Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing

Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing

Βιβλίο - σύμβουλος ακαδημαϊκών και φοιτητών των τμημάτων management και marketing των πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., καθώς και επιχειρηματιών και στελεχών επιχειρήσεων τροφίμων.

Βιβλίο - σύμβουλος ακαδημαϊκών και φοιτητών των τμημάτων management και marketing των πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., καθώς και επιχειρηματιών και στελεχών επιχειρήσεων τροφίμων.

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 10 καταστήματα

από 13,68 €

Περιγραφή

Βιβλίο - σύμβουλος ακαδημαϊκών και φοιτητών των τμημάτων management και marketing των πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., καθώς και επιχειρηματιών και στελεχών επιχειρήσεων τροφίμων.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Διοίκηση - Μάνατζμεντ
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Υπότιτλος
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
230
Έτος έκδοσης
2002
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Οι χρήστες είδαν επίσης