Διοίκηση παραγωγής
Βιβλία Οικονομικών

Διοίκηση παραγωγής

- Συστήματα JIT
- Ανταγωνισμός με βάση το χρόνο (TBC)
- Logistics, MRP
- Project Management
- Σύγχρονες τεχνολογίες
- Διασφάλιση ποιότητας.

Ο Τόμος Β στη Διοίκηση Παραγωγής (Production and Operations...

Δες όλη την περιγραφή

- Συστήματα JIT
- Ανταγωνισμός με βάση το χρόνο (TBC)
- Logistics, MRP
- Project Management
- Σύγχρονες τεχνολογίες
- Διασφάλιση ποιότητας.

Ο Τόμος Β στη Διοίκηση Παραγωγής (Production and Operations Management) αναφέρεται κυρίως σε σύγχρονες προσεγγίσεις και συστήματα που εφαρμόζονται στις λειτουργικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων τόσο στη Βιομηχανία όσο...

Δες όλη την περιγραφή

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 6 καταστήματα

από 21,62 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    21,62 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    22,70 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    22,90 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    22,90 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    23,00 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    23,00 €

Περιγραφή

- Συστήματα JIT
- Ανταγωνισμός με βάση το χρόνο (TBC)
- Logistics, MRP
- Project Management
- Σύγχρονες τεχνολογίες
- Διασφάλιση ποιότητας.

Ο Τόμος Β΄ στη Διοίκηση Παραγωγής (Production and Operations Management) αναφέρεται κυρίως σε σύγχρονες προσεγγίσεις και συστήματα που εφαρμόζονται στις λειτουργικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων τόσο στη Βιομηχανία όσο και στους τομείς παροχής υπηρεσιών. Είναι πλέον κατανοητό ότι η επιτυχία μιας επιχείρησης προσδιορίζεται κυρίως με τέσσερα κριτήρια: την αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα, την ποιότητα και την ευελιξία. Ο συνδυασμός αυτών των τεσσάρων κριτηρίων επιτυχίας στην αγορά, προσδιορίζει το επίπεδο ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης.

Στο πρώτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η φιλοσοφία των συστημάτων Just-In-Time (JIT) που προσφέρει νέες προοπτικές στην παραγωγή αλλά και στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, με τη μείωση των αποθεμάτων και με τη συνεχή προσπάθεια απομάκρυνσης απωλειών, βασιζόμενη στην υψηλή ποιότητα, σε μικρές παρτίδες και ομαδική εργασία.

Η στρατηγική ανταγωνισμού με βάση το χρόνο (Time Based Competition - TBC) στοχεύει στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε όλες τις κρίσιμες διαδικασίες που σχετίζονται με την παροχή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στον πελάτη. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει το πλαίσιο υλοποίησης της στρατηγικής TBC, που στόχο έχει τη μείωση του χρόνου εκτέλεσης των διαδικασιών χωρίς να υποβαθμίζεται η ποιότητα ή να αυξάνεται το σχετικό κόστος.

Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση των σύγχρονων τεχνολογιών στη Διοίκηση Παραγωγής και Υπηρεσιών που συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας, στη μείωση του κόστους, στη βελτίωση της ποιότητας και φυσικά στην αύξηση της ικανοποίησης των αναγκών και απαιτήσεων του πελάτη.

Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται η αναγκαιότητα των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας και περιγράφονται τα διεθνή πρότυπα διασφάλισης της ποιότητας ISΟ 9000, με σύγχρονη παράθεση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων τους.

Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται λεπτομερής ανάλυση των εργαλείων που συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση ενός έργου (Project Management). Οι τεχνικές και οι μέθοδοι που παρουσιάζονται ομαδοποιούνται με βάση το σκοπό που εξυπηρετεί η χρήση τους.

Ο προγραμματισμός εκτέλεσης εργασιών έχει σαν στόχους αφ' ενός μεν την αποτελεσματική χρησιμοποίηση του εξοπλισμού και του προσωπικού μιας επιχείρησης και αφ' ετέρου την ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής πελατών, αποθήκευσης και χρόνου εκτέλεσης. Το έκτο κεφάλαιο αναπτύσσει μεθόδους που εφαρμόζονται για τον προγραμματισμό εργασιών.

Τέλος, το κεφάλαιο επτά ασχολείται μ' ένα από τα πλέον επίκαιρα θέματα τα Logistics, δηλαδή το σύνολο των δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με τη ροή των υλικών, τη διανομή των προϊόντων, και την αποθεματοποίηση των υλικών, τις προμήθειες κ.λπ.

Ο Τόμος Β΄ στη Διοίκηση Παραγωγής, απευθύνεται στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές στη διοίκηση επιχειρήσεων, στις οικονομικές επιστήμες και σε τεχνοοικονομικά προγράμματα σπουδών άλλων σχολών. Η ύλη και η μεθοδολογία ανάλυσης είναι χρήσιμη και στα στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να ενημερωθούν στις σύγχρονες προσεγγίσεις της διοίκησης παραγωγής. [...]

(από τον πρόλογο του συγγραφέα)

Χαρακτηριστικά

Είδος
Διοίκηση - Μάνατζμεντ
Υπότιτλος
Διοίκηση παραγωγής
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
370
Έτος έκδοσης
1999
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Διοίκηση παραγωγής και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Είδες πρόσφατα