Skroutz.gr

Όποιο και αν είναι το θέλω σου, βγάλτο από το κεφάλι σου
και βάλτο στο Skroutz!
Δες το βίντεο
Segway Ηλεκτρικό Scooter Ninebot Kickscooter ES4 300W

Segway Ninebot Kickscooter ES4

Ζήστε μεγαλύτερη ισχύ, εμβέλεια και ταχύτητα. Με μια εσωτερική και εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου, το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 έχει κορυφαία

Δες όλη την περιγραφή

Ζήστε μεγαλύτερη ισχύ, εμβέλεια και ταχύτητα. Με μια εσωτερική και εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου, το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 έχει κορυφαία μέγιστη ταχύτητα 30km/h αυτονομία μέχρι μέχρι 45km.

Δες όλη την περιγραφή

από 529,00 €

Περιγραφή

Ζήστε μεγαλύτερη ισχύ, εμβέλεια και ταχύτητα. Με μια εσωτερική και εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου, το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 έχει κορυφαία μέγιστη ταχύτητα 30km/h αυτονομία μέχρι μέχρι 45km.

Το επόμενο επίπεδο στα Ηλεκτρικά Πατίνια

Ταξιδέψτε μακρύτερα και φτάστε στον προορισμό σας πιο γρήγορα από ποτέ. Η πρόσθετη ισχύς έρχεται με ελεγχόμενη επιτάχυνση για μια ομαλότερη βόλτα και μια επιλογή cruise control, ώστε να μπορείτε να οδηγείτε με άνεση. Χάρη στην αντιολισθητική λαβή με υφή, θα απολαμβάνετε καλύτερη πρόσφυση και έλεγχο.

Πιο ισχυρή μπαταρία

Το Ninebot KickScooter από την μπαταρία Segway ES4 είναι ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος με ισχύ 374 Wh, ονομαστικής ισχύος 300 W και μέγιστης ισχύος 800 W. Οι μπαταρίες έχουν υπερθέρμανση, βραχυκύκλωμα, υπερένταση και προστασία από υπερβολική φόρτιση, εξασφαλίζοντας εκατοντάδες κύκλους χωρίς να μειώνεται η μέγιστη χωρητικότητα. Κάθε ES4 διαθέτει και εσωτερική και αφαιρούμενη εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου.

Ανώτερη τεχνολογία

Η ενσωματωμένη οθόνη LED δείχνει την ταχύτητα και την υπόλοιπη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σας, ώστε να έχετε πάντα τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Ενεργοποιήστε τον προβολέα με ένα γρήγορο πάτημα του κουμπιού τροφοδοσίας. Προσαρμόστε το χρώμα των πίσω και των πλευρικών φώτων ανάλογα με το στυλ σας, παρέχοντας παράλληλα αυξημένη ορατότητα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Κατασκευασμένο για απόδοση και άνεση

Το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 διαθέτει ενσωματωμένα εμπρός και πίσω αμορτισέρ για την ομαλή οδήγηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Διαθέτει ηλεκτρικά και μηχανικά φρένα για αυξημένη ασφάλεια.

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
Ηλεκτρικά Scooter
Χρώμα
Μαύρο
Περισσότερα

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ταχύτητα
30 km/h
Αυτονομία
45 km
Βάρος
12,5 kg
Σύνδεση Bluetooth
Ναι
Ισχύς Μοτέρ
300 W
Μέγιστο Βάρος Αναβάτη
100 kg
Διάσταση Τροχού
-
Λιγότερα

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις χρηστών

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Segway Ninebot Kickscooter ES4 και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν
  • Dimitris_Kritikos12
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Λοιπόν είναι τέλειο.
    Πρόκειται για ένα ES2 με extra μπαταρία απλά, είμαι κάτοχος xiaomi 365 και η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα, τελείως διαφορετικά πατίνια, Στο θέμα χιλιομέτρων φυσικά δεν βγάζει αυτά που λέει στα χαρτιά (ποιο πατίνι βγάζει άλλωστε) εμένα που είμαι σχεδόν 100 κιλά με βγάζει με μία φόρτιση 25 χιλιόμετρα σε σχέση με το 365 που με βγάζει 15 περίπου, στη δύναμη που εκεί είναι όλο το ζουμί με ανεβάζει σε ανηφόρες με περίπου 15km/h που το 365 απλά δεν ανέβαινε. Στην ταχύτητα καμία σχέση πιάνει 33km/h στην ευθεία, με το 365 λόγο βάρους 22-23km/h, έχει solid λάστιχα που σημαίνει δεν χρειάζεται να τσεκάρω την πίεση των ελαστικών κάθε τόσο και ούτε να ανησυχώ αν θα μου σκάσει το λάστιχο και αν μου σκάσει άντε να το αλλάζεις και τέτοια προβλήματα. Εχει ποιο μικρό τροχό βέβαια από το 365 το νιώθεις ελάχιστα ποιο ασταθές από το 365 αλλά το συνηθίζεις γρήγορα. Παρόλο που έχει solid λάστιχα είναι άνετο στην οδήγηση, ποιο άνετο από το 365 θα έλεγα λόγο των αναρτήσεων που έχει, δεν έχω δοκιμάσει τη συμπεριφορά των solid σε βρεγμένο δρόμο ακόμα βέβαια. Σίγουρα θα ήταν τέλειο αν είχε μηχανικό φρένο και όχι μόνο ηλεκτρικό και ποδόφρενο, βέβαια το ηλεκτρικό δουλεύει μια χαρά στο φρενάρισμα απλά δεν κάνει για απότομο φρενάρισμα, εκεί πρέπει να εκπαιδευτεί ο χρήστης στη χρήση ποδόφρενου, θέλει λίγο καιρό μέχρι να το συνηθίσεις, τα φώτα του είναι μια χαρά και δυνατά σε βλέπουν το βράδυ από μακριά, στα συν τα φουτουριστικά λεντάκια από κάτω που σε κάνουν να νιώθεις Toreto στο fast and furious, το κάνουν ακόμα ποιο όμορφο το πατίνι (είναι πολύ ποιο όμορφο από το 365).
    Η κονσόλα του είναι ωραία και παρέχει όλες τις πληροφορίες, δουλεύει ακριβώς όπως το 365 pro δείχνει ταχύτητα/μπαταρία/eco,normal,sport mode κτλ.
    Πολύ βασικό η κατασκευή είναι πολύ ποιο στιβαρή από τα xiaomi δεν τρίζει τίποτα ποτέ, δεν φοβάσαι μην ανοίξει ο λαιμός μην σπάσει στη μέση κυρίως στη μέση της οδήγησης, δεν νιώθεις ότι τίποτα στραβό θα γίνει και θα κινδυνεύσεις, μόνο αν πατήσεις την ασφάλεια που κλείνει ο λαιμός του πατινιού κινδυνεύεις αλλά για να το κάνεις αυτό εν κίνησή πρέπει να το κάνεις επίτηδες μόνο.
    Κλείνει πολύ εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού στο κάτω μέρος του λαιμού περίπου όπως κλείνουν και τα speedway και λόγο αυτού του κλεισίματος πιάνει και ποιο λίγο χώρο κλεισμένο από το 365, μπορεί να μπει ακόμα και κάτω από τα καθίσματα του προαστιακού.
    Η εφαρμογή στο κινητό είναι πολύ ωραία και δείχνει όλες της πληροφορίες όπως και η αντίστοιχη στο 365, έχει διάφορα πραγματάκια να πειράξεις πχ τα λεντάκια από κάτω
    Στη συναρμολόγηση πολύ εύκολα μέσα σε 5 λεπτά και άλλα 5 λεπτά για την έξτρα μπαταρία που είναι πολύ εύκολη να τη βάλεις
    Με λίγα λόγια segway vs xiaomi σημειώσατε 1
    Στα λεφτά το πήρα γύρω στα 500 ευρώ, τόσο περίπου έχει το xiaomi 365 pro
    Εγώ και πάλι θα προτιμούσα το segway
    Αν κάποιος είναι πάνω από 80 κιλά τότε αυτό ή το 365 pro είναι μονόδρομος
    Αν είναι μέχρι 75-80 max κιλά του κάνει και το απλό 365 ή ES2

    Update !!! λόγο μικρής ρόδας αλλά και solid λάστιχου θέλει πολύ πολύ προσοχή στο βρεγμένο δρόμο ειδικά στις στροφές, θα πρέπει να κόβετε στα 5 χιλίομετρα και με το νου σας μην χρειαστεί να ακουμπίσετε το πόδι στο δρόμο, γλυστράει πάρα πολύ

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;
  • lukaszburdzy
    5
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    ΝR1 !!! με ένα τραγικό φρένο !!! Το ποδοφρένο είναι ένα
    τραγικό μιων του κατασκευαστη κατά τα άλλα Γενικά είναι ένα από τα καλιτερα σκούτερ που υπάρχουν στην αγορά εοσ σήμερα 24/10/2019.Ευχάριστο.....

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;

Οι χρήστες είδαν επίσης