Continental All Season Contact 165/65 R14 79T 4 Εποχών Λάστιχο για Επιβατικό Αυτοκίνητο
Λάστιχα Αυτοκινήτου

Continental All Season Contact 165/65 R14 79T 4 Εποχών Λάστιχο για Επιβατικό Αυτοκίνητο

Το συγκεκριμένο ενδείκνυται για επιβατικά οχήματα και οι διαστάσεις του είναι 165/65 R14. Δηλαδή έχει πλάτος 165mm, προφίλ 65 και μπορεί να τοποθετηθεί σε ζάντα διαμέτρου 14". To προφίλ στο ελαστικό, δηλαδή το ύψος του πλαϊνού του ελαστικού, αναφέρεται πάντα ως καθαρός αριθμός χωρίς μονάδα μέτρησης καθώς είναι ποσοστό επί του πλάτους. Για παράδειγμα, ένα...
Δες όλη την περιγραφή

Επιπλέον Χαρακτηριστικά:

  • Θόρυβος: 71dB
  • Οικονομία Καυσίμου: C
  • Κράτημα σε Βρεγμένο: B

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 9 καταστήματα

από 66,50 €

Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Αντικαταβολή

  1. Continental All Season Contact 165/65R14 79T

    Πληροφορίες
    66,50 €

  2. Continental All Seasons Contact - 165/65 R 14 79 T

    Πληροφορίες
    69,00 €

  3. CONTINENTAL ALL SEASON CONTACT - 165/65 R14 (79T)

    Πληροφορίες
    69,00 €

  4. Continental 165/65R14 79T AllSeasonContact

    Πληροφορίες
    69,50 €

  5. CONTINENTAL 165/65R14 ALL SEASON CONTACT 79T TL

    Πληροφορίες
    69,82 €

  6. Continental ALLSEASONCONTACT 165/65R14 79T

    Πληροφορίες
    73,00 €

  7. Continental ALLSEASONCONTACT 165/65R14 79T

    Πληροφορίες
    74,00 €

  8. 165/65R14 79T CONTINENTAL ALLSEASONCONTACT

    Πληροφορίες
    74,00 €

  9. 165/65R14 79T Continental AllSeasonContact

    Πληροφορίες
    76,50 €

Περιγραφή

Το συγκεκριμένο ενδείκνυται για επιβατικά οχήματα και οι διαστάσεις του είναι 165/65 R14. Δηλαδή έχει πλάτος 165mm, προφίλ 65 και μπορεί να τοποθετηθεί σε ζάντα διαμέτρου 14". To προφίλ στο ελαστικό, δηλαδή το ύψος του πλαϊνού του ελαστικού, αναφέρεται πάντα ως καθαρός αριθμός χωρίς μονάδα μέτρησης καθώς είναι ποσοστό επί του πλάτους. Για παράδειγμα, ένα ελαστικό 245/40 έχει πλάτος 245mm και προφίλ 40, δηλαδή έχει προφίλ 245 x 0,40 = 98mm.


Στην προκειμένη περίπτωση το ελαστικό είναι 79T, δηλαδή ο δείκτης φορτίου και ο δείκτης ταχύτητας του ελαστικού είναι 79 και T αντίστοιχα.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αντιστοιχίες και τους δείκτες μπορείτε να βρείτε στον οδηγό αγοράς της κατηγορίας.

Επιπλέον Χαρακτηριστικά:

  • Θόρυβος: 71dB
  • Οικονομία Καυσίμου: C
  • Κράτημα σε Βρεγμένο: B

Χαρακτηριστικά

Όχημα

Τύπος
Επιβατικό

Διαστάσεις

Πλάτος
165
Προφίλ
65
Ζάντα
14

Γενικά

Δείκτης Φορτίου
79
Δείκτης Ταχύτητας
T
Εποχή
4 Εποχών
Runflat
Όχι

Ενεργειακή Ετικέτα

Οικονομία Καυσίμου
C
Κράτημα σε Βρεγμένο
B
Θόρυβος
71 dB

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Continental All Season Contact 165/65 R14 79T 4 Εποχών Λάστιχο για Επιβατικό Αυτοκίνητο και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν
  • KOSTAS_MARIGLIS
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το Continental all season είναι λάστιχο με χειμερινό σχεδιαστικό προφίλ και κατ'εμένα έχει τα εξής χαρακτηριστικά
    Άριστη οδική συμπεριφορά στο χιόνι και στον δρόμο με πάχνη , σιγουριά στο βρεγμένο οδόστρωμα, απρόσκοπτο πέρασμα μέσα από λιμνάζοντα νερά .
    Υστερεί κατά πολύ σε απόσταση φρεναρίσματος και αίσθηση φρεναρίσματος στο στεγνό οδόστρωμα ,σε σχέση με το Michelin Crossclimate [θερινού προσανατολισμού σχεδιασμός] και το απόλυτα θερινό Μichelin Pilot 4 στο οποίο έχεις την μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος στο στεγνό και την πιό ξερή και ακαριαία αίσθηση πέδησης.
    Άρα είναι ένα λάστιχο το 4 season Continental που θα το ερωτευθείς την χειμωνιάτικη περίοδο ,αλλά θα πρέπει να αποδεχτείς κάποιες θυσίες στο στεγνό οδόστρωμα και ιδίως τους θερινούς μήνες ,όπου πρέπει να οδηγείς
    πολύ πιό συνετά και ήρεμα σε σχέση εαν ''φορούσες'' το Μichelin Crossclimate η'' ακόμα καλύτερα το κορυφαίο στο στεγνό Μichelin Pilot4.

    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Φθείρονται δύσκολα
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Φθάνουν σε κατάλληλη θερμοκρασία σε μέτριο χρόνο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_M_
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω μεγάλη εμπειρία από ελαστικά. Είχα βάλει παλιότερα μη επώνυμα και φθηνότερα. Από την στιγμή που έβαλα τα συγκεκριμένα είδα την διαφορά. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Δεν τα δοκίμασα σε χιόνια άλλα σε βρεγμένο δρόμο κάνουν αυτό που πρέπει. Προσωπικά θα τα έβαζα πάλι. Γνώμη μου δώσε 50€ παραπάνω να πάρεις επώνυμο.

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • trusted
    5
    77 στους 77 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πρώην χρήστης Michelin Energy Saver+ τα οποία ήταν εξαιρετικά στην γρήγορη οδήγηση και ειδικά στο στεγνό ξεκινούσες και νόμιζες ότι ήταν ζεστά ε λοιπόν στα Continental αυτή η αίσθηση είναι ακόμα ποιο έντονη λόγω άλλης σύστασης ( all weather ) και ένα κλικ καλύτερα στο τιμόνι .

    Τα πέντε * είναι μόνο για την οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα πραγματικά νομίζεις ότι οδηγείς σε άσφαλτο καλύτερης ποιότητας.
    Το review θα το ανανεώνω συχνά και ειδικά η οδήγηση στο χιόνι που νομίζω ότι θα ενδιαφέρει αρκετό κόσμο.

    Επιπλέον !!!!!!!!!!!!!!

    Να προσέχεται τις πιέσεις των ελαστικών οι λαστιχάδες βάζουν παντού 28-30... στις στενές διαστάσεις συνήθως χρειάζεται περισσότερη πίεση το δικό μου ζητάει 35 με 3 άτομα ( Στο ταμπελακι της πόρτας του οδηγού αναφέρονται οι πιέσεις ανάλογα με το φορτίο - ταχύτητα ) κινηθείτε τουλάχιστον ενδιάμεσα στο 32 και στην ένδειξη του κατασκευαστή .... ένα λάστιχο με χαμηλή πίεση απλά δεν φρενάρει και καταναλώνει περισσότερο και φθείρεται.

    Καλά χιλιόμετρα.

    update 20/12/2018 : Διαδρομή μέχρι το ύψος του καταφύγιου στη Στενή Ευβοίας βρεγμένη άσφαλτος μετά τον Βατωντα ( Γρήγορη οδήγηση ) το αυτοκίνητο ακλόνητο και σε σημεία που είχε μαζεμένα νερά , εντύπωση μου έκανε στις κλειστές φουρκέτες όπου δεν έσπαζε η πρόσφυση του εσωτερικού τροχού, παγωμένο χιόνι πάτησα ανηφορικά στην άκρη του δρόμου οπού είχε επαφή ο εξωτερικός τρόχος χωρίς να κάνει διαφορικό. -- Τα πρώτα δείγματα είναι εξαιρετικά --

    update 3/1/2018 : Χιονοστρωση στη Στενη Ευβοίας κανένα πρόβλημα τα λάστιχα είχαν έλξη σε μεγάλη κλίση οδοστρώματος φρέσκο χιόνι απάτητο ( Σε πατημένο σίγουρα η έλξη θα είναι μεγαλύτερη )

    Υπέροχα λάστιχα το μόνο που μένει είναι η αντοχή τους στο χρόνο

    update 15/4/2019

    Στην αρχή του review έγραψα ότι δίνω τα 5 αστέρια μόνο για την οδήγηση στην βροχή το λάστιχο είναι καταπληκτικό και ο καιρός έχει βοηθήσει στην αξιολόγηση του , έγιναν και αρκετές διαδρομές στο χιόνι όπου έπιανα τον κόσμο να κοιτάει 2 φορές τις ρόδες του αυτοκίνητου με έκπληξη. Σήμερα έκανα κάποια βαριά φρεναρίσματα στην βροχή οπού για να μπει το ABS σε λειτουργία το τσαρουχωνα στο φρένο από τα 80χιλ/ώρα. Η απόσταση ακινητοποίησης ήταν εξαιρετικά μικρή και το ABS δούλευε με πολύ μεγαλύτερη περίοδο και ποιο σωστά.
    Επίσης θέλω να κάνω μια διευκρίνιση ως προς την χάραξη και την σύσταση του ελαστικού γιατί θα μπει η καλοκαιρινή περίοδος ( να δούμε πότε .... ) έκανα κάποιες διαδρομές με ωραίο καιρό και αν βάλουμε ως μέτρο σύγκρισης το Michelin όπου στο όριο είναι πολύ προοδευτικό και ας πούμε του βάζω 10 σε πρόσφυση στο στεγνό με το Continental όταν μπαίνεις 8 στα 10 του Michelin σε πληροφορεί ότι δεν έχει φτιαχτεί για αυτό τον σκοπό , έχει πολύ καλή πρόσφυση αλλά δεν το βοηθάει η χάραξη και η μαλακή γόμα το καλό είναι ότι στο μεταφέρει στο τιμόνι και σου λέει ως εδώ το στραμπούληγμα . ( Δεν σφυρίζει αλλά πληροφορεί )

    Το Review θα συνεχιστεί φυσικά και το καλοκαίρι , πάντως όποιος θέλει λάστιχο all weather με ποιο Καλοκαιρινό προσανατολισμό πάει στο CrossClimate της Michelin και σε ακόμα ποιο Χειμωνιάτικο στο Goodyear Vector 4Seasons το Continental κάθεται κάπου στην μέση. Και τα 3 είναι top επιλογες. :-)

    Update 31/12/2019

    1) Δεν είχα γράψει για το καλοκαίρι λοιπόν εκτός από τα χιλιόμετρα που έκανα σε ζεστή άσφαλτο το πέταξα αρκετές φόρες στο χώμα όπου κινήθηκα με γρήγορους ρυθμούς ( τα σημάδια έχουν μείνει στα μπροστινά λάστιχα τα κακοποίησα λιγάκι ) όλα καλά όμως , όπως είπα πρέπει να είσαι ένα κλικ ποιο μαζεμένος από ότι με ένα καθαρόαιμο καλοκαιρινό λάστιχο. ( Γρήγορη οδήγηση άσφαλτο )

    2) Ανέβηκα πάλι βουνό με χιόνια χωρίς να τα εχω κάνει εμπρός πίσω το αυτοκίνητο είχε πρόσφυση στο χιόνι και κινήθηκα άνετα όπως και τον προηγούμενο χειμώνα.

    3) Βροχή είναι άπλα θεϊκά και να την σπάσεις την πλευρική πρόσφυση έχεις συνέχεια τον έλεγχο ( Οριακή οδήγηση )

    Τα ελαστικά προτείνονται με τα 1000 , στο χιόνι πάντα θα έχετε μαζί και αλυσίδες ( γιατί πότε δεν ξέρεις ) επίσης κανένα ελαστικό δεν έχει πρόσφυση στον πάγο ( Μεγάλη προσοχή!!!!!!!! )

    Βαθμολογία περίοδο χειμώνα 100%%%%% καλοκαίρι 85% ( Γρήγορη προς οριακή οδήγηση )
    >> 100 %%%% >> 95% ( κανονική οδήγηση )
    >> 100000%% >> 95% ( άτομα που γενικότερα δεν το έχουν στα δύσκολα) Άντρες/Γυναίκες

    Από το καλοκαίρι κόβω βαθμούς γιατί η χάραξη δεν το ευνοεί όποτε δεν υπάρχει και λόγος να το πιέζεις επίσης σίγουρα έχει μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης από ένα καθαρόαιμο καλοκαιρινό ελαστικό.

    ****** Όπου βρέξει και χιονίσει το Continental All Season με σιγουριά θα στρίψει ******

    Εύχομαι ασφαλή χιλιόμετρα καλή χρονιά με υγειά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Update 18/2/2021

    Τον Οκτώβρη του 20 τα εμπρός μπήκαν πίσω ( σαφώς ταλαιπωρημένα ) οπού το ένα ελαστικό ειχε φθαρεί λίγο μονόπατα, στραβό ψαλίδι , ζάντες , γενικά έγιναν αλλαγές σε πολλά τμήματα :-) . Είδα μεγάλη βελτίωση ως προς την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκίνητου .
    Η επίσκεψη της Μήδειας έγινε η αφορμή για ακόμα ένα test στα χιόνια . Tα Conti έδειξαν χαρακτήρα, κινήθηκα άνετα παντού σαφώς η αλλαγή ( μπρος - πισω ) βοήθησε λόγω βαθύτερου πέλματος .
    Θέλω να γράψω για τους χρήστες SUV ότι η τετρακίνηση θέλει και το ανάλογο ελαστικό για να υπάρχει πρόσφυση ( είδαν πολλά τα μάτια μου αυτές τις μέρες ζεμπεκιες στα χιόνια και τους απόγονους του Βατανεν...... ) πρέπει στο πλαϊνό να υπάρχει η σήμανση ( το βουνό με τις 3 κορυφές και την χιονονιφάδα στην μέση ) αλλιώς πρέπει να βάλεις αλυσίδες για να είσαι νόμιμος και ασφαλής .

    Νομίζω ότι το review κλείνει εδώ τα συμπεράσματα είναι υπερθετικά πραγματικό λάστιχο 4 εποχών με φιλική συμπεριφορά στο όριο και εκτός αυτού. Το μόνο αρνητικό είναι το φρενάρισμα στο στεγνό οπού θέλει μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης από ένα κλασσικό καλοκαιρινό ελαστικό .

    Ευχαριστώ για όσους ψήφισαν θετικά .

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Φθάνουν γρήγορα σε κατάλληλη θερμοκρασία
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη

Οι χρήστες είδαν επίσης