Αρχές του μάρκετινγκ
Βιβλία Οικονομικών

Αρχές του μάρκετινγκ

Η νέα αυτή έκδοση του κλασικού βιβλίου του εκδοτικού οίκου της Prentice Hall έχει ήδη αναδειχθεί στο πιο πλήρες και σύγχρονο εισαγωγικό εγχειρίδιο του μάρκετινγκ. Έπειτα από μια εκτεταμένη έρευνα...

Δες όλη την περιγραφή

Η νέα αυτή έκδοση του κλασικού βιβλίου του εκδοτικού οίκου της Prentice Hall έχει ήδη αναδειχθεί στο πιο πλήρες και σύγχρονο εισαγωγικό εγχειρίδιο του μάρκετινγκ. Έπειτα από μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς σε ολόκληρη την Ευρώπη, αυτό το διεθνώς αναγνωρισμένο συγγραφικό έργο έγινε ακόμα καλύτερο, περιλαμβάνοντας ακόμη περισσότερα παραδείγματα και υποδειγματικά...

Δες όλη την περιγραφή
  • Εκδότης: Κλειδάριθμος
  • Μορφή: Σκληρό εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2001
  • Αριθμός σελίδων: 1167
  • Κωδικός ISBN-13: 9789602094686
  • Διαστάσεις: 30×21

Παράδοση: 1 έως 3 ημέρες

Μεταφορικά: Δωρεάν

από 54,75 €Μεταφορικά: Δωρεάν

Από το κατάστημα:Adsol

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για παραγγελίες άνω των 20€! Γίνε μέλος

από 49,50 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    49,50 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    51,97 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    54,75 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    55,50 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    56,20 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    56,25 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    56,25 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    56,25 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    56,25 €

  10. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    60,00 €

  11. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    67,50 €

  12. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    67,50 €

Περιγραφή

Η νέα αυτή έκδοση του κλασικού βιβλίου του εκδοτικού οίκου της Prentice Hall έχει ήδη αναδειχθεί στο πιο πλήρες και σύγχρονο εισαγωγικό εγχειρίδιο του μάρκετινγκ. Έπειτα από μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς σε ολόκληρη την Ευρώπη, αυτό το διεθνώς αναγνωρισμένο συγγραφικό έργο έγινε ακόμα καλύτερο, περιλαμβάνοντας ακόμη περισσότερα παραδείγματα και υποδειγματικά θέματα μελέτης από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας). Είναι ένα σύγγραμμα που ξεχωρίζει για το περιεχόμενο, τη δομή, και τον παιδαγωγικό του χαρακτήρα.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Υπότιτλος
Αρχές του μάρκετινγκ
Μορφή
Σκληρό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
1167
Έτος έκδοσης
2001
Διαστάσεις
30x21 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Αρχές του μάρκετινγκ και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Οι χρήστες είδαν επίσης