Skroutz.gr

Συζήτηση για το Indesit ICD 661S (EU) S

Παρακολούθηση της συζήτησης
Indesit ICD 661S (EU) S
  1. Αγόρασα το πλυντήριο πιάτων Indesit ICD661S από τον Κοτσόβολο Πάτρας στις 3/9/2015 (παραλαβή στις 8/9/2015). Μέσα σε 15 ημέρες άρχισε να τρέχει νερά από κάτω. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν πρόβλημα του σωλήνα αποχέτευσης και συνέχισα να το λειτουργώ μέχρι να αγοράσω νέο σωλήνα αποχέτευσης. Μετά από δυο ημέρες σταμάτησε να λειτουργεί τελείως και όταν το έβαζα στην πρίζα έπεφτε το αντιηλεκτροπληξιακό ρελέ του ηλεκτρικού πίνακα του σπιτιού.
    Στις 5/10/2015 απευθύνθηκα στο επίσημο service της Αθήνας servicenet.gr οι οποίοι με παρέπεμψαν στο τοπικό service της Πάτρας. Ο τοπικός μάστορας αρνήθηκε να το μεταφέρει στο κατάστημά του και μου ζήτησε 25€. Αφού παραπονέθηκα στο service της Αθήνας μου είπαν ότι είναι επιτραπέζια συσκευή και πρέπει να τη μεταφέρω μόνος μου (λες και είναι τοστιέρα). Τελικά το πήγα μόνος μου και από τις 10/10/2015 άρχισε να μετράει ημέρες επισκευής.
    Ανά εβδομάδα επικοινωνώ τηλεφωνικά με το μάστορα ο οποίος μου λέει ότι το πρόβλημα είναι στην αντλία νερού, έχει παραγγείλει το ανταλλακτικό και το περιμένει.
    31/10/2015 πήγα στον Κοτσόβολο ζητώντας την αντικατάσταση της ελαττωματικής συσκευής. Μου είπαν ότι θα εξετάσουν το αίτημά μου και θα με ενημερώσουν. Ακόμα περιμένω.
    5/11/2015 έστειλα email στον τεχνικό της servicenet στην Αθήνα ο οποίος μου απάντησε ότι είχε εξαντληθεί το συγκεκριμένο ανταλλακτικό και το παρήγγειλαν στο εργοστάσιο. Την προηγούμενη ημέρα το παρέλαβαν και σήμερα 5/11 θα το έστελναν Πάτρα.
    Κάπου διάβασα ότι ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται και δεν επισκευάζονται αν το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός 6 μηνών από την αγορά. Ακόμα το ψάχνω.
    Κατά τ’ άλλα για όσο δούλευε έπλενε καλά και ήταν αθόρυβο.