Skroutz.gr

Όποιο και αν είναι το θέλω σου, βγάλτο από το κεφάλι σου
και βάλτο στο Skroutz!
Δες το βίντεο
Skateflash Ηλεκτρικό Scooter SK Urban 4 700W

Skateflash SK Urban 4

Ηλεκτρικό σκούτερ Skateflash SK Urban 4. Μετακινηθείτε στη πόλη σας με ένα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό τρόπο με το μοντέλο Urban 4.0 της Skateflash. Διαθέτει ένα ελκυστικό σχεδιασμό και μια καλή

Δες όλη την περιγραφή

Ηλεκτρικό σκούτερ Skateflash SK Urban 4. Μετακινηθείτε στη πόλη σας με ένα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό τρόπο με το μοντέλο Urban 4.0 της Skateflash. Διαθέτει ένα ελκυστικό σχεδιασμό και μια καλή απόδοση ταχύτητας-αυτονομίας.

Δες όλη την περιγραφή

από 779,00 €

Περιγραφή

Ηλεκτρικό σκούτερ Skateflash SK Urban 4. Μετακινηθείτε στη πόλη σας με ένα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό τρόπο με το μοντέλο Urban 4.0 της Skateflash. Διαθέτει ένα ελκυστικό σχεδιασμό και μια καλή απόδοση ταχύτητας-αυτονομίας.

Εύκολη μεταφορά

Οι μεταφορές σου στους δρόμους της πόλης θα είναι πιο άνετες από ποτέ χάρη στο μοτέρ των 700 W που εξασφαλίζει στο e-scooter της Skateflash μέγιστη ταχύτητα 45 km/h. Με ένα πλήρως πτυσσόμενο σύστημα Το Skateflash SK Urban 4.0 είναι η τέλεια αστική συγκοινωνία που σας συνοδεύει στα ταξίδια σας με στυλ και άνεση.

Αστική ευελιξία

Το χαλύβδινο πλαίσιο και οι τροχοί των 10 «θα σας επιτρέψουν να κινηθείτε με ευκινησία στις καθημερινές σας κινήσεις, στο μπροστινό φως και στην μπροστινή ανάρτηση.

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
Ηλεκτρικά Scooter
Χρώμα
Μαύρο
Περισσότερα

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ταχύτητα
45 km/h
Αυτονομία
35 km
Βάρος
18 kg
Σύνδεση Bluetooth
Όχι
Ισχύς Μοτέρ
700 W
Μέγιστο Βάρος Αναβάτη
120 kg
Διάσταση Τροχού
10 "
Λιγότερα

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις χρηστών

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Φρένα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αυτονομία μπαταρίας
  • Μεταφορά
  • S-T
    1
    στις

    Το χρησιμοποιώ περίπου 8 μήνες, γύρω στα 6 χιλιόμετρα τη μέρα μέσα στην πόλη, με κάποιες ελαφριές ανηφόρες (κλίση 10-15%), βάρος 70-85 κιλά.
    1) Η υψηλή ταχύτητα (το 3) δεν έχει δουλέψει παρά μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις. Όσο μπορώ να καταλάβω, ‘κάτι’ έχει πρόβλημα (ο controller; η μηχανή;) και δεν μετράει σωστά την ταχύτητα με αποτέλεσμα ο κόφτης να την περιορίζει λανθασμένα. Επιλέγω το 3 (θεωρητικά για 40-45 χιλ/ώρα) αλλά πηγαίνει με χαμηλή ταχύτητα (σαν να έχω επιλέξει το 2) με άσχετες μετρήσεις στην οθόνη για υψηλές ταχύτητες, π.χ. 67 χιλ/ώρα! Το 2 είναι σαν το 1 και το 1 είναι τόσο αργό που δεν έχει αρκετή ορμή και με δυσκολία πηγαίνει (και μένει) όρθιο. Έχει και μια ένδειξη Ε (error) σε μια από τις ενδείξεις που απεικονίζει (συνολικά χιλ., χιλ. ταξιδίου, χρόνος ταξιδιού, επίπεδο μπαταρίας κτλ.) που δεν ξέρω τί είναι, το manual δεν αναφέρει περιπτώσεις Ε.
    2) Η απόδοση της μπαταρίας έχει ήδη πέσει. Στην αρχή πήγαινε καλά ακόμα και με περίπου 1/3 φορτισμένο. Τώρα το πολύ στο μισό και θέλει φόρτιση αλλιώς πέφτει αισθητά η απόδοση.
    3) Έχω φθείρει τα φρένα και δυσκολεύομαι να βρω τακάκια, έχει τη δική του σχεδίαση και δεν κάνουν τα κλασικά που κυκλοφορούν (επώνυμα και ΟΕΜ).
    4) Κακογραμμένο manual με πολύ κακής ποιότητας, μικρές φωτογραφίες που δεν καταλαβαίνεις τί βλέπεις.
    5) Δεν το ‘διπλώνω’. Έχει πολύ σφιχτό ασφάλισμα-δίπλωμα και φοβάμαι μήπως μου μείνει διπλωμένο! Τρόμαξα να το ασφαλίσω την πρώτη φορά. Του έλειπε και μια βίδα στο μηχανισμό ασφάλισης/διπλώματος που έβαλα. Πρόχειρο-συναρμολόγηση στην Κίνα. Πάντως είναι στιβαρή κατασκευή – έλεγχος αν όλες οι βίδες είναι σφιγμένες απαραίτητος.

    Ο κύριος λόγος που το πήρα (και το κρατάω) είναι η σέλα (αν και τρίζει με τις αναπηδήσεις σε σαμαράκια, μπαλώματα, λακουβίτσες κτλ - προσπαθώ να τα αποφεύγω αλλά Ελληνικοί δρόμοι...), Σε αυτό βολεύει και είναι καλή και η ανάρτηση στη σέλα. Όσο για την απόδοση, καλά τα πάει μέχρι τώρα με μένα και λίγα ψώνια στο σακίδιο. Τα πίσω κόκκινα φώτα δυνατά (σημαντικό), το μπροστινό (άσπρο) όχι τίποτα σπουδαίο, έχει φλας (κάνει και μπιπ-μπιπ), κόρνα.

    Αλλά με τα προβλήματα με τον controller και η πτώση στην απόδοση της μπαταρίας σε τόσο μικρό διάστημα, δεν το προτείνω. Με τόσα λεφτά περίμενα κάτι πολύ καλύτερο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;
  • aspanou0
    4
    στις

    Το χρησιμοποιώ τους τελευταίους 3 μήνες και είμαι πολύ ικανοποιημενη. Έχω αποφύγει τα αστικά και μετακινούμε πολύ γρήγορα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μεταφορά
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;
  • Teo_Kintis
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Την πρωτη φορα που το αγορασα χαλασε στις 2 βδομαδες χρησης. Πηρα τα χρηματα μου πισω αλλα ειπα να δωσω μια δευτερη ευκαιρια γιατι τυχαινουν ελλατωματικα προιοντα παντου.
    Οποτε μου εκαναν αντικατασταση με καινουργιο, με updated τον controller που ειχε χαλασει.
    Την δευτερη φορα που το αγορασα χαλασε σε μιση μερα. Το ιδιο προβλημα, παταγα γκαζι και δεν προχωραγε. Ξαναπηρα τα χρηματα πισω και πηγα σε αλλη μαρκα και ησυχασα.

    • Φρένα
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;
  • 5
    στις

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μεταφορά

Οι χρήστες είδαν επίσης