους καθυστέρησα και στο κλείσιμο.
    Ευχαριστώ για μια άριστη συνεργασία και τους συνιστώ ανεπιφύλακτα.
    Στον καιρό τις κρίσης χαίρομαι να βλέπω καταστήματα σαν το InfoWorld να ξεχωρίζουν και να στέκουν επάξια στην αγορά, δίνοντας παράδειμα προς μίμηση για τους υπόλοιπους.
    5 αστεράκια από εμένα και μακάρι να μπορούσα να βάλω και περισσότερα.

  18. Βαθμολογία: 5 1
    bogart

    bogart

    Παραγγελία φορητού υπολογιστή την Κυριακή, 11 Αυγούστου, παράδοση Τρίτη πρωί εκτός Αττικής. Επιβεβαίωση τηλεφωνικά τη Δευτέρα για διαθεσιμότητα προϊόντος και εκτέλεση της παραγγελίας. Άριστη εντύπωση και σε μία πολύ δύσκολη περίοδο (παραμονές 15Αύγουστου). Συνεχίστε έτσι!

  19. Βαθμολογία: 5 1
    fotis 65

    fotis 65

    στην δεύτερή μου παραγγελία όλα πήγαν καλά , πήρα έναν φορτιστή της hp στην καλύτερη τιμή. τηλεφωνική υποστήριξη /email /..... κάτι που δεν έκαναν στην πρώτη.

  20. Βαθμολογία: 5 1
    mlk

    mlk

    Η αγορά ήταν ένα Tablet της Dell. Μέσα σε 18 ώρες, απο την ημέρα αγοράς, μου παρουσίασε πρόβλημα. Πήγα στο Infoworld και τους έδειξα το πρόβλημα που εμφανίστηκε. Μου εξήγησαν ότι είναι μεταπωλητές της Dell και πως θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Dell για να τους ενημερώσει πως θα προχωρήσουμε όταν παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα εντός 24 ωρών. Η απάντηση της Dell ήταν η εξης: εφ'όσον έγινε επανεγκατάσταση των προγραμμάτων (αυτό έγινε κατόπιν υπόδειξης της Dell στον τεχνικό της Infoworld)και δεν φαίνεται να υπάρχει άλλο πρόβλημα (δια τηλεφώνου έγινε η διάγνωση) ότι δεν μπορεί να προβεί σε αντικατάσταση. Πράγμα που η Infoworld έκανε με δική της χρέωση. Μου αντικατέστησαν το Tablet άμεσα χωρίς να προσπαθήσουν να με πείσουν ότι καταπάσα πιθανότητα το πρόβλημα δεν θα ξαναεμφανιστεί. Κατάλαβαν αμέσως ότι είμαι ο τελικός πελάτης που δεν έχει εμπιστοσύνη πλέον στο συγκεκριμένο προϊόν και θέλω άμεση αντικατάσταση την στιγμή που κάποιες εταιρίες πλεον, όταν παρουσιαστεί πρόβλημα εντός κάποιον ημερών κάνουν άμεση αντικατάσταση. Μπράβο στην Infoworld για την ευαισθησία που έδειξε και πάρα την αντίρρηση της Dell για αντικατάσταση, ενήργησε υπέρ του πελάτη και όχι της πολυεθνικής εταιρίας.

  1. 1
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. ...