Πώς σε λένε;, Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση

Πώς σε λένε;, Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση Κωδικός: 149390

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με...

Δες όλη την περιγραφή

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με δίγλωσσο πρόγραμμα, μαθητές με μητρική γλώσσα άλλην από την ελληνική και εκπαιδευτικούς από την πλειονότητα και τη μειονότητα. Εκτός από το περιεχόμενο της τριετούς...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφέας: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
  • Εκδότης: Gutenberg
  • Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2005
  • Αριθμός σελίδων: 137
  • Κωδικός ISBN-13: 9789600110418
  • Διαστάσεις: 24×17
6,50
ΠαράδοσηΤετ, 28 Φεβ - Παρ, 01 Μαρ
+3,00 €μεταφορικά
Δες κι άλλα βιβλία που έχει γράψει

Αλεξάνδρα Ανδρούσου

Πώς το Skroutz είναι δίπλα σου μετά την αγορά;

After-sales Υποστήριξη

Αν παρουσιάσει βλάβη, μίλα απευθείας με το Skroutz! Εμείς θα σε βοηθήσουμε σε όλα και θα βρούμε την καλύτερη λύση για σένα, χωρίς ταλαιπωρία.

Δες αναλυτικά

Δωρεάν Επιστροφές

Αν αλλάξεις γνώμη ή αν δεν είναι στο μέγεθος που ήθελες, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου εντελώς δωρεάν, με τον πιο εύκολο & γρήγορο τρόπο για σένα!

Δες αναλυτικά

Τι είναι το πράσινο κουμπί;

Δες το βίντεο

από 5,82 €

Περιγραφή

Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με δίγλωσσο πρόγραμμα, μαθητές με μητρική γλώσσα άλλην από την ελληνική και εκπαιδευτικούς από την πλειονότητα και τη μειονότητα. Εκτός από το περιεχόμενο της τριετούς επιμόρφωσης και τα διδακτικά εργαλεία που δημιουργήθηκαν γι' αυτό το σκοπό, δίνεται έμφαση στις διαδικασίες που χρησιμοποιήθηκαν για την κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων και των πολιτικών διακυβευμάτων της μειονοτικής εκπαίδευσης. Βασική αρχή της παρέμβασης ήταν η αποδοχή της ετερότητας, η αναγνώριση της ιδιαίτερης ταυτότητας και λογικής του άλλου, γεγονός που αφορούσε και τους δύο πόλους της επιμορφωτικής διαδικασίας (επιμορφωτές και επιμορφούμενους). Η ανάλυση, μέσω μιας αναστοχαστικής προσέγγισης, επιχειρεί να αναδείξει τη δυναμική που αναπτύχθηκε, τις αλλαγές και τις ανατροπές, τόσο στο πεδίο παρέμβασης όσο και στην ομάδα των επιμορφωτών, ως καθοριστικές συνιστώσες της ίδιας της πορείας της επιμόρφωσης. Η ανάλυση αυτή, αν και αναφέρεται σε ένα ιδιαίτερο κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο, έχει την αξία γενικότερου παραδείγματος. Τα ζητήματα που αναδεικνύει βρίσκονται στο επίκεντρο του σύγχρονου διαλόγου και αφορούν γενικότερα τη συζήτηση σήμερα για θέματα διδακτικής μεθοδολογίας, τόσο σε επίπεδο επιμόρφωσης όσο και αρχικής κατάρτισης εκπαιδευτικών.

Χαρακτηριστικά

Υπότιτλος
Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση
Μορφή
Μαλακό Εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
137
Έτος έκδοσης
2005
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες