Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων

Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων

Κάθε τουριστική επιχείρηση αναζητά τις κατάλληλες απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: Πώς θα αντεπεξέλθουμε στον έντονο ανταγωνισμό; Ποιοί παράγοντες διαμορφώνουν σήμερα το τουριστικό προϊόν; Πώς μπορούμε...

Δες όλη την περιγραφή

Κάθε τουριστική επιχείρηση αναζητά τις κατάλληλες απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: Πώς θα αντεπεξέλθουμε στον έντονο ανταγωνισμό; Ποιοί παράγοντες διαμορφώνουν σήμερα το τουριστικό προϊόν; Πώς μπορούμε να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του τουρίστα και να ανακαλύψουμε τι τον επηρεάζει στις αποφάσεις του; Πώς προβάλλουμε τις υπηρεσίες μας; Πώς θα ενσωματώσουμε τις...

Δες όλη την περιγραφή

Μεταφορικά: +2,50 €

από 27,05 €Μεταφορικά: + 2,50 €

Από το κατάστημα:Jasper

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για παραγγελίες άνω των 20€! Γίνε μέλος

από 22,44 €

Περιγραφή

Κάθε τουριστική επιχείρηση αναζητά τις κατάλληλες απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: Πώς θα αντεπεξέλθουμε στον έντονο ανταγωνισμό; Ποιοί παράγοντες διαμορφώνουν σήμερα το τουριστικό προϊόν; Πώς μπορούμε να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του τουρίστα και να ανακαλύψουμε τι τον επηρεάζει στις αποφάσεις του; Πώς προβάλλουμε τις υπηρεσίες μας; Πώς θα ενσωματώσουμε τις νέες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας;

Στα παραπάνω ερωτήματα απαντά το παρόν βιβλίο, καλύπτοντας με εμπεριστατωμέμο τρόπο όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που υπάγονται στο πλαίσιο της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ σε μικροτουριστικό και μακροτουριστικό επίπεδο, με ιδιαίτερη έμφαση στα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας. Το βιβλίο πραγματεύεται τα θέματα όπως:
- Καθοριστικοί παράγοντες εξέλιξης του μάρκετινγκ
- Βασικές αρχές και έννοιες του μάρκετινγκ
- Περιβάλλον μάρκετινγκ
- Καταναλωτική συμπεριφορά
- Διαδικασία πραγματοποίησης αγοράς
- Τμηματοποίηση αγοράς
- Έρευνα μάρκετινγκ
- Μείγμα μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός πλάνου μάρκετινγκ
- Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Υπότιτλος
Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
315
Έτος έκδοσης
2007
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Είδες πρόσφατα