Αγοράστηκε Οκτώβριο, δούλεψε δύο εβδομάδες, μαλάκωσε και καθάρισε τέλεια, με τρίψιμο φυσικά κι από εμένα, βρωμιά από αρμούς, πατώματα και μπάνιο. Στο ύφασμα του καναπέ δε με βοήθησε, μαλακώνει ναι μεν το λεκέ αλλά με σκέτο τρίψιμο δε βγαίνει, πήρα αφρό καθαρισμού υφασμάτων για να αστράψει, εκτός κι αν ο λεκές είναι "φρέσκος". Για αποστείρωση πολύ καλός. Μετά όμως από 2 μόνο εβδομάδες και 3-4 χρήσεις άρχισε να μου αναβοσβήνει η ένδειξη ότι θέλει νερό ενώ μόλις είχα βάλει. Την επόμενη μέρα το ίδιο και άρχισε σιγά σιγά να πέφτει η πίεση του ατμού, ώσπου σταμάτησε εντελώς. Δεν έβγαζε πλέον καθόλου ατμό. Παίρνω την Karcher στην Αθήνα και με παραπέμπουν σε τοπικό service,το στέλνω, γίνεται αλλαγή αντλίας νερού, όπου περίμενα 1 μήνα να έρθει το ανταλλακτικό, δούλεψε άψογα την πρώτη ημέρα και την επόμενη ακριβώς τα ίδια. Μιλάω πάλι με τα κεντρικά, με παραπέμπουν στο τοπικό service, το τοπικό seevice μου λέει να κάνω δυο κινήσεις μήπως ξεμπλοκάρει, τίποτα όμως και μου απαντάει ότι δεν είναι σίγουρο αν μου το φτιάξουν ότι δε θα παρουσιάσει ξανά πρόβλημα, νευριάζω και παίρνω service στην Αθήνα, με κατευθύνει για αρκετά λεπτά ένας κύριος μήπως και με reset επανέλθει, τίποτα όμως, ούτε ίχνος ατμού και με ενηνερώνει ότι πάλι εννοείται θα πρέπει να σταλεί στο service και αναμονή ίσως πάλι ένα μήνα. Και τους ρωτάω, είναι δυνατόν ολοκαίνουριο μηχάνημα, εταιρείας με όνομα όπως η Karcher και τιμή 200€ με τα εξαρτήματα να παρουσιάζει διαρκώς πρόβλημα και να μη μπορώ να βγάλω και άκρη πώς γίνεται την επόμενη μέρα του service να χάλασε; Δηλαδή δεν το κοιτάνε όλο το μηχάνημα να αποκλείσουν κάθε είδος προβλήματος; Δηλώνω απογοητευμένη για ένα μηχάνημα, που όταν το πρωτοπήρα ενθουσιάστηκα.
Αύριο θα το στείλουν στο service και θα σας ενημερώσω όταν το παραλάβω.
Update 2/2/2021 Λόγω lockdown δε μπορεί λέει το κατάστημα από όπου το αγόρασα να το πάρουν και να το στείλουν στο service της Karcher. Μπορείς μόνο να αγοράσεις λένε κάποιο προϊόν, αλλά όχι να πάρουν το ήδη αγορασμένο. Το κακό είναι ότι αν το στείλω εγώ απευθείας στην Karcher επιβαρύνομαι τα μεταφορικά, πάνε-έλα, γιατί δεν καλύπτονται στην εγγύηση. Μέχρι στιγμής τζάμπα πήγε η αγορά 200+ ευρώ, χωρίς να μπορώ να τον χρησιμοποιήσω 5 μήνες!
Update 24/2/2021 Μετά από αρκετά τηλέφωνα και παράπονα που εξέφρασα στην εταιρεία, δέχτηκαν με δική τους εντολή να στείλουν μεταφορική να μου παραλάβει τον ατμοκαθαριστή και να τον πάνε σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη τους που επέλεξα, καθώς τους εξήγησα ότι τη δεύτερη φορά που παρουσίασε πρόβλημα έγινε την αμέσως επόμενη μέρα που το παρέλαβα από δικό τους συνεργάτη και έπειτα από αναμονή ενός μήνα, που σημαίνει ότι είτε κάτι δεν έγινε σωστά στο service είτε κάτι δεν ελέγθηκε στο service.
Το έστειλαν λοιπόν στο Karcher Premier Center στην Αθήνα όπου είχα ήδη μιλήσει με τον κύριο Κ. Τ. (ευγενέστατος και μου ανέλυσε πολλά πράγματα σχετικά με τη λειτουργία του μηχανήματος), διαπίστωσαν ότι το καλώδιο που βρίσκεται μέσα στο σπιράλ είχε γίνει κόμπος, όχι όμως από δική μου υπαιτιότητα όπως μου τόνισαν, το άλλαξαν και μου το παρέδωσαν ταχύτατα. Μέχρι στιγμής όλα καλά και εύχομαι έτσι να συνεχίσει, καθώς το sc3 το διάλεξα πρώτον γιατί ζεσταίνεται ταχύτατα, δεύτερον γιατί έχει φυσίγγιο εκεί που βάζεις νερό και όχι βιδωτό καπάκι σαν χύτρα όπως άλλα μοντέλα. Προσωπικά τα φοβάμαι τα βιδωτά και ειδικά μέτα τον ατμοκαθαριστή μάρκας Ari**e που εξεράγει και έκαψε το πόδι μιας γυναίκας και ευτυχώς το μωρό της ήταν σε άλλο δωμάτιο. Μια συμβουλή που μου είπε το τμήμα service όταν σχολίασα το περιστατικό ήταν να μην αφήνουμε τις συσκευές στη πρίζα όταν τελειώνουμε με τη χρήση τους. Όσοι έχετε θέματα με τάση βάλτε πρίζες ασφαλείας από υπέρταση. Τέλος, η Karcher έχει κι ένα όνομα και μια αξιοπιστία όπως και να το κάνουμε και ειδικά σε τέτοιες συσκευές δεν είναι να καταφεύγεις σε φτηνές λύσεις αμφιβόλου ποιότητας, αλλά τουλάχιστον δίνουμε τόσα λεφτά και περιμένουμε κι εμείς να μη τρέχουμε συνέχεια για service.