Skroutz.gr

Συζήτηση για το Liebherr CNsl 4003 NoFrost

Παρακολούθηση της συζήτησης
Liebherr CNsl 4003 NoFrost
  1. Έχω μετανοιώσει που αγόρασα πριν από 3 χρόνια το συγκεκριμένο ψυγείοκαταψύκτη από τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ Φλώρινας.Από το πρώτο καλοκαίρι (το αγόρασα την άνοιξη του 2012) άρχισε να παρουσιάζει προβλήματα.Στην αρχή σφύριζε χωρίς λόγο ο συναγερμός.Στη συνέχεια δε λειτουργούσε η συντήρηση.Απευθύνθηκα στο κατάστημα του ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ και με παρέπεμψε στο συντηρητή της εταιρίας.Το εξέτασε και διαπίστωσε την προβληματική λειτουργία του.Τους κρύους μήνες λειτουργούσε σχεδόν κανονικά.Στο δεύτερο καλοκαίρι ξαναπαρουσίασε το ίδιο πρόβλημα.Με παρέπεμψαν ξανά στο συντηρητή (παρεμπιπτόντως είχε αλλάξει συντηρητή) που ακολουθώντας παρελκυστική τακτική μου είπε ότι παρήγγειλε από την εταιρία ΦΟΥΡΛΗΣ (εσαγωγό εταιρία των συγκεκριμένων ψυγείων) με ΦΑΞ πλακέτα για να την αλλάξει.Περίμενα δυο μήνες (το ψυγείο εν τω μεταξύ υπολειτουργούσε) και αφού η πλακέτα δεν ερχόταν τηλεφώνησα στην ΦΟΥΡΛΗΣ και μου είπαν ότι δεν είχαν λάβει κανένα ΦΑΞ!!!Το ψυγείο τους κρύους μήνες ξαναλειτούργησε με λιγότερα προβλήματα.Πέρασε τελικά η περίοδος της διετούς εγγύησης και εδώ και δέκα μέρες ξαναπαρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα πιο έντονα.Εκτός από τη συντήρηση που δε δουλεύει καθόλου υπολειτουργεί και η κατάψυξη.Αναγκάστηκα να καλέσω τεχνικό (εκτός εγγὐησης) να ταλαιπωρούμαι μέσα στο κατακαλόκαιρο χωρίς ψυγείο και όταν τηλεφώνησα στη ΦΟΥΡΛΗΣ για να βρούμε μια λύση αδιαφόρησαν λέγοντάς μου ότι είναι εκτός εγγύησης και ότι δεν τους ενδιαφέρει αν απευθυνθώ και ακόμη και στο συνήγορο του πολίτη.Η απάντησή τους ήταν να πάτε όπου θέλετε.Δε θα συνιστούσα σε κανέναν την αγορά του συγκεκριμένου ψυγείου,αλλα και τη συναλλαγή με τις εταιρίες ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ και ΦΟΥΡΛΗΣ.Αναγκάστηκα να αγοράσω καινούργιο ψυγείο.