Αναζητώντας τα ίχνη της ιστορίας, Ιστοριογραφία, διδακτική μεθοδολογία και ιστορικές πηγές
Βιβλία Ιστορίας

Αναζητώντας τα ίχνη της ιστορίας, Ιστοριογραφία, διδακτική μεθοδολογία και ιστορικές πηγές

[...] Η σχολική ιστορία θεωρείται απαραίτητο ότι πρέπει πια να αποδεσμευτεί από την παράδοση της βιβλιοκεντρικής και δασκαλοκεντρικής μετωπικής διδασκαλίας, την κυριαρχία της αφήγησης και την...

Δες όλη την περιγραφή

[...] Η σχολική ιστορία θεωρείται απαραίτητο ότι πρέπει πια να αποδεσμευτεί από την παράδοση της βιβλιοκεντρικής και δασκαλοκεντρικής μετωπικής διδασκαλίας, την κυριαρχία της αφήγησης και την "τραπεζική" αντίληψη για την εκπαίδευση κατά τον Freire, το μονόλογο του δασκάλου και την κιμωλία, τα αδιέξοδα του μεταβιβαστικού υποδείγματος της γνώσης. Στο πλαίσιο...

Δες όλη την περιγραφή

Προτεινόμενη επιλογή

35,56 €

Αυτόματη επιλογή καταστήματος

Προτεινόμενη επιλογή

Το κατάστημα με τη φθηνότερη τιμή για αγορά μέσω Skroutz

Παράδοση4 έως 10 ημέρες

Μεταφορικά+3,00 €ήΔωρεάν με Skroutz Plus.
0
με 35,56 €Μεταφορικά: + 3,00 €
0

Αυτόματη επιλογή καταστήματος

Το κατάστημα επιλέγεται αυτόματα από το Skroutz, ώστε να σου προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό:

  • Τιμής
  • Χρόνου παράδοσης
  • Ποιότητας υπηρεσιών
  • Συνολικού κόστους μεταφορικών

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

από 28,77 €

Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Αντικαταβολή

  1. 28,77 €

  2. 35,56 €

Περιγραφή

[...] Η σχολική ιστορία θεωρείται απαραίτητο ότι πρέπει πια να αποδεσμευτεί από την παράδοση της βιβλιοκεντρικής και δασκαλοκεντρικής μετωπικής διδασκαλίας, την κυριαρχία της αφήγησης και την "τραπεζική" αντίληψη για την εκπαίδευση κατά τον Freire, το μονόλογο του δασκάλου και την κιμωλία, τα αδιέξοδα του μεταβιβαστικού υποδείγματος της γνώσης. Στο πλαίσιο αυτό οι ιστορικές πηγές, των οποίων η έννοια έχει τροποποιηθεί ριζικά τις τελευταίες δεκαετίες υπό το πρίσμα των εξελίξεων στον τομέα της ιστοριογραφίας, έχουν να παίξουν πρωτεύοντα ρόλο. Η παλιά θετικιστική αντίληψη για την τεκμηριωτική λειτουργία των πηγών, χωρίς να θεωρείται οβελιστέα από τη σχολική τάξη, είναι ανάγκη να συνδυαστεί με τις νεότερες προσεγγίσεις τους ως ερμηνευτικών τεκμηρίων.[...]
Το βάρος της αναμόρφωσης του μαθήματος βαραίνει, για μια ακόμα φορά, τους ώμους των εκπαιδευτικών, οι οποίοι σε πολλές χώρες δραστηριοποιούνται είτε μέσω ενώσεων είτε με βάση συνεργαζόμενα δίκτυα σχολείων.[...]
Μικρό μέρος των ελλειμμάτων επιχειρούν να αναπληρώσουν προγράμματα, κυρίως στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης ή πανεπιστημιακών δράσεων, αφορούν όμως λίγους και έχουν μικρή εμβέλεια. Προς την κατεύθυνση της συνειδητοποίησης των σχετικών προβλημάτων και της ανάδειξης των σύγχρονων διδακτικών οπτικών συμβάλλουν και ορισμένα άρθρα ή βιβλία, καθώς και ημερίδες ή συνέδρια. Το βιβλίο αυτό ελπίζεται ότι μπορεί να προσφέρει στον αναγνώστη βάση για προβληματισμό πάνω στα ζητήματα που πραγματεύεται, καθώς και ιδέες για την αντιμετώπιση της αμηχανίας που συχνά αντιμετωπίζουν όσοι ασχολούνται με την ιστορία και τις πηγές της ή με τη διδασκαλία του μαθήματος στο σχολείο.
(από τον πρόλογο του βιβλίου)

Χαρακτηριστικά

Είδος
Επιστήμη της Ιστορίας
Υπότιτλος
Ιστοριογραφία, διδακτική μεθοδολογία και ιστορικές πηγές
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
420
Έτος έκδοσης
2005
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Είδες πρόσφατα