17,78 €
Επιλεγμένο κατάστημα
Απόθεμα 5+ τεμάχια
Ασφάλεια αγορών Skroutz
17,78 €
Επιλεγμένο κατάστημα
Απόθεμα 5+ τεμάχια
Ασφάλεια αγορών Skroutz
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Λάδια Αυτοκινήτου
Λάδια Αυτοκινήτου
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού
Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα
Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Άλλοι τρόποι πληρωμής
Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα
Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα
Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
το εβαλα σε νεα λαδια και εβγαλε μαυριλα αλλα περι μειωσης καταναλωσης λαδιου δεν ειδα καποια διαφορα ( το χρησιμοποιησα πριν 1,5 μηνα)
Έγινε τοποθέτηση σε Octavia Rs πρώτης γενιάς σε συνδυασμό με το καθαριστικό βαλβίδων της ίδιας εταιρείας
Η διαφορά ήταν αρκετά αισθητή, "ηρέμησε" ο κινητήρας, έπεσε αρκετά η κατανάλωση και αρπάζει πολύ καλύτερα από χαμηλά.
Ο κινητήρας ήταν 8 μήνες σε ακινησία και είχε πολλές επικαθίσεις εσωτερικά οπότε την δουλειά που έπρεπε την έκανε και με το παραπάνω.
Όλα μία χαρά τό δουλεύω το προϊόν και έβαλα λάδι 10-40 και είδα διάφορα πριν έβαζα 20-50 4 αστέρια για την τιμή του
Το έβαλα σε Opel vectra B με 340000 κλμ και έκανε δουλειά . Δεν καίει τόσα λάδια και δουλεύει καλύτερα .
Σε Alfa Romeo 147 αέριο με 170.000 χλμ, πρώτη φορά χρήση καθαριστικού. Μείωσε τα πυρακια και σταμάτησε να καίει λάδι! Πριν τη χρήση έκαιγε 0,5l καθε 2-3000 χλμ. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, ειδικά για αυτοκίνητα που δεν έχουν ξανακάνει ανάλογη συντήρηση
Έχω το seat Leon του 2005 106,000 χιλ είχα ψάξει πριν κάνω το service, επειδή μου έβγαζε κάτι στην τάπα του λαδιού σαν λίπος και υγρασία ,εντελώς τυχαία είδα αυτό το προϊόν και είδα και τα θετικά σχόλια πήγα στην αντιπροσωπία πριν το αγοράσω και τους ρώτησα αν κάνει δουλειά και μου το πρότειναν και αυτοί . Μειώθηκε στο ρελαντί ο θόρυβος ένα τρέμουλο που έκανε είναι ήσυχος ο κινητήρας ,στο δρόμο πάει καταπληκτικά το αμάξι μέχρι και η 5 ταχύτητα σε χαμηλές στροφές ανοίγει δεν ξέρω τη μαγικά έκανε αυτό το προϊόν αλλά όντως ισχύει αυτά που γράφουν ποιο κάτω είναι καταπληκτικο!!!
Πριν την αλλαγή των λαδιών είδα τα λάδια μου και ηταν ξανθά προς σκούρα... Μόλις έβαλα το πρόσθετο και άφησα να δουλέψει ο κινητήρας για 15-20 λεπτα τα λάδια ηταν κυριολεκτικά μαύρα σαν πίσα... Το δοκίμασα μετά απο αγορά του αυτοκίνητου για να είμαι όσο πιο σίγουρος γίνεται απο μεριάς μου. Peugeot 208 2018
Υ.Π. Οποσδήποτε να αλλάξεται και το φίλτρο λαδιού μετά ώστε να βάλετε καινούργιο λαδάκι.
14/4/2024
*Bonus: Μερικοί αφότου χρησιμοποιήσουν το πρόσθετο ξεπλένουν τον κινητήρα με ενα καινούργιο φθηνό λάδι και μετα βάζουν το καινούργιο καθαρό λαδί με ενα καινούργιο φίλτρο. Το θεωρώ λίγο υπερβολή αλλά όποιος θέλει μπορει να το κανει...
Το προϊόν τοποθετήθηκε σε προσωπικό αυτοκίνητο ibiza 1,4 BBZ με 145.000χλμ. Κάνω αλλαγές λαδιών στο αυτοκίνητο κάθε 10.000χλμ. Το μοτέρ με την θεραπεία δουλεύει πιο ήρεμα και το αρπαγμα του είναι ξανά όπως παλιά. Έγινε με συνδυασμό motul 4100. Για να γίνει σωστά η διαδικασία θέλει : πέταμα τα λάδια που έχει ο κινητήρας μέσα. Τοποθετήστε φθηνά λάδια μαζί με το προϊόν για μισή ώρα. Μετά πέταμα τα λάδια και το φίλτρο λαδιού. Αφήστε τα να αδειάσουν καλά, βάλτε τα καινούργια λάδια και φίλτρο λαδιού και είστε έτοιμοι. Εγώ όταν άδειασα τα λάδια με το χημικό τα έβαλα σε ένα κομμένο μπετονακι και παρατήρησα πολύ μικρά- μικρά κομματάκια τα οποία όταν τα πίεζα έσπαγαν. Πιθανών επικαθήσεις στα ελατήρια. Έχω κάνει 2000χλμ και είναι ακόμα τα λάδια ξανθά. Θα το προτείνω σε κάθε πελάτη να το κάνει.Η τιμή είναι λίγο ανεβασμένη αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Ελπίζω να βοήθησα.
Πεδία βάλτε αυτό το χημικό που και που όταν αλλάξετε λάδια ανακατέψτε το καλά καλά. Αλλά ο μηχανή πρέπει να είναι ζέστη στην κανονική θερμοκρασία , και σβήστε την όταν το ρίξετε, ξαναβάλετε μπροστά και το αφήνετε στο ρελαντί 10 με 15 λεπτά εγώ την αφίσα περίπου 15 λεπτά, εχθές έκανα σέρβις , και αυτό το χημικό κάνει δουλειά δουλεύει Καθαρίζει , σας το συνιστώ με κλειστά μάτια
το έβαλα σε fiat seicento με 150000χλμ. όταν άνοιγα την τάπα που συμπληρώνω το λάδι φαινόταν μέσα οι μαυριλες (μουργα) μετά την χρήση του προϊόντος είχαν εξαφανιστεί άρα έκανε δουλειά.
Δοκιμασμένο βοηθητικά σε Peugeot 3008 Diesel 2011 και ΚΙΑ Picanto 1.0 μοντ 2006. Στο 3008 μετά την χρήση έτρεχε μαύρο υγρό και υγρή πίσσα από το κάρτερ όταν άνοιξε η τάπα στα 170 χιλ km μάλλον και λόγω καυσίμου. Πρώτη φορά είδα το καινούργιο λάδι που βάλαμε να μη μαυρίζει αμέσως μετά την εκκίνηση της μίζας. Σε ταλαιπωρημένους κινητήρες θέλει σε κάθε επόμενη αλλαγή λαδιών φίλτρου μέχρι να καθαρίσει σε μεγάλο ποσοστό το μοτέρ. Στο ΚΙΑ με 390 χιλ km με την πρώτη εφαρμογή και αφού έβγαλε και αυτό λάδια μαύρα και πίσσα χειρότερα από το 3008 , η χροιά του μοτέρ και η απόδοση του είναι μέρα με τη νύχτα και ακούγεται σαν σχεδόν καινούργιο μοτέρ πλέον όπως είπε ο μηχανικός. Θέλει όμως επιπλέον 2 - 3 εφαρμογές στα επόμενα σέρβις. Υπόψην οτι και στα 2 αυτοκίνητα μετά την εφαρμογή ανοίξαμε τα κάρτερ λόγω φλαντζόκολλας, τα οποία και φυσικά καθαρίστηκαν και με το χέρι.
Το έβαλα πριν την αλλαγή λαδιών σε fiat punto 1.2 8βαλβιδο που έκαιγε λάδια και βάρουσε πειρακια λόγο χαμηλής συμπίεσης. Καύση λαδιού στα χίλια χιλιόμετρα μισό κιλό λάδι. Από την αλλαγή και μετά σταμάτησε να χτυπάει πειρακια έκανε πολύ καλά χαμηλά και μέχρι στιγμής έχω κάνει 700 χιλιόμετρα και δεν έχει κάψει σταγόνα. Δεν το περίμενα πήγαινα για αλλαγή μοτέρ αλλά είπα ας κανω μια δοκιμή και έστρωσε. Να πω και κάτι ακόμα που είδα και δείχνει ότι όντως καθαρίζει τον κινητήρα, ο δείκτης λαδιού στο σημείο που δείχνει την στάθμη ήταν Μαύρος ο οποίος δεν καθάριζε με το πανί κάθε φορά που κοιτούσα τα λάδια, από την αλλαγή και μετά ο δείκτης καθάρισε.
Το βάλαμε πριν από αλλαγή λαδιών λόγω αλλαγής μάρκας και ιξώδους (από Fuchs σε Mobil και από 5W-30 σε 10W-40) Πρέπει να καθάρισε τον κινητήρα από το παλιό λάδι. Το ανησυχητικό είναι ότι πρέπει να τον καθάρισε τόσο που μετά έβλεπα και καπνό από την εξάτμιση λόγω καψίματος λαδιού.Θα έφυγε πολύ μούργα και θα βρήκε το καινούργιο λάδι "χώρο" είτε από φθαρμένα λαστιχάκια βαλβίδων είτε από σπασμένο/κολλημένο ελατήριο πιστονιού να εισχωρήσει στο θάλαμο καύσης και να καεί με το καύσιμο.Δεν ξέρω αν φταίει το καθαριστικό ή το Mobil (που δεν θα έπρεπε γιατί ήταν και χοντρύτερο σαν λάδι) για τον καπνό στην εξάτμιση αλλά σε πρώτη φάση θα αλλάξω μάρκα λαδιού και έριξα και to Liqui Moly Oil Smoke Stop Πρόσθετο Λαδιού 300ml. Θα κάνω τα 800-1000 χλμ που απαιτούνται και .....βλέποντας και κάνοντας.
Στο δικό μου αυτοκίνητο Hyundai elantra δεν παρατήρησα καμία διαφορά στο χρώμα των λαδιών . Βέβαια είμαι πολύ τακτικός στα service του αυτοκινήτου , οπότε βάζω 4 αστέρια ....
Χωρίς να είμαι ειδήμων αυτό που κατάλαβα μόλις το έβαλα σε αμάξι εικοσαετίας και σε συνδυασμό εννοείται με καινούργια αλλαγή λαδιών και έχοντας το αμάξι αρκετά χρόνια στην κατοχή μου ότι ήτανε πιο ανάλαφρο και πιο ξεκούραστο και πάλι λέω ότι δεν είναι κάτι σούπερ ουάου που καταλαβαίνεις οδηγικά διαφορες αλλά φαντάζομαι στην καρδιά του αυτοκινήτου δηλαδή το μοτέρ το φρεσκάρει,μου το σύστησε και ο μηχανικός αντιπροσωπείας όταν του το έδωσα.
Το έδωσα στο μάστορα να το χρησιμοποιήσει πριν την αλλαγή λαδιών και φίλτρου σε Ford Fiesta Diesel με 220000 χιλιόμετρα. Στην αρχή με κοίταζε περίεργα. Όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο μετά το σέρβις μου είπε ότι είναι ότι καλύτερο έχει δει μέχρι σήμερα. Οδήγησε το αυτοκίνητο πριν και μετά το σέρβις και διαπίστωσε αισθητή διαφορά και ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Θα το συστήνει ανεπιφύλακτα στους πελάτες του.
Το βάζω σε Mercedes Benz B150, την δεύτερη φορά που το έβαλα, όταν έβγαλα το φίλτρο τρόμαξα...
Ήταν σαν να έπεσε σε άμμο. Η μισή του πλευρά είχε ΤΗΝ βρώμα. Τώρα με κάθε αλλαγή βάζω πρώτα αυτό ή της protect... Αλλά πάντα πρώτα καθαριστικό.
Σε Fiat seicento 1.100. Άνοιξα να φύγουν τα παλιά λάδια μετά την χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος και βούλωσε η τρύπα σε σημείο που απλά έσταζε λίγο λίγο. Επιασα με ένα καλαμάκι και έσπασα τα κομμάτια που είχαν ξεκολλήσει λογικά από το καρτερ και είχαν φράξει την έξοδο. Στην αρχή ανησύχησα. Αλλά μετά την αλλαγή πήρε μπροστά με την μία και ήταν πολύ πιο πρόθυμο το μοτέρ σε όλα. Χωρίς υπερβολές πρέπει να ήταν 200 με 300 γραμμάρια φετσα μέσα στο μοτέρ. Σίγουρα έκανε δουλειά.
μπήκε σε jimny . μετά την αλλαγή λαδιών ο κινητήρας δουλευε ποιο ξεκούραστα , και είχε περισσότερο όρεξη στο γκάζι .
Καλημέρα!! Χρησιμοποίησα το προϊόν στην τελευταία αλλαγή λαδιών. Έχω ένα VW GOLF5 πολύ καλά συντηρημένο στα 230000km . Από την στιγμή που έβαλα το προϊόν στην πρώτη εβδομάδα έχω διαπιστώσει τα εξής
1 κινητηρας εντελώς αθόρυβος
2 το αυτοκίνητο δεν "κροταλιζει" στις χαμηλές στροφές με υψηλή σχέση ταχύτητας πχ 5, αλλά ο κινητήρας έχεις έναν "ευγενικό" ήχο όπως όταν είναι καινούργιος
3 αύξηση της συμπίεσης , δηλαδή το αυτοκίνητο είναι 75 ίππων και με 5η στις 2,5 χιλιάδες στροφές έπιανε γύρω στα 75km/h τώρα είναι στα 85km/
4 τα κρύα πρωινά όταν το έβαζα μπρος ερχόταν μυρωδιά ( αναθυμιάσεις) για λίγη ώρα , αυτό πλέον σταμάτησε
5 στο ρελαντί το αυτοκίνητο είχαι ένα ελάχιστο τρέμουλο ,χωρίς όμως να πέφτουν οι στροφές, αυτό σταμάτησε
6 το αυτοκίνητο καίει λάδια ακριβώς 1lt/2000km γι'αυτό δεν μπορώ να έχω ακόμα άποψη θα το δω όταν συμπληρώσω τα χιλιόμετρα
Σε citroen xsara 04' 1.6 nfu, το χρησιμοποίησα στις 100.000χλμ, το αμαξι αλλάζει λάδια και φίλτρο κάθε 10.000χλμ (total 10-40w). Είδα διαφορά στο χρώμα των λαδιων, έβγαλα μερικά ml πριν το χρησιμοποιήσω και τα λάδια είχαν καφέ χρώμα. Μετά την χρήση ήταν μαύρα! Στα λίγα χιλιόμετρα που έχω κάνει πιστεύω ότι το μοτέρ δουλεύει πιο γλυκά. Χρησιμοποίησα το προϊόν γτ θέλω να κρατάω το μοτέρ σε τελεια κατάσταση, οπότε δεν μπορώ να πω αν λύνει κάποιο πρόβλημα.
Σίγουρα κάνει δουλειά απλώς δεν μπορώ να ξέρω πόση ακριβώς.Εγω προσωπικά το χρησιμοποιώ κάθε 4 αλλαγές ή 40000km.
Τελειο προιον . Μετά από αυτό έγινε αλλαγή λαδιων. Το αμάξι είναι το νιωθω πιο ήσυχο βεβαι προσθεσα και το Cera tec της ίδιας εταιρείας. IBIZA 2006 1.4
Το χρησιμοποίησα σε gp800 με 31.000 χλμ.Αλλαξε ο ήχος της εξάτμισης,ότι ψιλό ήχους είχε το μοτέρ εξαλείφθηκαν! Πραγματικά έκανε δουλειά!
Το έχω χρησιμοποιήσει δύο φορές στα 230.000 χιλιόμετρα σε κινητήρα ντίζελ. Τον κάνει και λάμπει εσωτερικά. Τα λάδια βγαίνουν κατάμαυρα και νερό ύστερα από τη χρήση του. Προσοχή χρειάζεται να αλλαχτεί το φίλτρο λαδιού μετά τη χρήση και νέα λαδια
Ακριβό αλλά καλό προϊόν. Το χρησιμοποίησα σε Honda civic 96 και σε daihatsu couore .Το παλιό λάδι βγαίνει κατάμαυρο και πραγματικά ο κινητήρας καθαρίζει από κατάλοιπα!!! Η μηχανές και από τα δύο οχήματα φέρονται όπως όταν ήταν καινούργια σχεδόν..!!! Το γκάζι σκλήρυνε και συμπίεση αν και δεν μπήκα στο κόπο να την μετρήσω φαίνεται ότι πάει πολύ καλύτερα..!!! Μη ξεχάσετε να αλλάξετε και το φίλτρο.
VW polo 1998 1000 κυβικα
δεν προλαβαινα να συμπληρωσω λαδι (10-40), η μηχανη καπου βαρουσε και απο συνεργειο μου ειπαν ειναι θεμα χρονου να φρακαρει θελει επισκευη, λεω θα δοκιμασω το συγκεκριμενο τι εχω να χασω;
η μηχανη παλι βαραει αλλα πολυ λιγο ισα ισα που ακουγεται, καμια σχεση με πριν και πλεον με 5-30 λαδι συμπληρωνω μισο λιτρο περιπου στα 1000χιλ.
πριν το δοκιμασω η αληθεια ειναι δεν περιμενα τετοια διαφορα αλλα πραγματικα το προιον κανει τρομερη δουλεια, το αυτοκινητο απο τοτε λειτουργει ενα χρονο χωρις κανενα προβλημα ενω ηταν ετοιμοθανατο!! η δουλεια που κανει φαινεται μολις βγουν τα λαδια μαζι με το υγρο αυτο, μαυρα πισα με κομματακια βρωμιας!! πραγματικα με εσωσε σιγουρα θα το ξαναχρησημοποιησω αν χρειαστει!!
Θα βάλω πέντε αστεράκια για κανέναν απολύτως λόγο. δεν παρατήρησα καμία διαφορά στη λειτουργία της μηχανής πριν το βάλω Αφού το έβαλα και αφού έβαλα καινούργια λάδια. Kawasaki Zx-6r 636 2006 είναι η μηχανή μου και πιστέψτε με όταν θα βάλω ένα σκάρτο λάδι φαίνεται πολύ έντονα η διαφορά ειδικά στο σασμάν. Τα λάδια μου ήτανε μέλι πριν βάλω το υγρό αυτό, παρέμειναν το ίδιο χρώμα το τοποθέτησα στον κινητήρα μου μέσα και ύστερα από 100 km ούτε παρατήρησα κάποια διαφορά και τα λάδια βγήκαν με την ίδια ρευστότητα σχεδόν, Εν ολίγοις δεν Καθάρισε τίποτα. απλώς το βαθμολογώ με 5 αστεράκια Γιατί ίσως να μην είχε να καθαριστεί κάτι Μιας και που είμαι πολύ τακτικός στην αλλαγή των λαδιών.
972 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠοιά η διαφορά του με Liqui Moly Pro-Line Engine Flush Πρόσθετο 500ml https://www.skroutz.gr/s/15823023/Liqui-Moly-Pro-Line-Engine-Flush-Prostheto-500ml.html ?
Καμία διαφορά το ένα είναι σε κουτί και το άλλο σκέτο μπουκάλι.
καθε ποσα χλμ μπορω να βαζω το καθαριστικο;
Καλο ειναι 1 φορα γιατι μενει στο καρτερ μια μικρη ποσοτητα και οταν αλαζεις τα λαδια οποτε μπορει να προκαλεσει ζημια για συνεχεια
Αν ο δείκτης λαδιού είναι στο ανώτερο σημείο
Προσθέτουμε και το προϊόν αυτό?
Πρέπει να αφαιρέσουμε μισό λίτρο λαδιού πριν το ρίξουμε;;;!
Οχιι