Πανελλήνια έρευνα βιβλιοπωλείων
Βιβλία Οικονομικών

Πανελλήνια έρευνα βιβλιοπωλείων

Η παρούσα "Πανελλήνια έρευνα βιβλιοπωλείων" διεξήχθη στο διάστημα Μαρτίου - Ιουλίου του 1997 και τα πρώτα αποτελέσματά της παρουσιάστηκαν στην έκθεση "Τα οικονομικά του βιβλίου στην Ελλάδα" τον Μάιο...

Δες όλη την περιγραφή

Η παρούσα "Πανελλήνια έρευνα βιβλιοπωλείων" διεξήχθη στο διάστημα Μαρτίου - Ιουλίου του 1997 και τα πρώτα αποτελέσματά της παρουσιάστηκαν στην έκθεση "Τα οικονομικά του βιβλίου στην Ελλάδα" τον Μάιο του 1998. Η έρευνα η οποία είναι απογραφικού τύπου, διεξήχθη σε συνεργασία με τις εταιρείες Alko και Martel. Βασίστηκε σε ένα σύνολο 2.332 βιβλιοπωλείων και...

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 7 μήνες πριν

Περιγραφή

Η παρούσα "Πανελλήνια έρευνα βιβλιοπωλείων" διεξήχθη στο διάστημα Μαρτίου - Ιουλίου του 1997 και τα πρώτα αποτελέσματά της παρουσιάστηκαν στην έκθεση "Τα οικονομικά του βιβλίου στην Ελλάδα" τον Μάιο του 1998. Η έρευνα η οποία είναι απογραφικού τύπου, διεξήχθη σε συνεργασία με τις εταιρείες Alko και Martel. Βασίστηκε σε ένα σύνολο 2.332 βιβλιοπωλείων και βιβλιοχαρτοπωλείων. Για τη διεξαγωγή της χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο, το οποίο περιλαμβάνεται στο παράρτημα της παρούσας έκδοσης. Πραγματοποιήθηκαν τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε όλες τις επιχειρήσεις και σε δεύτερο στάδιο ακολούθησαν προσωπικές συνεντεύξεις στις επιχειρήσεις με τις οποίες δεν υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία.
Ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίστηκε κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας, είναι αυτό της ταξινόμησης των βιβλιοχαρτοπωλείων σε κατηγορίες, ανάλογα με το ποσοστό του τζίρου τους που προέρχεται από την πώληση βιβλίων, επιλογή η οποία ήταν ως ένα βαθμό προκαθορισμένη από τον τρόπο με τον οποίο τέθηκαν τα ερωτήματα της έρευνας. Η διάκριση των βιβλιοπωλείων σε "αμιγή", "μη αμιγή", "κατά κύριο λόγο βιβλιοπωλεία", κ.τ.λ., δεν ασχολείται λ.χ., με τον αριθμό και τη φύση των βιβλίων που διαθέτουν, το αν παρακολουθούν ή όχι την τρέχουσα εκδοτική παραγωγή, το βαθμό της οργάνωσής τους, καθώς και άλλα ποιοτικά κριτήρια όπως, λ.χ., την αισθητική του χώρου τους, το πόσο καλά γίνεται η εξυπηρέτηση των πελατών κ.τ.λ. Δεν απαπαντάει, δηλαδή, στο ερώτημα του προσδιορισμού του "σύγχρονου", ενημερωμένου βιβλιοπωλείου, μεταθέτοντας το βάρος της συζήτησης αυτής στον σχολιασμό και στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων που έχει αποτυπώσει η έρευνα.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Οικονομία
Υπότιτλος
-
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
109
Έτος έκδοσης
1998
Διαστάσεις
28x21 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Είδες πρόσφατα