Miyake MT 520T Δίχρονο Σκαπτικό Βενζίνης 2hp/52cc
Σκαπτικά Φρέζες

Miyake MT 520T Δίχρονο Σκαπτικό Βενζίνης 2hp/52cc Κωδικός: 17786444

114 χρήστες έχουν το προϊόν στα αγαπημένα τους

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ισχύς: 2hp
  • Τροφοδοσία: βενζίνης
  • Κυβισμός: 52cc
  • Τύπος κινητήρα: δίχρονος
  • Πλάτος εργασίας: 25εκ.
  • Βάρος: 16.5kg
Δες όλη την περιγραφή
135,78255 coins
ΠαράδοσηΤετ, 19 Ιουν - Παρ, 21 Ιουν
+5,00 €μεταφορικάήΔωρεάν με Skroutz Plus

Πωλείται από

Παρόμοια προϊόντα

Πώς το Skroutz είναι δίπλα σου μετά την αγορά;

After-sales Υποστήριξη

Αν παρουσιάσει βλάβη, μίλα απευθείας με το Skroutz! Εμείς θα σε βοηθήσουμε σε όλα και θα βρούμε την καλύτερη λύση για σένα, χωρίς ταλαιπωρία.

Δες αναλυτικά

Δωρεάν Επιστροφές

Αν αλλάξεις γνώμη ή αν δεν είναι στο μέγεθος που ήθελες, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου εντελώς δωρεάν, με τον πιο εύκολο & γρήγορο τρόπο για σένα!

Δες αναλυτικά

Τι είναι το πράσινο κουμπί;

Δες το βίντεο

από 135,78 €

Περιγραφή

Δυνατότητες

Σκαπτικό με δίχρονο κινητήρα 52 κυβικών εκατοστών, κατάλληλο για παρτέρια, μικρούς κήπους και για χώρους που απαιτούνται αρκετοί ελιγμοί. Χάρη στο μικρό του βάρος και τις πρακτικές του διαστάσεις μεταφέρεται εύκολα και μπορεί να σκάψει σε στενά σημεία. Διαθέτει 4 σκάλες ρύθμισης βάθους σκαψίματος, πλάτος εργασίας 25 εκατοστών και σπαστό τιμόνι για οικονομία χώρου.


Χαρακτηριστικά

  • Σκαπτικό Miyake MT 520T δίχρονο
  • Με σπαστό τιμόνι για οικονομία χώρου κατά την αποθήκευση
  • Με χειρολαβές για εύκολη μεταφορά
  • Μετάδοση κίνησης στα μαχαίρια: γρανάζια
  • Με αναδιπλούμενους τροχούς που μαζεύουν κατά τη διάρκεια του σκαψίματος
  • Με συμπλέκτη και διακόπτη σβησίματος
  • Ισχύς: 2,00Hp
  • Εκκίνηση: χειρόμιζα
  • Τροφοδοσία: βενζίνη
  • Μετάδοση κίνησης: κάθετου άξονα
  • Ταχύτητες: 1 Εμπρός
  • Πλάτος εργασίας: 25cm
  • Διαστάσεις συσκευασίας(cm): 450x470x320mm
  • Μεικτό βάρος: 15kg
  • Αριθμός μαχαιριών: 2 διαιρούμενες σειρές σε κάθε πλευρά

Κατασκευαστής

Miyake

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Λειτουργία
Βενζίνης
με Μίζα
Όχι
Τύπος Κινητήρα
Δίχρονος

Ισχύς Κινητήρα

Κυβισμός
52 cc
Ιπποδύναμη
2 hp

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Nassiff11
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρωτη μερα πολυ καλο. Τοσο οσο κανει... με 140 ευρω ειναι ιδανικο για στενους κηπους η για σκαλισμα γυρω απο δεντρα ως εκει ομως κ φαινεται οτι δεν ειναι για πολλα συνεχομενα λεπτα λειτουργιας. Ειναι δυνατο αλλα δεν νομιζω οτι θα αντεξουν πολλα πολλα τα ψαλιδια του.

    • Ισχύς
    • Βάρος
    • Εύκολη μετακίνηση
    • Σκάβει ικανοποιητικά βαθιά
    • Εκκινεί εύκολα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dajian
    4
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    +Πολύ Δυνατό (μαρσάρεις μόνο για υψηλότερη ταχύτητα στα μαχαίρια)
    +Ελαφρύ (το μεταφέρεις με το 1 χέρι)
    +Πολύ εύχρηστο το σύστημα με τις ρόδες (στη φωτό είναι τοποθετημένο ανάποδα, το πάνω -κάτω)
    +Πολύ εύκολη αποσυναρμολόγηση (με 4 βίδες φεύγει η μηχανή μαζί και τα φτερά, καβίλιες στα μαχαίρια και στο πόδι)
    +Μέτρια κατανάλωση βενζίνης
    +Δεν έχει πολύ αισθητή συμπίεση στην εκκίνηση
    -Δεν ρυθμίζεται καθόλου η θέση του τιμονιού
    -Δεν εκκινεί εύκολα την πρώτη φορά επειδή παίρνει αέρα το βοηθητικό φουσκάκι βενζίνης (πρέπει να το αφήνεις πολύ αργά όταν το χρησιμοποιείς για να μην κάνει φυσαλίδες) μετά εκκινεί πάντα με την πρώτη σχοινιά !
    -Υποτυπώδες φίλτρο αέρος (περιμετρικό σφουγγαράκι)
    -Ζεσταίνεται εύκολα και πολύ το σύστημα μετάδοσης το οποίο έχει δύο βίδες - τάπες για συμπλήρωση και άδειασμα γρασο-βαλβολίνης (παραδίδεται μόνο με γράσο εντός ) .
    -Χαλάνε πολύ γρήγορα οι τσιμούχες στο μαχαιροφόρο άξονα επειδή δεν έχουν προστασία (χρειάζεται πατέντα εξωτερικά)

    Το γκάζι είναι στη μανέτα
    Έχει φυγοκεντρικό σύστημα συμπλέκτη (στην πραγματικότητα είναι μηχανή από χορτοκοπτικό !)
    Γενικά δεν είναι για πολύωρη χρήση επειδή ζεσταίνεται υπερβολικά το σύστημα μετάδοσης, ενώ τα λιλιπούτεια ρουλεμάν εντός αυτού , είναι κλειστού τύπου οπότε δεν λιπαίνονται από το σκέτο γράσο του "σασμάν" και τα "παίζουν" γρήγορα . Εγώ τα "έκανα" ανοιχτού τύπου και συμπλήρωσα βαλβολίνη στο γράσο...

    • Ισχύς
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Εύκολη μετακίνηση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Σκάβει σε μέτριο βάθος
    • Εκκινεί με μέτρια δυσκολία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πέτρος Μαργουτίδης
    5
    31 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω στην κατοχή μου 4 μήνες. Παρατηρήσεις:
    • Αρκετά νευρικό, έχει δύναμη και είναι κατάλληλο για μικρές εκτάσεις. Προσωπικά το χρησιμοποιώ για να σκάβω στα δέντρα και να αφρατεύω το χώμα.
    • Είναι ελαφρύ. Έχει πτυσσόμενες ρόδες και χερούλια και έτσι το καθιστά εύκολο στη μεταφορά.
    • Είναι δίχρονο και καταναλώνει αρκετό καύσιμο. Αναλογία βενζίνης-λαδιού πάντα 50:1.
    • Τα μαχαίρια του δεξιά και αριστερά έχουν μικρό τζόγο. Αυτό το διόρθωσα τοποθετώντας από μία ροδέλα γαλβανιζέ και έτσι είναι σταθερά πλέον.
    • Με συχνό καθάρισμα φίλτρου αέρα, χρησιμοποίηση καλής ποιότητας λάδι για ανάμειξη και συχνό καθαρισμό γενικώς, επιτυγχάνεται η μακροχρόνια καλή λειτουργία του.

    UPDATE 16/6/2020
    Το μηχάνημα μετά από δύο χρόνια λειτουργεί σαν καινούργιο. Όπως προανέφερα παλαιότερα, το χρησιμοποιώ κυρίως για να σκάβω περιμετρικά στα δέντρα αλλά και εντός θερμοκηπίου. Το έχω αλλάξει μία φορά μπουζί, και πιο συχνά γρασάρω το σύστημα μετάδοσης και καθαρίζω το φίλτρο αέρα. Επίσης, σε περιόδους (χειμερινούς μήνες) που δεν χρησιμοποιείται το μηχάνημα, πρέπει να αδειάζει εντελώς το μείγμα απ' το ρεζερβουάρ, και κυρίως απ' το καρμπυρατέρ (πιέζοντας τη φούσκα-αντλία βενζίνης μέχρι να τραβήξει αέρα).

    Update 26/9/2021
    Δουλεύει απροβλημάτιστα, ακριβώς όπως την πρώτη μέρα. Κανένα απολύτως πρόβλημα.

    UPDATE 02/04/2024
    Το μηχάνημα πριν ένα μήνα, παρέδωσε πνεύμα. Συγκεκριμένα, σταμάτησε να δουλεύει μετά χειμερινή ακινησία, όταν και ακούστηκε ένας μεταλλικός θόρυβος από τον κινητήρα. Στην προσπάθεια να το ξανά βάλω μπροστά, δεν γυρνούσε με τίποτα η χειρόμιζα.

    Όπως ήταν αναμενόμενο, έλυσα ΟΛΟ το μηχάνημα, και οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν. Σπασμένο ελατήριο (το ένα από τα δυο) σπασμένο κομμάτι απ το πιστόνι και χαραγμένος κύλινδρος. Το μόνο στο οποίο μπορώ να αποδώσω ευθύνες, είναι η ποιότητα κατασκευής. Κι αυτό το λέω απ τη στιγμή που έπιασα το πιστόνι στα χέρι μου και το σύγκρινα με αλλά παρόμοια που έχω πιάσει στο παρελθόν.

    Κρίνοντας τις δυνατότητές μου και τις γνώσεις μου, (χωρις να είμαι μηχανικός) έψαξα κ βρήκα τα ανταλλακτικά αυτά καθώς επίσης και τις αντίστοιχες φλάντζες. Παράλληλα, προχώρησα και στην αλλαγή του φίλτρου αέρος, μπουζί, γενικό καθάρισμα καρμπυρατέρ, δοχείο καυσίμου κλπ. Κοινώς, το μηχάνημα υπέστη ολική επαναφορά/καθαρισμό.

    Το αποτέλεσμα πλέον είναι πως το μηχάνημα εδώ και 10 μέρες δουλεύει καλύτερα και από καινούργιο, αφήνοντας με άφωνο. Να σημειώσω πως η χειρόμιζα έσφιξε κάπως σε σχέση με πριν αλλά αυτό οφείλεται στο ότι είναι καινούργια τα ελατήρια δημιουργώντας μεγάλη συμπίεση εντός του κυλίνδρου. Τεχνικές λεπτομέρειες συναρμολόγησης κλπ δεν θα αναφέρω.

    Αυτό που δεν ανέφερα πριν είναι πως τα ανταλλακτικά μου κόστισαν περίπου 35€ συμπεριλαμβανομένου του κυλινδροπίστονου, όλων των φλαντζών καθώς και του μπουζιού.

    • Ισχύς
    • Αντοχή
    • Σκάβει ικανοποιητικά βαθιά
    • Εκκινεί εύκολα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Εύκολη μετακίνηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

10 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Dajian

Μέχρι να "βρίσκει" το άσκαφτο στην κοιλιά του "διαφορικού" δηλαδή ανάμεσα στα δεξιά και τα αριστερά μαχαίρια . Αυτό σημαίνει 5-10 εκ. στο πρώτο πέρασμα.
Αν όμως περάσεις πολλές φορές από το ίδιο σημείο μπορεί να χωθεί όλο μέσα και να ακουμπήσουν τα φτερά στο χώμα !
Από ιπποδύναμη δεν μασάει ...

Dajian

Γνωρίζει κανείς εάν χρειάζεται λάδι ή γράσο το σύστημα μετάδοσης κίνησης και πώς γίνεται αυτό ?

Πέτρος Μαργουτίδης

Χρειάζεται γράσο και αυτό επιτυγχάνεται λύνοντας τις δύο βίδες στο σύστημα μετάδοσης. Απ' τη μία βίδα εισάγεις το γράσο μέχρι να βγει απ' τη άλλη. Έπειτα γυρνάς χειροκίνητα το σύστημα μετάδοσης (μαχαίρια) για να βγει το περιττό γράσο και στο τέλος ξαναβιδώνουμε τις βίδες.

skgeo1143

καλησπέρα στους φίλους.. έχω αγοράσει πρόσφατα το συγκεκριμένο φρεζακι.. υπάρχει πιθανότητα να έχει κάποιος προσπέκτους για να το δέσω.ευχαριστω εκ των προτέρων

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες