Ασφάλεια αγορών Skroutz
Πώς σε λένε;, Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευσηΚωδικός: 149390
- Συγγραφέας: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
- Εκδότης: Gutenberg
- Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
- Έτος έκδοσης: 2005
- Αριθμός σελίδων: 137
- Κωδικός ISBN-13: 9789600110418
- Διαστάσεις: 24×17
Skroutz Plus
Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για αποστολές άνω των 20€! Γίνε μέλοςΠώς το Skroutz είναι δίπλα σου μετά την αγορά;
After-sales Υποστήριξη
Αν παρουσιάσει βλάβη, μίλα απευθείας με το Skroutz! Εμείς θα σε βοηθήσουμε σε όλα και θα βρούμε την καλύτερη λύση για σένα, χωρίς ταλαιπωρία.
Δες αναλυτικάΔωρεάν Επιστροφές
Αν αλλάξεις γνώμη ή αν δεν είναι στο μέγεθος που ήθελες, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου εντελώς δωρεάν, με τον πιο εύκολο & γρήγορο τρόπο για σένα!
Δες αναλυτικά
Τι είναι το πράσινο κουμπί;
Δες το βίντεοΌλα τα καταστήματα
Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Άλλοι τρόποι πληρωμής
- 7,69 €
- 6,60 €
- 5,81 €
- 5,82 €
- 8,32 €
- 6,50 €
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας επιμορφωτικής πολυεπίπεδης παρέμβασης στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων της Θράκης, δηλαδή σχολείων που λειτουργούν με δίγλωσσο πρόγραμμα, μαθητές με μητρική γλώσσα άλλην από την ελληνική και εκπαιδευτικούς από την πλειονότητα και τη μειονότητα. Εκτός από το περιεχόμενο της τριετούς επιμόρφωσης και τα διδακτικά εργαλεία που δημιουργήθηκαν γι' αυτό το σκοπό, δίνεται έμφαση στις διαδικασίες που χρησιμοποιήθηκαν για την κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων και των πολιτικών διακυβευμάτων της μειονοτικής εκπαίδευσης. Βασική αρχή της παρέμβασης ήταν η αποδοχή της ετερότητας, η αναγνώριση της ιδιαίτερης ταυτότητας και λογικής του άλλου, γεγονός που αφορούσε και τους δύο πόλους της επιμορφωτικής διαδικασίας (επιμορφωτές και επιμορφούμενους). Η ανάλυση, μέσω μιας αναστοχαστικής προσέγγισης, επιχειρεί να αναδείξει τη δυναμική που αναπτύχθηκε, τις αλλαγές και τις ανατροπές, τόσο στο πεδίο παρέμβασης όσο και στην ομάδα των επιμορφωτών, ως καθοριστικές συνιστώσες της ίδιας της πορείας της επιμόρφωσης. Η ανάλυση αυτή, αν και αναφέρεται σε ένα ιδιαίτερο κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο, έχει την αξία γενικότερου παραδείγματος. Τα ζητήματα που αναδεικνύει βρίσκονται στο επίκεντρο του σύγχρονου διαλόγου και αφορούν γενικότερα τη συζήτηση σήμερα για θέματα διδακτικής μεθοδολογίας, τόσο σε επίπεδο επιμόρφωσης όσο και αρχικής κατάρτισης εκπαιδευτικών.
Χαρακτηριστικά
- Είδος
- -
- Υπότιτλος
- Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση
- Μορφή
- Μαλακό Εξώφυλλο
- Αριθμός σελίδων
- 137
- Έτος έκδοσης
- 2005
- Διαστάσεις
- 24x17 cm
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.