Βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Η έκδοση αυτή αποτελεί επιλογή των βασικών εννοιών των κεφαλαίων που παρουσιάστηκαν αρχικά στους δύο τόμους των βιβλίων "Βασικές αρχές του Μάρκετινγκ".
Η επιλογή αυτή υπαγορεύτηκε κυρίως από τις...

Δες όλη την περιγραφή

Η έκδοση αυτή αποτελεί επιλογή των βασικών εννοιών των κεφαλαίων που παρουσιάστηκαν αρχικά στους δύο τόμους των βιβλίων "Βασικές αρχές του Μάρκετινγκ".
Η επιλογή αυτή υπαγορεύτηκε κυρίως από τις διδακτικές ανάγκες των εισαγωγικών μαθημάτων του μάρκετινγκ και έγινε με τη συνεργασία πολλών καθηγητών του μάρκετινγκ. 'Ετσι, θέματα που καλύπτονται από αυτοτελή...

Δες όλη την περιγραφή

Μεταφορικά: Δωρεάν

από 58,02 €Μεταφορικά: Δωρεάν

Από το κατάστημα:Jasper

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για παραγγελίες άνω των 20€! Γίνε μέλος

από 58,02 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    58,02 €

Περιγραφή

Η έκδοση αυτή αποτελεί επιλογή των βασικών εννοιών των κεφαλαίων που παρουσιάστηκαν αρχικά στους δύο τόμους των βιβλίων "Βασικές αρχές του Μάρκετινγκ".
Η επιλογή αυτή υπαγορεύτηκε κυρίως από τις διδακτικές ανάγκες των εισαγωγικών μαθημάτων του μάρκετινγκ και έγινε με τη συνεργασία πολλών καθηγητών του μάρκετινγκ. 'Ετσι, θέματα που καλύπτονται από αυτοτελή και εξειδικευμένα μαθήματα, όπως ερευνά αγοράς, διαφημίσεις, Διεθνές Μάρκετινγκ, κλπ, δεν περιλαμβάνονται στην όλη αυτού του βιβλίου.
Το βιβλίο αυτό πιστεύουμε θα αποτελέσει ένα βασικό βοήθημα τόσο στους φοιτητές των πανεπιστημιακών τμημάτων που διδάσκεται το μάρκετινγκ, όσο και σε φοιτητές των ΤΕI και άλλων επαγγελματικών σχολών, αλλά και στους διευθυντές και τους υπεύθυνους του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων. Πολύτιμο δε βοήθημα θα αποτελέσει και για κάθε οικονομολόγο, τραπεζικό, διοικητικό υπάλληλο και γενικά για τους ασχολούμενους με τα οικονομικά και τη διοίκηση των οικονομικών μονάδων και οργανισμών.
Θεσσαλονίκη, Δεκέμβριος 2005
ομ. καθηγητής Άγγελος Α. Τσακλαγκάνος

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Υπότιτλος
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
880
Έτος έκδοσης
2005
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Βασικές αρχές του μάρκετινγκ και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Είδες πρόσφατα