Skroutz.gr

Συζήτηση για το Philips 55OLED803 Ambilight

Παρακολούθηση της συζήτησης
Philips 55OLED803 Ambilight
  1. Στα σχολια γενικα αναφερονται το 99% των προτερηματων αλλα κ των μειονεκτηματων της με αντικειμενικοτητα μπορω να πω οντας ισως ο 1ος κατοχος στο Ελλαδισταν απο 16/10/18.. εκτος απο 2 θεματα.
    Ιστορικο.. ειχε προηγηθει η παραγγελια του μοντελου 9002 oled ομως λογο μη διαθεσιμοτητας, την οποια κ αντεληφθησαν μετα απο 2 βδομαδες ο Κωτσοβ. το αντικατεστησε με αυτο, η οποια παραγγελια παρεπιπτοντως εγινε τον Αυγουστο κ τελικα παρελαβα Οκτωμβριο! Βεβαια σε αυτο 'φταιω΄ λιγο κ εγω καθως ημουν καθετoς ως προς το ambilight k oled οποτε η Philips ηταν μονοδρομος.
    *Το ambilight περα απο την 'επεκταση' της οθονης, την κινηματογραφικη ατμοσφαιρα κτλ.. προσφερει απιστευτα ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ θεαση σε σκοτεινο δωματιο.

    1ο θεμα το πανελ.
    Το ΚΑΛΟ ηρθε την 2η μερα λειτουργιας κατα την οποια παρατηρηθηκε στο δεξι τμημα της οθονης, οπως τη βλεπουμε, μια καθετη γραμμη παχους ~2-3μμ με ελαφρυ αποχρωματισμο κ κατα συνθηκη ως μαυρη γραμμη. Αυτο ειχε μια περιοδικοτητα περι 2-3μερες το μηνα για το 1ο 6μηνο, μεχρι που μονιμοποιηθηκε εως κ σημερα. Βεβαια να σημειωσω πως ο αποχρωματισμος δυσκολα γινεται αντιληπτος απο φωτογραφικο φακο ενω δια γυμνου οφθαλμου αναλογως κ την προβολη ειναι εξοφθαλμος.

    2ο θεμα, <<εξυπηρετηση>>
    Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ομως ηταν (κ ειναι φανταζομαι) η πολιτικη του Κωτσοβολου, οπου εφοσον εντοπιστει το προβλημα απο το τοπικο καταστ. συγκεντρωνει κ στελνει τα στοιχεια στον κατασκευαστη (λογικο ακουγεται αλλα..) κατα τη γνωμη μου μεσα στο 10ημερο ειναι 1ος υπευθυνος ωστε να αντικαταστησει το προιον κ κατοπιν να ασχοληθει αυτος αμεσα με τον κατασκευαστη οχι ως ενδιαμεσος.
    Παραταυτα τεχνιεντως με καλοπιασματα κ 'ευγενειες' φτασαμε στην ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΗ πολιτικη πελατων αυτη της Philips-TPV, οπου σε 1η φαση ενημερωθηκα πως δεν υπαρχει προβλημα κ οτι ειναι παραμενουσα εικονα (φαινομενο των πλασμα κ oled panel οταν αναπαραγουν την ιδια εικονα για 200ωρες ξερωγω..) εγινε ενας χαμουλης με καντηλια κτλ. κ ξανανοιξε ο φακελος...
    Μετα απο εναν χρονο ακομη στελνω φωτογ. υλικο (μακρινες, κοντινες, καλες, κακες.. κ τελευταιο το γκρι τεστ συγκαλυψης) στο τεχνικο τμημα της Philips (αντι να τους ξαναστειλω στο δια...).
    Ολα αυτα με διαδικασια αποστολης στοιχειων βγαλμενη απο το 1990', 1 ΑΡΧΕΙΟ τη φορα εως 4ΜΒ!!! Κ ολα αυτα γιατι!?.... ΑΝ αποφανθουν τελικα θετικα οι φωστηρες, θα γινει αντικατασταση του πανελ κ ΟΧΙ ολοκληρης της τηλεορασης κ δη με ανακατασκευασμενο-μεταχειρισμενο!

    Το λινκ για οποιον δε πιστευει πως υπαρχει εταιρια παγκοσμιας καλυψης κ κυρους η οποια να ταλαιπωρει με τετοιο τροπο το πελατη.
    https://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/portal/gr/Contact/All

    Καλη τηλεοραση αλλα..
    Αυτα...

  2. Τόσο χάλια η tv ρε παιδιά.Την γλυκοκοιταζω και γω.

    1. Τι εννοείς χάλια; Σαν εικόνα είναι πολύ καλή!

  3. ξερει καποιος πως γινεται εγκατασταση καναλιων απο οτε τν?

    1. Όταν μιλάς για CosmoteTV φαντάζομαι έχεις κάποιον αποκωδικοποιητή. Άρα η εγκατάσταση γίνεται μέσα από τον αποκωδικοποιητή σου. Τη τηλεόραση απλά τη βάζεις στο HDMI ...