Τα λόγια είναι περιττά... μέχρι στιγμής !
Θα δείξει η πορεία για τα όσα ακούγονται γύρω από το όνομα και την φήμη της Echo!
Πανεύκολη εκκίνηση με λίγα τραβήγματα.
Για αρχή ένα ντεπόζιτο για στρώσιμο και ένα με μερικό γκάζι για να λιπανθει το εσωτερικό και να δω αν δουλεύουν όλα σωστά.
Το δούλεψα σε μετριους κορμους με την "μαμησια" 40αρα λάμα του και αλυσίδα Oregon για το στρώσιμο της καμπανας και να δω την συμπεριφορά του σε κατανάλωση.
Ύστερα του έβαλα 35αρα λάμα Oregon και αλυσίδα Oregon που δένει καλύτερα και κόβει πιο άνετα απ ότι με την 40αρα.
Ομαλό δούλεμα του κινητήρα από το ρελαντί μέχρι τα ψηλά, δεν ζορίζεται το πριόνι ιδιαίτερα, ανεβάζει 11.500 στροφές (στο κοψιμο πέφτουν βέβαια).
Επίσης για το αντικραδασμικο βλέπεις το αποτέλεσμα στο τέλος της δουλειάς, σαν να μην δούλεψες καν είναι.
Καλό επωνυμο λάδι για μίξη πάντα με προσοχή, 50:1 δίνει η Echo αλλά του βάζω 40:1.
Μια τυπική συντήρηση-καθάρισμα με ένα πιλενακι η κομπρεσέρ αέρα, κάθε φορα μετά από κάθε λειτουργία, θα σας κρατήσει το πριόνι μακρυά από τον μάστορα.
Μην διστάσετε να αφιερώσετε μερικά λεπτά στο YouTube για βίντεο περί καθαρισμου και απλής συντήρησης του πριονιου , θα σας γλυτώσει αρκετά λεφτά από τα "γενικά σέρβις" των μηχανικών.