Welcome to Skroutz!

Προγραμματιστές, φωτογράφοι, designers, αλπινιστές, account managers, μουσικοί, λογιστές, αθλητές… Πρόσθεσε το δικό σου ταλέντο και βοήθησέ μας να διαμορφώσουμε το μέλλον του eCommerce!

Job Openings

Our Values

1 / 12

A Day @ Skroutz Awesome Factory

  • 9:30
  • 10:30
  • 12:30
  • 14:00
  • 16:00
  • 18:00
  • Θα μας βρεις στην κουζίνα για πρωινό!!! Είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας εξάλλου!

  • Δουλεύουμε ακούγοντας την αγαπημένη μας μουσική, σχεδιάζουμε το επόμενο project μας σε ένα cube, συζητάμε με πάθος τις τεχνικές λεπτομέρειες σε ό,τι φτιάχνουμε, αγαπάμε να βρίσκουμε λύσεις σε ό,τι μας απασχολεί συζητώντας σε μικρές ομάδες.

  • Γέλια σπάνε την ησυχία, οι συνήθεις ύποπτοι στέλνουν αστείες φώτο στο slack. H παρουσίαση του νέου feature που γινόταν στο classroom μόλις ολοκληρώθηκε. Είναι η κατάλληλη στιγμή για ένα δεύτερο φλιτζάνι καφέ!

  • Lunch time!! Ή αλλιώς το κυνήγι του χαμένου τάπερ. Ή αλλιώς “the master chef” game. Όπως και να το πεις συναντιόμαστε στην κουζίνα για φαγητό, συζήτηση και χαλάρωση.

  • Θα μας βρεις σχεδόν όλους στις θέσεις μας. Ολοκληρώνουμε τα σημερινά tasks και προγραμματίζουμε την επόμενη μέρα. Ένα γρήγορο ping pong match είναι μια καλή ιδέα για να ξεσκάσεις!

  • Κλείνουμε υπολογιστές! Το πρόγραμμα μετά έχει μάθημα Τούρκικων ή Αγγλικών και για τους πιο αθλητικούς τύπους ποδόσφαιρο ή μπάσκετ!! Ήταν μία ακόμα ημέρα γεμάτη δημιουργία, συνεργασία και διασκέδαση!!

Ομάδες

Engineering

  • Content
  • Partners
  • Marketplace
  • Platform
  • Core Product
  • Research & Prototyping
  • UGC

Content

Η ομάδα του Content Engineering είναι η τεχνική ομάδα που αναπτύσσει και συντηρεί αυτοματισμούς και εργαλεία ώστε η παραγωγή περιεχομένου να γίνεται με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Συγκεκριμένα, το Content Engineering αναλαμβάνει την ανάπτυξη και συντήρηση αυτόματων μηχανισμών και εργαλείων, που στόχο έχουν τη διαλογή, ταξινόμηση και βέλτιση διαχείριση των πληροφοριών που λαμβάνουμε από τα καταστήματα, δηλαδή τα προϊόντα.
Photos and Videos:
Η ομάδα:
  • Σοφία
    Σοφία
  • Σοφία
    Σοφία
  • Θαλής
    Θαλής
  • Θοδωρής
    Θοδωρής
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Μάρα
    Μάρα

Partners

Σκοπός του Partners Division είναι να παρέχει στο Skroutz ένα λειτουργικό και αποδοτικό σύνολο συνεργατών, είτε αυτοί είναι καταστήματα είτε είναι κατασκευαστές προϊόντων καθώς και ό,τι έχει σχέση με την διαχείρισή τους. Συγκεκριμένα, το τεχνικό κομμάτι του Partners χωρίζεται σε 2 ομάδες, την Analytics που παρέχει την πλατφόρμα του Skroutz Analytics στα καταστήματα καθώς και την Back Office που είναι υπεύθυνη για την τεχνική υποστήριξη των Account Managers, αλλά και την επίβλεψη και βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών διαχείρισης των συνεργατών, την ανάπτυξη και συντήρηση των merchants και manufacturers interfaces καθώς και την παροχή των σωστών δεδομένων των συνεργατών στο Skroutz.
Photos and Videos:
Η ομάδα:
  • Στράτος
    Στράτος
  • Κώστας
    Κώστας
  • Χρύσα
    Χρύσα
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Βαλάντης
    Βαλάντης
  • Αργύρης
    Αργύρης
  • Χάρης
    Χάρης
  • Αλέξης
    Αλέξης
  • Χρήστος
    Χρήστος

Marketplace

Κομμάτι του Core Product Division αποτελεί και η ειδικού σκοπού ομάδα eCommerce. Η ομάδα του Marketplace αναπτύσσει και διαχειρίζεται την υπηρεσία του “Έξυπνου Καλαθιού” του Skroutz καθώς και τη δυνατότητα καταστημάτων που δεν έχουν e-shop να πουλάνε πλέον μέσω του Skroutz. Καθημερινά, αναλύουν δεδομένα και προχωρούν σε βελτιώσεις και νέα features ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε στον επισκέπτη του Skroutz την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγοράς. Ταυτόχρονα, αναπτύσσουν τα εσωτερικά εργαλεία που είναι απαραίτητα για την άρτια υποστήριξη της υπηρεσίας.
Η ομάδα:
  • Μανώλης
    Μανώλης
  • Φωτεινή
    Φωτεινή
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Μάρκος
    Μάρκος
  • Χρίστος
    Χρίστος
  • Τάσος
    Τάσος
  • Κυριάκος
    Κυριάκος
  • Φώντας
    Φώντας
  • Μαρία
    Μαρία
  • Φιλιππία
    Φιλιππία
  • Νίκος
    Νίκος
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Μαργαρίτα
    Μαργαρίτα
  • Αντώνης
    Αντώνης
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Άρης
    Άρης
  • Τάσσος
    Τάσσος

Platform

Στόχος του Platform είναι να δίνει στα υπόλοιπα divisions εργαλεία και συστήματα με τα οποία μπορούν να αναπτύξουν υπηρεσίες, παρέχοντας μια αξιόπιστη και υψηλών επιδόσεων πλατφόρμα και «κρύβοντας» παράλληλα την πολυπλοκότητα της υλοποίησης και της διαχείρισής της. Το Platform αποτελείται από 4 ομάδες: την Internal Tools team που αναπτύσσει και συντηρεί τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε εσωτερικά και υποστηρίζουν τη καθημερινή μας δουλειά, την Office IT που υποστηρίζει και συντονίζει τις IT υποδομές των γραφείων ενώ φροντίζει ώστε τα workstation μας να λειτουργούν σωστά και να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο Internet και στις υπηρεσίες μας, την SRE που αναπτύσσει και λειτουργεί υπηρεσίες που υποστηρίζουν τα βασικά μας προϊόντα και τα development processes και τέλος την Systems που είναι επιφορτισμένη με την ανάπτυξη και τη διαχείριση της υποδομής των servers και του δικτύου δεδομένων μας.
Η ομάδα:
  • Όλια
    Όλια
  • Νώντας
    Νώντας
  • Στέφανος
    Στέφανος
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Κυριάκος
    Κυριάκος
  • Λίνος
    Λίνος
  • Απόλλωνας
    Απόλλωνας
  • Άγγελος
    Άγγελος
  • Άγης
    Άγης
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Γρηγόρης
    Γρηγόρης
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Τζωρτζίνα
    Τζωρτζίνα
  • Νικόλας
    Νικόλας

Core Product

Το division του Core Product έχει σαν βασικό στόχο να προσφέρει μια τέλεια και ολοκληρωμένη εμπειρία στον χρήστη σε mobile και web πλατφόρμες. Λέγοντας "ολοκληρωμένη", εννοούμε το ταξίδι από τη στιγμή που θα δημιουργηθεί στο χρήστη η ανάγκη για ένα προϊόν μέχρι τη στιγμή που θα το χρησιμοποιήσει. Το Core Product αποτελείται από ομάδες υπεύθυνες για την ανάπτυξη νέων features καθώς και για τη τη συντήρηση και βελτιστοποίηση των υπαρχόντων. Οι ομάδες αυτές είναι αυτάρκεις και αυτόνομες, δηλαδή διαθέτουν όλες τις ειδικότητες (PM, designer, mobile developers, interface developers, interaction developers and backend developers) . Στόχος τους είναι να μπορούν να παραδώσουν ένα νέο project, σε όλες τις πλατφόρμες, με τα λιγότερα δυνατά dependencies.
Η ομάδα:
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Όθωνας
    Όθωνας
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Κωστής
    Κωστής
  • Γιώτα
    Γιώτα
  • Άλεξ
    Άλεξ
  • Σπύρος
    Σπύρος
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Φραγκίσκος
    Φραγκίσκος
  • Μάριο
    Μάριο
  • Απόστολος
    Απόστολος
  • Νικόλας
    Νικόλας
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Λεωνίδας
    Λεωνίδας
  • Σωτήρης
    Σωτήρης
  • Νίκος
    Νίκος
  • Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος
  • Άγγελος
    Άγγελος
  • Αντώνης
    Αντώνης
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Φώτης
    Φώτης
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Νικόλας
    Νικόλας
  • Παναγιώτης
    Παναγιώτης
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος
  • Γιώργος
    Γιώργος

Research & Prototyping

Κομμάτι του Core Product Division αποτελεί και η ειδικού σκοπού ομάδα Research & Prototyping. Σκοπός της είναι να διερευνεί την αποτελεσματικότητα νέων τεχνολογιών καθώς και να αναπτύσει prototypes που θα επιβεβαιώνουν τη λειτουργικότητα νέων υπηρεσιών.
Η ομάδα:
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Ανδρέας
    Ανδρέας
  • Κωστής
    Κωστής

UGC

Η ομάδα του User Generated Content 'κωδικοποιεί' τις βελτιωτικές προτάσεις που έχουν προκύψει από τις αξιολογήσεις και τα σχόλια των χρηστών του skroutz.gr.
Η ομάδα:
  • Δημήτρης
    Δημήτρης

Design

  • UX
  • Graphic

UX

Αποστολή της Design ομάδας είναι να χρησιμοποιεί τη γνώση και την αντίληψη που έχει για τη συμπεριφορά, τις ανάγκες και τα κίνητρα των χρηστών ώστε να διασφαλίζει ότι αναδεικνύονται οι υπηρεσίες μας, εξυπηρετούν τον χρήστη και είναι σχεδιαστικά όμορφες. Οι UX designers συνεργάζονται καθημερινά με όλες τις ομάδες του Engineering και συμμετέχουν ενεργά ή υποστηρικτικά σε όλα τα στάδια υλοποίησης ενός project ή feature.
Photos and Videos:
Η ομάδα:
  • Ρωξάνη
    Ρωξάνη
  • Βαγγέλης
    Βαγγέλης
  • Αγγελική
    Αγγελική
  • Αλεξία
    Αλεξία
  • Μαρία
    Μαρία
  • Ανδρέας
    Ανδρέας
  • Κώστας
    Κώστας

Graphic

Αποστολή της Graphic ομάδας είναι να χρησιμοποιεί τη γνώση και την σχεδιαστική τέχνη που κατέχει ώστε τα εικαστικά της σελίδας του skroutz να ενισχύουν το όραμα μας για το ιδανικό user experience. Οι Graphic designers συνεργάζονται καθημερινά με όλες τις ομάδες του Engineering αλλά και άλλων ομάδων της Skroutz όπως το Operations και συμμετέχουν ενεργά ή υποστηρικτικά σε όλα τα στάδια υλοποίησης ενός advertising project και Employer Branding project.
Η ομάδα:
  • Σάντυ
    Σάντυ
  • Γιώργος
    Γιώργος

Content

  • Skroutz
  • Skroutz Food

Skroutz

Η ομάδα Περιεχομένου βρίσκεται στην καρδιά των δραστηριοτήτων του Skroutz. Δημιουργούν και συντηρούν το περιεχόμενο του Skroutz και παράλληλα, εμπλουτίζουν τις σελίδες των προϊόντων με περιγραφές και χαρακτηριστικά. Στόχος τους είναι να παρέχουν στον χρήστη την καθοδήγηση και τις πληροφορίες που χρειάζεται ώστε να πάρει την καλύτερη για αυτόν αγοραστική απόφαση.
Photos and Videos:
Η ομάδα:
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Μαρία
    Μαρία
  • Αλέξης
    Αλέξης
  • Μιχάλης
    Μιχάλης
  • Όλια
    Όλια
  • Βασιλική
    Βασιλική
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Μαρία
    Μαρία
  • Θάλεια
    Θάλεια
  • Γιώτα
    Γιώτα
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Μάνος
    Μάνος
  • Στέλλα
    Στέλλα
  • Βασιλική
    Βασιλική
  • Ρένια
    Ρένια
  • Σταυρούλα
    Σταυρούλα
  • Αναστασία
    Αναστασία
  • Σεμέλη
    Σεμέλη
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Μαγδαληνή
    Μαγδαληνή
  • Σόφη
    Σόφη
  • Σάββας
    Σάββας
  • Μάκης
    Μάκης
  • Άγγελος
    Άγγελος
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Τάσος
    Τάσος
  • Αλέξανδρος
    Αλέξανδρος
  • Γεωργία
    Γεωργία
  • Δήμητρα
    Δήμητρα
  • Αλέξανδρος
    Αλέξανδρος
  • Δήμητρα
    Δήμητρα
  • Αλέξης
    Αλέξης
  • Βασίλης
    Βασίλης
  • Αλέξανδρος
    Αλέξανδρος
  • Κωστής
    Κωστής
  • Σταμάτης
    Σταμάτης
  • Θεοδώρα
    Θεοδώρα
  • Άγγελος
    Άγγελος
  • Νάστια
    Νάστια
  • Βικτώρια
    Βικτώρια
  • Θάνος
    Θάνος
  • Νικολέττα
    Νικολέττα
  • Ειρήνη
    Ειρήνη
  • Κυριάκος
    Κυριάκος
  • Μάκης
    Μάκης
  • Μελπομένη
    Μελπομένη
  • Διονυσία
    Διονυσία
  • Παναγιώτης
    Παναγιώτης
  • Γερασιμούλα
    Γερασιμούλα
  • Ανδρέας
    Ανδρέας
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Ράνια
    Ράνια
  • Αναστασία
    Αναστασία
  • Στέφανος
    Στέφανος
  • Άρης
    Άρης
  • Μαρίνα
    Μαρίνα
  • Άντελ
    Άντελ
  • Πηγή
    Πηγή
  • Θάνος
    Θάνος
  • Βασιλική
    Βασιλική
  • Άννα
    Άννα
  • Λεωνίδια
    Λεωνίδια
  • Σαράντης
    Σαράντης
  • Σπύρος
    Σπύρος
  • Στέλιος
    Στέλιος
  • Μαρία
    Μαρία
  • Νίκος
    Νίκος
  • Νικόλας
    Νικόλας
  • Νικολέττα
    Νικολέττα
  • Αντώνης
    Αντώνης
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Ειρήνη
    Ειρήνη
  • Μίλτος
    Μίλτος
  • Φλώρα
    Φλώρα
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Γεράσιμος
    Γεράσιμος
  • Γεωργία
    Γεωργία
  • Παναγιώτης
    Παναγιώτης

Skroutz Food

Η ομάδα:
  • Άννα
    Άννα
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Εύα
    Εύα

Commercial

  • Account Managers
  • Sales & Business Development
  • Advertising

Account Managers

Όραμα της ομάδας Πωλήσεων είναι να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη και σύμβουλο των συνεργαζόμενων καταστημάτων του Skroutz. Συνδυάζοντας τεχνογνωσία και άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες βοηθούν τους πελάτες μας να αναπτυχθούν χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας με το βέλτιστο για αυτούς τρόπο.
Photos and Videos:
Η ομάδα:
  • Μαρία
    Μαρία
  • Μαρία
    Μαρία
  • Αντιγόνη
    Αντιγόνη
  • Έλενα
    Έλενα
  • Θεοδώρα
    Θεοδώρα
  • Φοίβος
    Φοίβος
  • Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος
  • Μαρία
    Μαρία
  • Βασιλική
    Βασιλική
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Τζένη
    Τζένη
  • Γιώτα
    Γιώτα
  • Ρένα
    Ρένα
  • Ανδριάνα
    Ανδριάνα
  • Βάσω
    Βάσω
  • Βάλλυ
    Βάλλυ
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Δέσποινα
    Δέσποινα
  • Χρήστος
    Χρήστος
  • Θανάσης
    Θανάσης
  • Γιούλη
    Γιούλη
  • Λίλιαν
    Λίλιαν
  • Κωνσταντίνα
    Κωνσταντίνα

Sales & Business Development

Τα μέλη της ομάδας Sales & Development έχουν ως βασικό στόχο τον εμπλουτισμό και την ανάπτυξη του Skroutz μέσω της δημιουργίας αξιόπιστων και υποστηρικτικών σχέσεων με τους συνεργάτες του.
Η ομάδα:
  • Θεόδωρος
    Θεόδωρος
  • Άκης
    Άκης
  • Θάνος
    Θάνος
  • Άρης
    Άρης
  • Ανδρέας
    Ανδρέας
  • Ισίδωρος
    Ισίδωρος
  • Νίκος
    Νίκος

Advertising

H Advertising ομάδα διαχειρίζεται τους διαφημιστικoύς χώρους του Skroutz. Προτείνει τις κατάλληλες προβολές στους συνεργάτες μας, σχεδιάζει τη βέλτιστη στρατηγική προώθησης του brand και των προϊόντων τους και δημιουργεί τα εικαστικά επικοινωνίας τους. Μέλημα της είναι να παρακολουθεί και να αναλύει τα αποτελέσματα των ενεργειών ώστε να κατευθύνει και να συμβουλεύει σωστά τους πελάτες μας.
Η ομάδα:
  • Μιχαήλ
    Μιχαήλ
  • Γιάννης
    Γιάννης

Product

  • Business Intelligence
  • Product Management
  • Growth
  • Category Management
  • Quality Assurance

Business Intelligence

Τα μέλη της BI ομάδας φέρνουν τα 'αριθμητικά' αποτελέσματα των κινήσεων του skroutz.gr, προτείνουν παραθέτοντας τα κατάλληλα data και συμβάλλουν στο growth όλων των ομάδων στη Skroutz.
Η ομάδα:
  • Χρήστος
    Χρήστος

Product Management

Οι Product Managers του skroutz.gr φροντίζουν να οργανώνουν, να προτεραιοποιούν και να επικοινωνούν στις Engineering ομάδες που ανήκουν όλες τις αλλαγές αλλά και τα νέα features που θέλουμε να κάνουμε ώστε να ενισχύσουμε το user journey.
Η ομάδα:
  • Άρης
    Άρης
  • Νίκη
    Νίκη
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Βαγγέλης
    Βαγγέλης
  • Αντώνης
    Αντώνης
  • Δώρα
    Δώρα
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Φραγκίσκος
    Φραγκίσκος
  • Νικόλας
    Νικόλας
  • Δημήτρης
    Δημήτρης
  • Σταυρούλα
    Σταυρούλα

Growth

Κομμάτι του Core Product Division αποτελεί και η ειδικού σκοπού ομάδα Growth. Ο στόχος της ομάδας Growth είναι η εμβάθυνση στη χρηστική εμπειρία και η διεύρυνση της υπάρχουσας βάσης των χρηστών. Κυρίως μέσω ανάλυσης και γρήγορων πειραμάτων λαμβάνει αποφάσεις για τη βελτίωση και τη δημιουργία υπηρεσιών, έχοντας παράλληλα και την τελική ευθύνη να φέρει τους χρήστες σε επαφή με τις υπηρεσίες αυτές.
Η ομάδα:
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Λένα
    Λένα
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Βασίλης
    Βασίλης
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Μάγδα
    Μάγδα

Category Management

Στόχος της ομάδας Category Management είναι η βελτιστοποίηση των προϊόντικών κατηγοριών που εμφανίζονται στο Skroutz ώστε να αποδίδουν το μέγιστο κάθε φορά που ο χρήστης του Skroutz επιλέγει να βρει και να αγοράσει με τον πιο γρήγορο και αξιόπιστο τρόπο το 'θέλω' του.

Quality Assurance

Η ομάδα Ποιοτικού Ελέγχου είναι οι power users των υπηρεσιών του Skroutz. Συγκεντρώνουν, μελετούν και αναλύουν δεδομένα για τις αναζητήσεις των επισκεπτών μας, δίνουν feedback για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης και προτείνουν νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις στο site. Διαχειρίζονται αξιολογήσεις καταστημάτων και προϊόντων θέλοντας να βοηθήσουν τον επισκέπτη να βρει αυτό που χρειάζεται και να επιλέξει σωστά.
Η ομάδα:
  • Μιχάλης
    Μιχάλης
  • Θανάσης
    Θανάσης
  • Γιάννης
    Γιάννης
  • Εύα
    Εύα

Operations

  • People
  • Marketplace Operations
  • Public Relations
  • Business Operations
  • Accounting
  • Office

People

Στο Skroutz οι άνθρωποί μας είναι το μυστικό της επιτυχίας μας. Θέλουμε να έχουμε μια δυνατή ομάδα με ταλαντούχους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος με εμάς και αυτή είναι η αποστολή της ομάδας του People Operations. Παράλληλα, φροντίζει όλοι οι Skroutzers να έχουν τα εργαλεία και την υποστήριξη που χρειάζονται για να κάνουν αυτό που αγαπούν, να αναπτύσσουν τις ικανότητες και δεξιότητές τους, να περνούν καλά και να είναι ευτυχισμένοι.
Η ομάδα:
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Νουρ
    Νουρ
  • Ρόζα
    Ρόζα
  • Δανάη
    Δανάη

Marketplace Operations

Η ομάδα Marketplace Operations έχει ως στόχο την έγκαιρη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση των χρηστών του Έξυπνου Καλαθιού και αυτών των καταστημάτων που χωρίς eshop μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους μέσα από το skroutz.gr.
Η ομάδα:
  • Πατρίτσια
    Πατρίτσια
  • Μαργαρίτα
    Μαργαρίτα
  • Γιώργος
    Γιώργος
  • Ζαχαρούλα
    Ζαχαρούλα
  • Μελίνα
    Μελίνα
  • Παναγιώτης
    Παναγιώτης
  • Αθηνά
    Αθηνά
  • Κατερίνα
    Κατερίνα
  • Θεοδόσης
    Θεοδόσης
  • Άκης
    Άκης

Public Relations

Ανάπτυξη στρατηγικής επικοινωνίας σε πολλαπλά κανάλια, σχεδιασμός και υλοποίηση εκδηλώσεων, δημιουργία περιεχομένου και η εδραίωση του Skroutz ως ηγέτη στην αγορά του eCommerce αποτελούν κομμάτια των δραστηριοτήτων της PR ομάδας. Παράλληλα, συμμετέχουν ενεργά σε projects εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και εσωτερικής επικοινωνίας.
Η ομάδα:
  • Δημήτρης
    Δημήτρης

Business Operations

Η ομάδα Business Ops έχει ως βασικό scope την επιχειρησιακή ανάπτυξη του Skroutz. Μέσα από cross-functional projects και ενδελεχείς αναλύσεις, συμβάλλει στο να αγγίξει το Skroutz το απώτερο potentiality του.

Accounting

Η ανάπτυξη του Skroutz υποστηρίζεται καθημερινά από την ομάδα του Λογιστηρίου. Παρακολουθούν και αναλύουν οικονομικές καταστάσεις, κάνουν προβλέψεις και συμβουλεύουν με στόχο την οικονομική επιτυχία των ενεργειών μας.
Η ομάδα:
  • Ευαγγελία
    Ευαγγελία
  • Μαρία
    Μαρία
  • Γκρατσιάνο
    Γκρατσιάνο
  • Νάσια
    Νάσια
  • Ηρώδης
    Ηρώδης

Office

Η δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που προωθεί τη συνεργασία, την καινοτομία και οδηγεί στην επιτυχία αποτελεί σημαντικό στοιχείο της κουλτούρας του Skroutz. Η ομάδα του Office Operations ασχολείται καθημερινά με όλα όσα χρειαζόμαστε για να εργαζόμαστε σε ένα χώρο που θα μας δίνει ενέργεια και θα μας εμπνέει.
Η ομάδα:
  • Μαρία
    Μαρία
  • Λία
    Λία
  • Λευκή
    Λευκή
  • Δέσποινα
    Δέσποινα
  • Ράνια
    Ράνια
  • Βασιλική
    Βασιλική

Παροχές

Job openings

Αν κάποια από τις διαθέσιμες θέσεις δεν ταιριάζει στο προφίλ σου, μπορείς να μας στείλεις το βιογραφικό σου εδώ.