Πώς σε λένε;, Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση
Εκπαιδευτικά & Παιδαγωγικά Βιβλία

Πώς σε λένε;, Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με...

Δες όλη την περιγραφή

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με δίγλωσσο πρόγραμμα, μαθητές με μητρική γλώσσα άλλην από την ελληνική και εκπαιδευτικούς από την πλειονότητα και τη μειονότητα. Εκτός από το περιεχόμενο της τριετούς...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφέας: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
  • Εκδότης: Gutenberg
  • Μορφή: Μαλακό εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2005
  • Αριθμός σελίδων: 137
  • Κωδικός ISBN-13: 9789600110418
  • Διαστάσεις: 24×17
Αποστολή σε:

Προτεινόμενη επιλογή

6,66 €

Από: Booksite

Προτεινόμενη επιλογή

Το κατάστημα με τη φθηνότερη τιμή σε άμεση διαθεσιμότητα.

ΠαράδοσηΠαρ, 01 Ιουλ - Τρί, 05 Ιουλ

Μεταφορικά+3,00 €
0
από 6,66 €Μεταφορικά: + 3,00 €
0

Από το κατάστημα:

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Skroutz Plus

Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για αποστολές άνω των 20,00€! Γίνε μέλος

από 5,82 €

Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Αντικαταβολή

  1. ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ

    5,82 €

  2. 6,60 €

  3. ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ;

    6,65 €

  4. Πώς Σε Λένε;

    6,66 €

  5. Πώς σε λένε;

    6,69 €

  6. Πώς σε λένε;

    6,69 €

  7. ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ;

    7,69 €

Περιγραφή

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με δίγλωσσο πρόγραμμα, μαθητές με μητρική γλώσσα άλλην από την ελληνική και εκπαιδευτικούς από την πλειονότητα και τη μειονότητα. Εκτός από το περιεχόμενο της τριετούς επιμόρφωσης και τα διδακτικά εργαλεία που δημιουργήθηκαν γι' αυτό το σκοπό, δίνεται έμφαση στις διαδικασίες που χρησιμοποιήθηκαν για την κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων και των πολιτικών διακυβευμάτων της μειονοτικής εκπαίδευσης. Βασική αρχή της παρέμβασης ήταν η αποδοχή της ετερότητας, η αναγνώριση της ιδιαίτερης ταυτότητας και λογικής του άλλου, γεγονός που αφορούσε και τους δύο πόλους της επιμορφωτικής διαδικασίας (επιμορφωτές και επιμορφούμενους). Η ανάλυση, μέσω μιας αναστοχαστικής προσέγγισης, επιχειρεί να αναδείξει τη δυναμική που αναπτύχθηκε, τις αλλαγές και τις ανατροπές, τόσο στο πεδίο παρέμβασης όσο και στην ομάδα των επιμορφωτών, ως καθοριστικές συνιστώσες της ίδιας της πορείας της επιμόρφωσης. Η ανάλυση αυτή, αν και αναφέρεται σε ένα ιδιαίτερο κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο, έχει την αξία γενικότερου παραδείγματος. Τα ζητήματα που αναδεικνύει βρίσκονται στο επίκεντρο του σύγχρονου διαλόγου και αφορούν γενικότερα τη συζήτηση σήμερα για θέματα διδακτικής μεθοδολογίας, τόσο σε επίπεδο επιμόρφωσης όσο και αρχικής κατάρτισης εκπαιδευτικών.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Εκπαίδευση - Παιδαγωγικά
Υπότιτλος
Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
137
Έτος έκδοσης
2005
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη

Οι χρήστες είδαν επίσης