Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 205/40R17 84W XL
Λάστιχα Αυτοκινήτου

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 205/40R17 84W XL

Όχημα: Επιβατικό, Fuel: B, Wet: C, Noise: 67dB, Εποχή: Θερινά, Κατασκευαστής: Goodyear

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 10 καταστήματα

από 91,50 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    91,50 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    91,50 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    94,00 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    94,00 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    97,75 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    98,50 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    99,00 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    101,00 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    101,00 €

  10. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    105,00 €

Χαρακτηριστικά

Όχημα

Τύπος
Επιβατικό

Διαστάσεις

Πλάτος
205
Προφίλ
40
Ζάντα
17

Γενικά

Δείκτης Φορτίου
84
Δείκτης Ταχύτητας
W
Εποχή
Θερινά
Extra
XL
Runflat
Όχι

Ενεργειακή Ετικέτα

Οικονομία Καυσίμου
B
Κράτημα σε Βρεγμένο
C
Θόρυβος
67 dB

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 205/40R17 84W XL και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Τα εχω σε Civic Coupe 98.
    Η συμπεριφορα του αυτοκινητου, παρα τα λιγα αλογα (δεν ειναι δε και vti) ηταν αρκετα απροσαρμοστη με τα CF2 (17Κ χμ) μιας και ειχαν γινει κουτσουρα και μαλιστα πολυ συντομα. Οταν εμπαινα με λιγο παραπανω χιλιομετρα σε ορισμενες "χαλαρες" στροφες, το αμαξι σε δαγκωνε στα καπακια και χωρις προειδοποιηση, με τον πισινο να φευγει σαν πισωκινητο αν διορθωνες λιγο την υποστροφη.
    Αλλαζω λοιπον ζαντες, απο 16 σε 17, αρα και αναγκαστικα τα ελαστικα. Ημουν αναμεσα σε 3 μαρκες και τα "κορυφαια" μοντελα τους (Conti, Michelin, Goodyear). Καταφευγω στα Asymmetric τελως παντων και πραγματικα μεταμορφωσαν το αυτοκινητο.
    Μπασιματα στα ιδια στροφιλικια με παραπανω χιλιομετρα με κανουν να βλαστημαω την ωρα και τη στιγμη που δεν εχω βαλει ακομα bucket στο αμαξι. Μιλαμε για αριστο κρατημα και στις πιο δυσκολες στροφες νιωθεις την ολισθηση πολυ πριν σε δαγκωσει για τα καλα η υπερστροφη (κυνηγαμε παντα το lift-off για διορθωση), η οποια τελικα δεν ερχεται ποτε γιατι εχεις προλαβει και διορθωσει το στριψιμο σου οσαν ο Ελλην Ari Vatanen. Ζεστενονται μπαμ-μπαμ, φρεναρουν αψογα, απο θορυβο δεν εχω ιδεα τι παιζει, γιατι ουτως ή αλλως εχω βαβουρα στο αμαξι απο την εξατμιση και απο την ελλειψη σοβαρης μονωσης και δεν νομιζω οτι ενδιαφερει και κανεναν αυτο, ειναι λαστιχα επιδοσεων και οχι highway cruising. Το ιδιο ισχυει και για την καταναλωση. Δεν ξερω-δεν με ενδιαφερει.
    Με βαση την ιντερνετικη παραφημολογια και γνωμες λαστιχαδων, η Asymmetric σειρα εχει φτασει και ισως ξεπερασει την Michelin στον χρονο ζωης της (κατι 40κ χμ και κατι ψιλα). Μενει να το δουμε αυτο...
    Υποψιν: Made in Poland τα Asymmetric 5 και Made in Hungary τα PS4, για οσους ενδιαφερει ακομα η χωρα κατασκευης.

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Φθάνουν γρήγορα σε κατάλληλη θερμοκρασία
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    • Κανονικός Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης