Εταιρική επικοινωνία, Οδηγός θεωρίας και πρακτικής
Βιβλία Ψυχολογίας

Εταιρική επικοινωνία, Οδηγός θεωρίας και πρακτικήςΚωδικός: 10800651

Το βιβλίο καλύπτει όλες τις σύγχρονες πτυχές της Εταιρικής Επικοινωνίας: Ενδιαφερόμενα μέρη, σχέσεις με τα ΜΜΕ, επικοινωνία με τους εργαζόμενους, διαχείριση θεμάτων, διαχείριση κρίσεων, κοινωνικά...

Δες όλη την περιγραφή

Το βιβλίο καλύπτει όλες τις σύγχρονες πτυχές της Εταιρικής Επικοινωνίας: Ενδιαφερόμενα μέρη, σχέσεις με τα ΜΜΕ, επικοινωνία με τους εργαζόμενους, διαχείριση θεμάτων, διαχείριση κρίσεων, κοινωνικά δίκτυα, σχέσεις με την κοινότητα, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εταιρική ταυτότητα, εταιρική φήμη κ.ά.

Η τέταρτη αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση περιλαμβάνει:
-...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφέας: Joep Cornelissen
  • Εκδότης: Δίαυλος
  • Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2016
  • Αριθμός σελίδων: 360
  • Κωδικός ISBN-13: 9789605313548
  • Διαστάσεις: 24×17
19,00
ΠαράδοσηΠαρ, 08 Δεκ - Τρί, 12 Δεκ
+3,00 €μεταφορικά

Skroutz Plus

Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για αποστολές άνω των 20€! Γίνε μέλος

Πώς το Skroutz είναι δίπλα σου μετά την αγορά;

After-sales Υποστήριξη

Αν παρουσιάσει βλάβη, μίλα απευθείας με το Skroutz! Εμείς θα σε βοηθήσουμε σε όλα και θα βρούμε την καλύτερη λύση για σένα, χωρίς ταλαιπωρία.

Δες αναλυτικά

Δωρεάν Επιστροφές

Αν αλλάξεις γνώμη ή αν δεν είναι στο μέγεθος που ήθελες, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου εντελώς δωρεάν, με τον πιο εύκολο & γρήγορο τρόπο για σένα!

Δες αναλυτικά

Τι είναι το πράσινο κουμπί;

Δες το βίντεο

από 18,29 €

Όλα τα καταστήματα

Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Άλλοι τρόποι πληρωμής

  1. 18,29 €

  2. 18,55 €

  3. 19,88 €

  4. 19,35 €

  5. 19,85 €

  6. 19,00 €

Περιγραφή

Το βιβλίο καλύπτει όλες τις σύγχρονες πτυχές της Εταιρικής Επικοινωνίας: Ενδιαφερόμενα μέρη, σχέσεις με τα ΜΜΕ, επικοινωνία με τους εργαζόμενους, διαχείριση θεμάτων, διαχείριση κρίσεων, κοινωνικά δίκτυα, σχέσεις με την κοινότητα, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εταιρική ταυτότητα, εταιρική φήμη κ.ά.

Η τέταρτη αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση περιλαμβάνει:
- Ένα νέο κεφάλαιο σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παράλληλα με ευρύτερη κάλυψη των νέων μέσων στα υπάρχοντα κεφάλαια.
- Νέο ενημερωμένο υλικό σχετικά με τα πρότυπα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, τη διακρατική διακυβέρνηση και την εταιρική υπηκοότητα.
- Μεγαλύτερη εστίαση στις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, την εσωτερική επικοινωνία, την ηγετική επικοινωνία και την επικοινωνιακή διαχείριση της αλλαγής.
- Νέες ολοκληρωμένες και σύντομες διεθνείς μελέτες περίπτωσης.

Η Εταιρική Επικοινωνία αποτελεί απαραίτητο ανάγνωσμα για τους φοιτητές στους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας, Οργανωσιακής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιακού Μάρκετινγκ, και μια ανεκτίμητη πηγή στοχασμού για τους επαγγελματίες.
Ο Joep Cornelissen είναι καθηγητής Εταιρικής Επικοινωνίας, στο Πανεπιστήμιο VU του 'Aμστερνταμ.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Γενική Ψυχολογία
Γλώσσα
Ελληνικά
Υπότιτλος
Οδηγός θεωρίας και πρακτικής
Μορφή
Μαλακό Εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
360
Έτος έκδοσης
2016
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες