Πώς σε λένε;, Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση
Εκπαιδευτικά & Παιδαγωγικά Βιβλία

Πώς σε λένε;, Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με...

Δες όλη την περιγραφή

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με δίγλωσσο πρόγραμμα, μαθητές με μητρική γλώσσα άλλην από την ελληνική και εκπαιδευτικούς από την πλειονότητα και τη μειονότητα. Εκτός από το περιεχόμενο της τριετούς...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφέας: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
  • Εκδότης: Gutenberg
  • Μορφή: Μαλακό εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2005
  • Αριθμός σελίδων: 137
  • Κωδικός ISBN-13: 9789600110418
  • Διαστάσεις: 24×17

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 7 καταστήματα

από 5,77 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    5,77 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    6,24 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    6,68 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    6,69 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    6,69 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    7,49 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    7,69 €

Περιγραφή

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με δίγλωσσο πρόγραμμα, μαθητές με μητρική γλώσσα άλλην από την ελληνική και εκπαιδευτικούς από την πλειονότητα και τη μειονότητα. Εκτός από το περιεχόμενο της τριετούς επιμόρφωσης και τα διδακτικά εργαλεία που δημιουργήθηκαν γι' αυτό το σκοπό, δίνεται έμφαση στις διαδικασίες που χρησιμοποιήθηκαν για την κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων και των πολιτικών διακυβευμάτων της μειονοτικής εκπαίδευσης. Βασική αρχή της παρέμβασης ήταν η αποδοχή της ετερότητας, η αναγνώριση της ιδιαίτερης ταυτότητας και λογικής του άλλου, γεγονός που αφορούσε και τους δύο πόλους της επιμορφωτικής διαδικασίας (επιμορφωτές και επιμορφούμενους). Η ανάλυση, μέσω μιας αναστοχαστικής προσέγγισης, επιχειρεί να αναδείξει τη δυναμική που αναπτύχθηκε, τις αλλαγές και τις ανατροπές, τόσο στο πεδίο παρέμβασης όσο και στην ομάδα των επιμορφωτών, ως καθοριστικές συνιστώσες της ίδιας της πορείας της επιμόρφωσης. Η ανάλυση αυτή, αν και αναφέρεται σε ένα ιδιαίτερο κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο, έχει την αξία γενικότερου παραδείγματος. Τα ζητήματα που αναδεικνύει βρίσκονται στο επίκεντρο του σύγχρονου διαλόγου και αφορούν γενικότερα τη συζήτηση σήμερα για θέματα διδακτικής μεθοδολογίας, τόσο σε επίπεδο επιμόρφωσης όσο και αρχικής κατάρτισης εκπαιδευτικών.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Εκπαίδευση - Παιδαγωγικά
Υπότιτλος
Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
137
Έτος έκδοσης
2005
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης