Η νέα εποχή της πρόσβασης

Η νέα εποχή της πρόσβασης

Φανταστείτε ότι ξυπνάτε μια ημέρα και διαπιστώνετε ότι όλες οι εκτός της οικογένειας δραστηριότητές σας έχουν μετατραπεί σε μια «επί πληρωμή» εμπειρία. Αυτό αποτελεί τμήμα μιας θεμελιώδους μεταβολής...

Δες όλη την περιγραφή

Φανταστείτε ότι ξυπνάτε μια ημέρα και διαπιστώνετε ότι όλες οι εκτός της οικογένειας δραστηριότητές σας έχουν μετατραπεί σε μια «επί πληρωμή» εμπειρία. Αυτό αποτελεί τμήμα μιας θεμελιώδους μεταβολής που πραγματοποιείται στο χαρακτήρα των επιχειρήσεων, διατείνεται ο συγγραφέας των μπεστ σέλερ Τζέρεμι Ρίφκιν. Στον ορίζοντα ξεπροβάλλει η Εποχή της Πρόσβασης,...

Δες όλη την περιγραφή

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 11 καταστήματα

από 14,65 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    14,65 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    15,55 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    15,69 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    15,69 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    15,70 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    15,75 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    15,78 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    15,78 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    16,37 €

  10. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    16,38 €

  11. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    18,06 €

Περιγραφή

Φανταστείτε ότι ξυπνάτε μια ημέρα και διαπιστώνετε ότι όλες οι εκτός της οικογένειας δραστηριότητές σας έχουν μετατραπεί σε μια «επί πληρωμή» εμπειρία. Αυτό αποτελεί τμήμα μιας θεμελιώδους μεταβολής που πραγματοποιείται στο χαρακτήρα των επιχειρήσεων, διατείνεται ο συγγραφέας των μπεστ σέλερ Τζέρεμι Ρίφκιν. Στον ορίζοντα ξεπροβάλλει η Εποχή της Πρόσβασης, μια εποχή ριζικά διαφορετική από αυτή που γνωρίζουμε. Στην υπερκαπιταλιστική οικονομία, η αγορά πραγμάτων και η κατοχή ιδιοκτησίας είναι παλιομοδίτικες ιδέες, ενώ η «έγκαιρη» πρόσβαση σε κάθε είδους υπηρεσίες, μέσω τεράστιων εμπορικών δικτύων που λειτουργούν στον κυβερνοχώρο, γίνεται ο κανόνας.
Στο μέλλον, θα αγοράζουμε διαφώτιση και παιχνίδι, θλίψη και καλή διάθεση, και καθετί άλλο. Τα παγκόσμια ταξίδια και ο τουρισμός, οι θεματικές πόλεις και τα θεματικά πάρκα, τα κέντρα με προορισμό την ψυχαγωγία, η καλή σωματική φόρμα, η μόδα και η κουζίνα, τα σπορ, η μουσική, οι κινηματογραφικές ταινίες και η τηλεόραση, οι εικονικοί κόσμοι του κυβερνοχώρου, ακόμη και οι κοινωνικοί σκοποί μετατρέπονται με ταχύ ρυθμό στον πυρήνα μιας οικονομίας που εμπορεύεται πολιτισμικούς πόρους.
Ο Ρίφκιν προειδοποιεί ότι στο βαθμό που η ίδια η κουλτούρα απορροφάται από την οικονομία, οι μόνοι δεσμοί που απομένουν για να συγκρατούν τον κοινωνικό ιστό είναι οι εμπορικοί. Το κρίσιμο ζήτημα που τίθεται από το βιβλίο Η Νέα Εποχή της Πρόσβασης είναι εάν ο πολιτισμός μπορεί να επιβιώσει όταν απομείνει η εμπορική σφαίρα ως ο πρωταρχικός ρυθμιστής της ανθρώπινης ζωής.

Χαρακτηριστικά

Υπότιτλος
Η νέα εποχή της πρόσβασης
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
549
Έτος έκδοσης
2001
Διαστάσεις
21x14 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Η νέα εποχή της πρόσβασης και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Είδες πρόσφατα