Hyundai HFT Τετράχρονο Βενζινοκίνητο Χορτοκοπτικό με Ρόδες 5.5hp 25kg
Χλοοκοπτικά / Χορτοκοπτικά

Hyundai HFT Τετράχρονο Βενζινοκίνητο Χορτοκοπτικό με Ρόδες 5.5hp 25kg

Αυτοκινούμενο χορτοκοπτικό με ρόδες από την εταιρεία Hyundai, το οποίο είναι βενζινοκίνητο με τετράχρονο κινητήρα που έχει ιπποδύναμη 5.5hp και κυβισμό 160cc. Διαθέτει σύστημα κοπής με μεσινέζα, το οποίο ενδείκνυται για κοπή γρασιδίου, χόρτων και είναι κατάλληλο για χρήση σε σημεία με πέτρες. Το βάρος του αγγίζει τα 25kg.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι δυνατό.

Αποστολή σε:

Φθηνότερη επιλογή

608,00 €

Από: Atools

Φθηνότερη επιλογή

608,00 €

Το κατάστημα με τη φθηνότερη τιμή για αγορά μέσω Skroutz

ΠαράδοσηΠαρ, 16 Δεκ - Τρί, 20 Δεκ

Μεταφορικά+13,90 €19,90 €
0
με 608,00 €Μεταφορικά: + 13,90 €
0

ή από 50,67 € / μήνα σε 12 άτοκες δόσεις με Mastercard©, μόνο για λίγες μέρες

Από το κατάστημα:

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

από 470,00 €

Περιγραφή

Αυτοκινούμενο χορτοκοπτικό με ρόδες από την εταιρεία Hyundai, το οποίο είναι βενζινοκίνητο με τετράχρονο κινητήρα που έχει ιπποδύναμη 5.5hp και κυβισμό 160cc. Διαθέτει σύστημα κοπής με μεσινέζα, το οποίο ενδείκνυται για κοπή γρασιδίου, χόρτων και είναι κατάλληλο για χρήση σε σημεία με πέτρες. Το βάρος του αγγίζει τα 25kg.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι δυνατό.

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
με Ρόδες
Τροφοδοσία
Βενζίνης (τετράχρονο)
Βάρος
25 kg
Λαβή
Απλή
Είδος Κεφαλής
Μεσινέζα
Αυτοκινούμενα
Ναι

Ισχύς Κινητήρα

Κυβισμός
160 cc
Ιπποδύναμη
5,5 hp

Ισχύς Μοτέρ

Solo
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Βαγγος!
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μηχάνημα ειναι πολυ καλο , έχει δύναμη, σχετικα καλη ποιότητα κατασκευής απλα ειναι για συγκεκριμένη επιφάνεια δηλαδή ειναι για επίπεδο χωράφι χωρίς ανηφόρες -κατηφορες. Αν δεν ειναι ίσιο το έδαφος θα σας κουράσει πολύ ειδικά γυρω απο τα δέντρα.Σε επίπεδο έδαφος ομως περνάς μια και εξω σαν να χεις μηχανη του γκαζόν δεν καταλαβαίνει τίποτα αρκει να βάλεις τεσσάρα μεσινεζα τουλάχιστον για να μην κόβεται.Η αλλαγή της μεσινεζας γίνεται ευκολα σε δεκα δευτερόλεπτα. Να τονίσω οτι το μηχάνημα ΔΕΝ ειναι αυτοκινούμενο δηλαδή πρέπει να το σπρώχνεις για να κινηθεί.

    • Ισχύς
    • Εκκινεί εύκολα
    • Ξεκούραστη χρήση
    • Δεν απαιτούνται παύσεις του κινητήρα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    • Κραδασμοί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την δεύτερη ημέρα που το δούλεψα μετά από μια παύση δεν ξαναεπερνε μπροστά ,σύνολο ωρών λειτουργίας 5 . Το έστειλα και το επισκεύασε η εταιρεία χωρίς κόστος λόγο εγγύησης.
    Στην 1 ώρα που δουλευη αρχίζει και μυρίζει καμένο πλαστικό και χρειάζεται παύση και από την ώρα που μου το επισκεύασαν δουλευη με χαμηλότερες στροφές. Δυνατό μηχάνημα ,μεγάλες ρόδες ,εχει απο την μια πλευρά οδηγό για να μην πας πολύ κοντά σε φυτά που δεν θελης να κόψης, δεν εχει ον - οφ για να κλεινης την παροχή βενζίνης στο καρμπιρατέρ.

    • Ισχύς
    • Εκκινεί με μέτρια δυσκολία
    • Σχετικά κουραστικό στη χρήση
    • Βάρος
    • Απαιτούνται παύσεις του κινητήρα
    • Αντοχή
    • Κραδασμοί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontojohn74
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Εκπρόσωπος καταστήματος
    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω στη κατοχή μου εδώ και κάτι μήνες, είναι εργαλείο ακούραστο και γρήγορο, κόβω συνεχόμενα μέχρι να τελειώσει το tank και παράπονο κανένα! Δεν πετάει πετραδάκια, έχει ποδιά ασφαλείας, η μεσσινέζα κρατάει πάρα πολύ, αλλάζει πανέυκολα, και είναι και πολύ οικονομικό στη χρήση του. Συστύνεται ανεπιφύλακτα.

    • Ισχύς
    • Εκκινεί εύκολα
    • Βάρος
    • Ξεκούραστη χρήση
    • Δεν απαιτούνται παύσεις του κινητήρα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sparta_SPARTA
    4
    20 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκκινει ευκολα επειδη εχει πριμ-φουσκα αντλια στο καρμπιρατερ.Εχει και
    Γκοβερνον ενα αυτοματο μηχανισμο γκαζωματος στο καρμπιρατερ δηλαδη αμα συναντησει σκληρο χορτο και εμποδιο και ζοριστει και παει να σβησει γκαζωνει μονο του αυτοματα και δε σβηνει.Για να λειτουργει το Γκοβερνον πρεπει να ειναι καθαρο το καρμπιρατερ δηλαδη να καθαριζεται μεσα να ειναι καθαρο το φιλτρο και αμα παλιωνει καινουργιο φιλτρο και καθαρα τα ελατηρια του γκαζιου.Κατω απο την κεφαλη υπαρχει σιδερενια ασπιδα η οποια εχει βιδα ρυθμισης υψους κοπης δρομεα μεσα στον αξονα με βιδα και εγκοπες στον αξονα στις οποιες σταθεροποιειται η βιδα.Με το καιρο χαλαει σφηνωνουν αναμεσα χορτα και πεφτει η ασπιδα,πρεπει να σηκωσεις την σιδερενια ασπιδα τερμα πανω και να την ηλεκτροκολλησης απο κατω στον σιδερενιο δισκο της μεσηνεζας και δε θαχεις κανενα πλεον προβλημα.Για να μην τυλιγονται και σφηνωνουν χορτα στον αξονα της μεσηνεζας και μπαινουν και μεσα στα ρουλεμαν κεφαλης και σφηνωνουν την κεφαλη,θελει να βρεις ειτε λαιμο γερο απο ιντερκουλερ κινητηρα πετρελαιου,ειτε πολυ σκληρο πλαστικο να το τυλιξεις γυρω γυρω στον αξονα να ανοιξεις τρυπες στο πλαστικο στεφανι πανω απο το δισκο μεσηνεσας και να βαλεις το πλαστικο ρολο η τον λαιμο ιντερκουλερ γυρω γυω με πριτσινια χοντρα να καλυπτει τον αξονα μεχρι πανω σχεδον την κεφαλη να μην τυλιγονται χορτα στην κεφαλη.Για να στραθεροποιηθουν καλυτερα τα πριτσινια πανω στο πλαστικο στεφανι και το πλαστικο ρολο και να μη φευγουν απο την δυναμη περιστροφης και να σκληρα χορτα χρησιμοποιησε μεσα κι εξω στα πριτσινια ως ροδερες την κορδελα-λαμαρινα με τις τρυπες σταθεροποιησης αυλακιων-σγορνες αγωγων ομβριων υδατων σε σκεπες,δεν εναι ακριβες τις πουλανε με το μετρο αλλα ειναι πολυ εικολο να μπει γυρω γυρω ως κορδελα αλλα και ως οδηγος για τις τρυπες που θα ανοιχτουν.,προσοχη καλυτερα να το αναλαβει μαστορας,μην γινει ζημια,αλλα αυτο πρεπει να γινει οπωσδηποτε ετσι θα λυσεις ενα μεγαλο προβλημα να μη τυλιγονται χορτα στον αξονα, θα τυλιγονται χορτα και με το κολαρο αλλα λιγοτερα .Να αφησεις και δυο μικρα ανοιγματα-γωνιες σε αυτο το προστατευτικο καλυμα του αξονα απο χορτα και πανω και κατω ωστε να χωραει μεσα το ειδικο κλειδι καθαρισμου χορτων απο τον αξονα που θα παραλαβεις μετα εργαλεια με το μηχανημα,μοιαζει με το περιστρεφομενο κλειδι ανοιγματος κονσερβας,γιατι παλι θα περνανε χορτα και θα σφηνωνουν την κεφαλη και θα μπαινουν στα ρουλεμαν.Θελει σχολαστικο καθαρισμα να μη σφηνωνουν χορτα στην κεφαλη να μην φρεναρει η κεφαλη απο χορτα να μην την ακους να σπινιαρει να σφυριζει ο ιμαντας γιατι αναβει και καιγεται και κοβεται απο το ζορισμα και χαλανε και οι πλαστκες τροχαλιες με ρουλεμαν του ιμαντα του κομπλερ του ιμαντα απο κατω και θελουν ολλα αλλαγη μετα με καινουργια,ιμαντας,ρουλεμαν κεφαλης,τροχαλιες πλαστικες του κομπλερ του ιμαντα με ρουλεμαν απο κατω,ενα εξοδο επισκευης απο εξηντα εβδοηντα ευρω και πανω μαζι με τα εργατικα,εδικα ο ιμαντας ειναι αμερικανικος ειδικος γι αυτα τα μηχανηματα εχει τουλαχιστο 40 ευρω ο γνησιος,αλλα ειναι πολυ γερος αν βαλεις αλλο ιμαντα φτηνοτερο δε θα κρατησει βδομαδα.Για να μη τυλιγονται χορτα στον αξονα,τα ψηλα χορτα πρεπει να τα πλακωνεις πρωτα απο πανω κανοντας μικρες σουζες στην κεφαλη,σε εδαφη με μεγαλη κλιση δεν μπορει να δουλεψει ,π.χ.,οχι σε εδαφος με κλιση μεγαλυτερη απο 30 μοιρες κλιση οπως λεει και το βιβλιο του μηχνηματος,γιατι δεν μπορρει να αντλησει ο κινητηρας λαδι απο το καρτερ βγαζει καπνο και σβηνει.Δεν παθαινει ζημια ξαναπαιρνει μπροστα αλλα πρεπει να εχεις το νου σου στη σταθμη του λαδιου μην το καψει και καει ο κινητηρας απο ελλειψη λαδιου.Προσοχη στο πολυ λαδι ειτε να μην σου γυρει με το πλαη με το καρμπιρατερ απο κατω και μπει λαδι στο καρμπιρατερ ειτε αν βαλεις πολυ λαδι μεχρι την πανω γραμμη του δεικτη μολις ζεσταθει το μηχανημα και ζεσταθουν τα λαδια η σταθμη του λαδιου θα ανεβει πανω απο το ανωτερο οριο του δειχτη και τοτε ο κινητηρας θα αρχισει να τραβαει λαδι απο το καρτερ μεσα στον θαλαμο καυσης και μεσα στο καρμπιρατερ μεχρι στο φιλτρο αερα θα φτασει το λαδι και θα καιει λαδια και θα βγαζει καπνους και θα σβηνει.Τοτε πρεπει να αδειασεις λιγο λαδι καθαρισμα το μπουζι απο το λαδι πλυσιμο το φιλτρο και το καρμπιρατερ απο τα λαδια και μετα ξαναπαιρνει μπροστα.Τη σταθμη του λαδιου τη μετραμε με τον δεικτη ταπα του λαδιου αφου τον ξεβιδωσουμε τον καθαρισουμε και τον βιδωσουμε τερμα μεσα για εικοσι δευτερολεπτα τουλαχιστο σε οριζοντιο επιπεδο ενω το μηχανημα ειναι κρυο πριν το βαλουμε μπροστα καθε μερα.Επισης πρεπει να εχεις το νου σου να μην περνας πανω απο εμποδια ξυλα πετρες και βρισκουν και διπλωνουν απο κατω τον ιμαντα και διπλωνει ο ιμαντας και μπερδευεται κοβεται.Η τροχαλια εκκινησης εχει πτυσσομενα λαμαμακια που κομπλαρουν μεσα στο μεταλικο στεφανι που εχει αναγλυφα σκαλια απο μεσα και χαλαει χαλανε τα πτυσομενα λαμακια.Η εκκινηση να γινεται με μιση μανουβελια αφου τραβηξεις μισο μετρο το σχοινι εξω και οταν παρει μπροστα το σχοινι μετα να το κατεβαζεις να τυλιγεται χαλαρα και να το αγκυρωνεις στην ειδικη βαση κρικο πανω στο τιμονι ψηλα,οχι να το αφηνεις να τυλιγεται αποτομα μονο του με το ελατηριο γιατι τυλιγεται στραβα το σχοινι και φρακαρει την τροχαλια και θελει λυσιμο μετα και κοβεται σπαει η πλαστικη και το σχοινι.Το καλο με την τροχαλια ειναι οτι μπορεις να την πεταξεις και να κανεις εγκοπη στο μεγαλο στρογγυλο μεταλικο στεφαλι του βολαν-φτερωτης του κινητηρα στον οποιο κομπλαρει η τροχαλια εσωτερικα και να τυλιγεις σχοινι εξωτερικα απο το μεταλικο στεφανι και να το βαζεις μπροστα με σχοινι εστω και με δυσκολια.Επειδη εκαψα τον κινητηρα απο δικο μου λαθος τον αφησα χωρις λαδι και με παλιο λαδι περσινο προσοχη συνεχεια τσεκαρισμα τα λαδια με θρησκευτικη ευλαβεια εβαλα κινητηρα ιδιους ιππους 5,5 ζοργκεν 150 ευρω που εχει καλυτερη τροχαλια και δεν χαλαει τοσο ευκολα καμια φορα αλλαγμα το σχοινακι θελει.Προσοχη ομως ο ζορκεν δεν εχει αντλια φουσκα και δεν παιρνει ευκολα μπροστα.Θελει φουλ τσοκ να παρει μπροστα και πεντεξι τραβηξιες χλαρα το σχοινι να ανεβασει βενζινη το καρμπιρατερ.Ο κινητηρας ζοργκεν δεν εχει γκοβερνον δηλ. αυτοματο γκαζι οταν βρει εμποδιο και παει να σβησει να γκαζωνει,αλλα πειδη ειναι πιο δυνατος δεν σβηνει,προλαβαινεις και γκαζωνεις.Θελει συχνη αλλαγη ρουλεμαν κεφαλης καθε δευτερο τριτο χρονο επειδη χαλανε σφηνωνουν επειδη σφηνωνουν μεσα χορτα σκονες και το καταλαβαινεις επειδη σφυριζει σφηνωνει εχει κραδασμους μποσικα η κεφαλη,δεν ειναι μεγαλο εξοδο 15 ερω το ενα εχουν αλλα ειναι ιστορια να βγει η κεφαλη και να ξαναμπει.Επισης θελει συχνο λυσιμο και καθαρισμα απο πανω εσωτερικα η κεφαλη γιατι σφηνωνουν μεσα χορτα σκονες πολυ πραμα.Ο μαστορας μου εβαλε στο κατω μερος απο τα ρουλεμαν της κεφαλης μεγαλο πλατυ παξιμαδι που καλυπτει απο κατω ολο το ρουλεμαν της κεφαλης να μην μπορουν να μπουν χορτα μεσα.Προσοχη εχει δικο του μακρυλαιμο μπουζι και θελει ειδικο μπουζοκλειδο.Οταν παλιωσει το μπουζι προσοχη να επιμεινετε να σας δωσουν το δικο του made in France(Γαλικο) και οχι αλλο παρομοιο Κινεζο μπουζι κοντολαιμο μπουζι γιατι με τονκοντολαιμο δεν παιρνει ευκολα μπροστα και στο τελος χαλαει και η τροχαλια απο το συνεχες τραβηγμα και ζορισμα.Προσοχη στο μπουζι εχει στιβαρη μπρουντζινη κεφαλη για να εφαρμοζει καλα στην πιπα τα μπουζια πουν εχουν βιδωτη κεφαλη καπακι μαλακου αλλουμινιου με τη μεγαλη θερμοκρασια μαλακωνει και χαλαρωνει και παιζει και διακοπτεται το ρευμα στο μπουζι και κανει διακοπες και σβηνει το μηχανημα και δεν ξαναπαιρνει μπροστα.Μπορεις να το σφιξεις καλα αλλα ξαναχαλαρωνει.Εχω βασανιστει πολυ με χορτοκοπτικα αλυσοπριονα αντλιες νερου με αυτα τα μπουζια με μαλακο αλουμινενιο καπακι.Ο καλυτερος τροπος να το λυσεις ειναι ειτε να σφιγγεις καλα το αλουμινενιο καπακι απο το μπουζι πριν σου δημιουρηγησει θεμα αλλα αν το σφιξεις πολυ σπαει το πανω βιδωμα απο το μπουζι γιατι ειναι ευθραυστα τωρα τα μπουζια,ειτε να βγαλεις το αλουμινενιο καπακι απο το μπουζι και να βαλεις μια αλλη πιπα με μικροτερο ελατηριο που να σκαλωνει καλα στην βιδα του μπουζιου χωρις το αλουμινενιο καπακι.Αυτο με τα μπουζια ισχυει για ολα γενικα τα μηχανηματα χορτοκοπρικα πριονια τα εργοστασιακα μπουζια εχουν στιβαρο καπακι απο μπρουντζο και οταν χαλανε να τα φυλατε τα εργοστασιακα μπουζια τους μην τα πετατε,οταν αποσυρετε τα μηχανηματα,προσοχη ομως μην κανετε ζημια καλυτερα αυτη την πατεντα με την πιπα και το μπουζι να την αναλαβει μαστορας.Κυκλοφορουν πολλα τετοια κνεζικα καταστροφεις χορτου ακριβως ιδια μεχρι την τελευταια βιδα μονο η μαρκα αλλαζει.Κυκλοφορουν και κατι κιτρινα φτηνα τωρα τελευταια γυρω στα 600 ευρω με κινηση στους τροχους αλλα ρωτησα το μαστορα και μου ειπε μην προτιμας τα φτηνα γιατι βγαζουν βλαβες ευκολα και μου προτεινε ενα πανω απο χιλια ευρω με γιαπωνεζικο κινητηρα.Προτιμω ομως το κιτρινο το φτηνο επειδη ειναι ελαφρυτερο και το σηκωνω ευκολοτερα και χωραει στο πορτ μπαγκαζ.Προσοχη οτι παρεις να εχει σερβις και ανταλλακτικα και μαστορα εδικο σου εμπιστοσυμης που θα σε αναλαβει και θα σου κανει καλη δουλεια να μην σε καθυστερει γιατι χαλαει συνεχεια χρονο παρα χρονο ο ιμαντας ( μου βρισκει και φτηνοτερο ιμαντα με 20 ευρω),οι τροχαλιες
    ,τα ρουλεμαν και θελει ναχεις μαστορα σταντ μπαη ,να μη σε χρεωνει ο κουκος αηδονι,παντως αξιζει τον κοπο να παρεις αυτο το χιουνταη για σχετικα ομαλες επιφανειες ακομη και με μεγαλη κλιση γιατι αλλο να κουβαλας χορτοκοπτικο μεσης με ολο το βαρος πανω απο 10 κιλα στη μεση σου και εξοδα αγορας πανω απο 600 ευρω για 3 ιππους και να καιει το διπλο καυσιμο με ακριβο λαδι μιξεως και να βρωμανε τα ρουχα σου καμενη βενζινη με λαδι,να βηχεις σαν σκυλος απο τα καυσαερια διχρονου κινητηρα με λαδι να λιποθυμας απο τους καπνους να θελει συνεχεια μεσηνεζες και να ζοριζεται και να καταστρεφει συνεχεια τις σιαγωνες του σασμαν απο το σκληρο σιδεροχορτο και αλλο να εχεις αυτο το χιουνταη με δυναμη πανω απο 5 ιππους να καις τη μιση βενζινη 4χρονο με 1lt να δουλευεις πανω απο ωρα,λαδι καρτερ φτηνο 30αρι απλο λιγοτερο απο 1lt για 70 ωρες,να σπρωχνεις χαλαρα μισο γκαζι για 2 ωρες ε 4πλη μεσηνεζα χοντρη 5αρα και να κοβεις και μικρα δεντρακια με τη 5αρα μεσηνεζα.Υπαρχει και κεφαλη αλυσιδας γι αυτα.

    • Ισχύς
    • Εκκινεί εύκολα
    • Δεν απαιτούνται παύσεις του κινητήρα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σχετικά κουραστικό στη χρήση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_Oikonomou16
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 2.5 στρέμματα με 2 λίτρα βενζίνη 100αρα,το μόνο αρνητικό ήταν τα χόρτα που τα άφησα 80με 90 πόντους.και λίγο η κούραση στο μπρος πίσω μόνο όταν κόβω τα πλαϊνά τις άκρες στο σύνορο του χωραφιού,

    • Ισχύς
    • Εκκινεί εύκολα
    • Ξεκούραστη χρήση
    • Δεν απαιτούνται παύσεις του κινητήρα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

7 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη

Οι χρήστες είδαν επίσης

Δεν βρήκες αυτό που ψάχνεις;

Συνέχισε την πλοήγησή σου στην αρχική σελίδα και ανακάλυψε προτάσεις & περιεχόμενο αποκλειστικά για σένα, με βάση τα ενδιαφέροντά σου!

timeline banner
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
cover image cover image cover image
cover image cover image cover image
cover image cover image cover image
cover image cover image cover image
cover image cover image cover image
cover image cover image cover image
cover image cover image cover image
cover image cover image cover image