Συμπεριφορά καταναλωτή, Αγοράζοντας, έχοντας και ζώντας
Βιβλία Οικονομικών

Συμπεριφορά καταναλωτή, Αγοράζοντας, έχοντας και ζώντας

Περιέχει:
Ενότητα 1: Θεμέλια της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Αγοράζοντας, Έχοντας και Ζώντας: Μια Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων και Συμπεριφορά Καταναλωτή, Επιρροές της...

Δες όλη την περιγραφή

Περιέχει:
Ενότητα 1: Θεμέλια της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Αγοράζοντας, Έχοντας και Ζώντας: Μια Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων και Συμπεριφορά Καταναλωτή, Επιρροές της Κουλτούρας στη Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων, Ευημερία του Καταναλωτή και Κοινωνική Ευημερία,
Ενότητα 2: Εσωτερικές Επιρροές στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Αντίληψη,...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφέας: Michael R. Solomon
  • Εκδότης: Τζιόλα
  • Μορφή: Σκληρό Εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2018
  • Αριθμός σελίδων: 640
  • Κωδικός ISBN-13: 9789604188116
  • Διαστάσεις: 29×21
Αποστολή σε:

Φθηνότερη επιλογή

58,78 €

Από: Bibliotopia

Φθηνότερη επιλογή

58,78 €

Το κατάστημα με τη φθηνότερη τιμή για αγορά μέσω Skroutz

Skroutz Point

ΠαράδοσηΤρί, 07 Φεβ - Δευ, 13 Φεβ

Μεταφορικά+3,00 €ήΔωρεάν με Skroutz Plus.

Από το κατάστημα:

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

από 58,78 €

Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Άλλοι τρόποι πληρωμής

  1. 58,78 €

  2. 58,78 €

  3. 59,53 €

  4. 61,02 €

  5. Συμπεριφορά Καταναλωτή

    Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα μέσω Skroutz!

    63,25 €

  6. 66,94 €

  7. 66,97 €

  8. 74,41 €

  9. 76,15 €

Περιγραφή

Περιέχει:
Ενότητα 1: Θεμέλια της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Αγοράζοντας, Έχοντας και Ζώντας: Μια Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων και Συμπεριφορά Καταναλωτή, Επιρροές της Κουλτούρας στη Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων, Ευημερία του Καταναλωτή και Κοινωνική Ευημερία,
Ενότητα 2: Εσωτερικές Επιρροές στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Αντίληψη, Μάθηση και Μνήμη, Ο Εαυτός, Στάσεις και Πειθώ, Ενότητα 3: Εξωτερικές Επιρροές στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Ομαδικές και Περιστασιακές Επιρροές στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Ταυτότητα Καταναλωτή Ι: Οι Ρόλοι του Φύλου και των Υποκουλτούρων, Ταυτότητα Καταναλωτή ΙI: Κοινωνική Τάξη και Τρόπος Ζωής, Δικτυωμένη Συμπεριφορά Καταναλωτή: Κοινωνική Διάχυση του Μηνύματος, Κοινωνικά Δίκτυα και Μόδα.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση, Οικονομία
Γλώσσα
Ελληνικά
Υπότιτλος
Αγοράζοντας, έχοντας και ζώντας
Μορφή
Σκληρό Εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
640
Έτος έκδοσης
2018
Διαστάσεις
29x21 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη

Δεν βρήκες αυτό που ψάχνεις;

Συνέχισε την πλοήγησή σου στην αρχική σελίδα και ανακάλυψε προτάσεις & περιεχόμενο αποκλειστικά για σένα, με βάση τα ενδιαφέροντά σου!

timeline banner
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες