Μάρκετινγκ λιανικού και χονδρικού εμπορίου
Βιβλία Οικονομικών

Μάρκετινγκ λιανικού και χονδρικού εμπορίου

Μια συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Αναλύονται έννοιες όπως: η επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική μιας...

Δες όλη την περιγραφή

Μια συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Αναλύονται έννοιες όπως: η επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική μιας εμπορικής επιχείρησης, η πολιτική τιμών καθώς και η εξυπηρέτηση πελατών. Εξετάζει επίσης τις κατηγορίες των επιχειρήσεων χονδρικής καθώς επίσης τις λειτουργίες...

Δες όλη την περιγραφή

Παράδοση: 1 έως 3 ημέρες

Μεταφορικά: +2,50 €

ή Δωρεάν με Skroutz Plus. Γίνε μέλος

0
από 20,80 €Μεταφορικά: + 2,50 €
0

Από το κατάστημα:BusinessBooks

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

από 19,50 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    19,50 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    20,54 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    20,80 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    20,80 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    20,80 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    23,14 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    23,40 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    23,40 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    23,40 €

  10. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    24,76 €

  11. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    27,80 €

  12. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    27,80 €

Περιγραφή

Μια συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Αναλύονται έννοιες όπως: η επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική μιας εμπορικής επιχείρησης, η πολιτική τιμών καθώς και η εξυπηρέτηση πελατών. Εξετάζει επίσης τις κατηγορίες των επιχειρήσεων χονδρικής καθώς επίσης τις λειτουργίες του χονδρικού εμπορίου. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων και εμπόρους.
Το βιβλίο ενδείκνυνται για:
-Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
-Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
-Στελέχη επιχειρήσεων.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Υπότιτλος
-
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
234
Έτος έκδοσης
2003
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης