
Οι προκλήσεις της ομάδας περιεχομένου του Skroutz
Η ομάδα περιεχομένου είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση των προϊόντων που προβάλλονται στο Skroutz.
Η ομάδα περιεχομένου είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση των προϊόντων που προβάλλονται στο Skroutz.
Πώς φτιάχνονται οι νέες κατηγορίες; Πώς αποφασίζουμε για τα φίλτρα αναζήτησης; Γνώρισε την όμαδα Περιεχομένου!
Πώς είναι να δουλεύει ένας developer στο Skroutz; Γνώρισε καλύτερα τα μέλη της ομάδας του Earth!
Πώς είναι να δουλεύει ένας designer στο Skroutz; Γνώρισε καλύτερα τα μέλη της ομάδας του design!
Ο δικός μας Γιώργος Χατζηγεωργίου a.k.a Bandito, αποκαλύπτει γιατί το 11 είναι ένας αριθμός που θα τον θυμόμαστε.
Συζητάμε για το ρόλο του UX Professional στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον στο 2ο Athens UX/UI Meetup.
Το Skroutz Awesome Factory φιλοξενεί το Datathon του ThinkBiz, ένα διαγωνισμό ανάλυσης και οπτικοποίησης δεδομένων.
Εργαλεία και apps που συμβάλλουν στη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητα της ομάδας μας.
Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδες υψηλής απόδοσης.
Με έδρα την Αθήνα, η Skroutz Α.Ε. είναι το κορυφαίο digital brand πίσω από τη δημιουργία και την εξέλιξη των δυνατοτήτων της πρωτοποριακής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων www.skroutz.gr. Η εταιρεία παρέχει ένα εύρος χρηστοκεντρικών λύσεων λογισμικού και πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες, που αναδεικνύουν το πάθος του ανθρώπινου δυναμικού της.