Η στρατηγική της ποιότητας και η ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση

Η στρατηγική της ποιότητας και η ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση

Το συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, τόσο της ευρωπαϊκής όσο και της διεθνούς οικονομίας, επιβάλλει και στις ελληνικές Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας...

Δες όλη την περιγραφή

Το συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, τόσο της ευρωπαϊκής όσο και της διεθνούς οικονομίας, επιβάλλει και στις ελληνικές Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Προς την κατεύθυνση αυτή έρχεται να συμβάλει ο συγγραφέας μέσα από τη διεξοδική ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου της...

Δες όλη την περιγραφή

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 7 καταστήματα

από 13,32 €

Περιγραφή

Το συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, τόσο της ευρωπαϊκής όσο και της διεθνούς οικονομίας, επιβάλλει και στις ελληνικές Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Προς την κατεύθυνση αυτή έρχεται να συμβάλει ο συγγραφέας μέσα από τη διεξοδική ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου της στρατηγικής της ποιότητας και κυρίως μέσα από την παράθεση πρακτικών μεθόδων για τη βελτίωση της απόδοσης των ελληνικών ΜΜΕ.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται αποκλειστικά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και καλύπτει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, θεμελιώνεται δε στα αποτελέσματα σχετικής έρευνας μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αποτελεί σημαντικό βοήθημα πρακτικής εφαρμογής εργαλείων και τεχνικών βελτίωσης της ποιότητας. Ειδικότερα για την ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση, ο συγγραφέας προσδιορίζει με αναλυτικό τρόπο "τι πρέπει να κάνει" και "πώς πρέπει να το κάνει", ώστε να πετύχει ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών που αφενός θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9000 και αφετέρου θα της επιτρέψει να διεισδύσει στις ώριμες διεθνείς αγορές.
Ο συγγραφέας προσφέρει στον αναγνώστη μια λεπτομερή ανάλυση των αρχών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και ένα μοντέλο εφαρμογής τους από την ελληνική ΜΜΕ. Το βιβλίο ενδιαφέρει όλους όσοι ασχολούνται με τη διοίκηση των επιχειρήσεων και ειδικότερα όσους δραστηριοποιούνται στην εφαρμογή στρατηγικών ποιότητας ή προωθούν πολιτικές στο χώρο των ΜΜΕ.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Διοίκηση - Μάνατζμεντ
Οικονομία
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
254
Έτος έκδοσης
2001
Διαστάσεις
24x17
Αριθμός τόμων
-
A/A τόμου
-
Ηλικίες
-
Σειρά
-

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Η στρατηγική της ποιότητας και η ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Οι χρήστες είδαν επίσης